Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med arbeider-rabatt? :p

vil bestille jeg også! trenger en pen ny norco kasse samt noen disker, men de udugelige folkene hos skattvest har jo enda ikke klart regne ferdig skatten som skulle være utbetalt i juni....

den maks 3måneders behandlingstid kan de stikke opp i...

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Ok, dette er utrolig dårlig:

Kjøpte nettopp ny cd/dvd brenner samt noen cd-r.

Har hatt 10 feilbrenninger på 24 plater, det er vel drøyt...

Disse er ikke å anbefale:

SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART (vare nr 5010330472)

MAXELL CD-R 80XL 52X 700MB SPINDEL 50-PACK (vare nr 5010045637)

Lenke til kommentar

Og det er samme filene du brenner eller ? Det jeg vil fram til er om alle filene dine er som de skal.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min første vare fra Dustin Home i hus, en HP-laptop som jeg er svært fornøyd med! :)

Varene ble sendt mandag, og fikk pakken på onsdag. Det må sies å være kjapp levering siden dere sender fra Sverige!

Sparte også en tusenlapp på å kjøpe denne laptopen på Dustin, enn om jeg skulle ha kjøpt den på Komplett. Så jeg har vel gjort et røverkjøp ;)

Lenke til kommentar

Og det er samme filene du brenner eller ? Det jeg vil fram til er om alle filene dine er som de skal.

Nei jeg har brent forskjellige filer fra forskjellige steder. Filene er ok, har brent dem før, holder nemmelig på å lage silkt musikkalbum til mine besteforeldre. Dette er x2 av albummet, det første ble laget med en gammel NEC brenner fra 2001 eller noe.... 2 feilbrenninger på 64 plater. (da sony cd-r)

Lenke til kommentar
Ikke lovende, har hatt ting i en handlekurv liggende i flere dager, prisen går bare oppover, hele 50 kroner de 2-3 siste dagene!

Hold prisene nede er dere snill! :p

Hvis du bestiller (betal senere), så låser du prisen ;)

Er vel sån at prisen faktisk kan gå ned for min del, da jeg ikke skal ha så mye før jul. Skal bestille en god del etter jul.

Desuten går det vel to uker så blir det sendt i oppkrav, eller tuller jeg nå?

Lenke til kommentar
sendes normalt men du har 2uker på og hente den før pakken går i retur

Du misforstod meg mr!

Vet at pakker går i retur om de ikke blir hentet innen to uker, men det er Posten det gjelder for. Dustin har ikke noe med hva Posten gjør!

Dustin sender bare regningen de får av posten? Pluss litt til for å dekke pakking og slikt vel.

Må jo betale pakken for å få den.

Synes bare noen nevnte om jeg ikke betalte den med kort på nett så blir den sendt som oppkrav 2 uker etter jeg har bestilt. Mulig det er feil.

BTW..

Liker ikke endringer av priser flere ganger i uken. Greit med et par ganger i måneden.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
sendes normalt men du har 2uker på og hente den før pakken går i retur

Du misforstod meg mr!

Vet at pakker går i retur om de ikke blir hentet innen to uker, men det er Posten det gjelder for. Dustin har ikke noe med hva Posten gjør!

Dustin sender bare regningen de får av posten? Pluss litt til for å dekke pakking og slikt vel.

Må jo betale pakken for å få den.

Synes bare noen nevnte om jeg ikke betalte den med kort på nett så blir den sendt som oppkrav 2 uker etter jeg har bestilt. Mulig det er feil.

BTW..

Liker ikke endringer av priser flere ganger i uken. Greit med et par ganger i måneden.

Etter som jeg har forstått, så sender de ordre som ikke er betalt som postoppkrav etter x antall dager (husker ikke hvor lenge). Hva rutinen er hvis Dustin får pakken i retur, vet ikke jeg. Men går ut i fra at det kommer en faktura til deg.

Når det gjelder prisendring, så tipper jeg den har litt med svensk valutta å gjøre (gjetter bare)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...