Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle nøyd meg med om jeg fikk leie en postboks på postkontoret sidenav jobb, men siden de for snart 3år siden bestemte seg for at det etterhvert leier ikke de ut bokser selvom de har plenty ledige.

istedenfor jalla post i butikk hvor det halvpartene av gangene jeg er innom ikke engang er noen der som vet hvordan pcn brukes :hrm:

Lenke til kommentar
skulle nøyd meg med om jeg fikk leie en postboks på postkontoret sidenav jobb, men siden de for snart 3år siden bestemte seg for at det etterhvert leier ikke de ut bokser selvom de har plenty ledige.

istedenfor jalla post i butikk hvor det halvpartene av gangene jeg er innom ikke engang er noen der som vet hvordan pcn brukes :hrm:

 

Ring inn til posten på support å klag, da kan jeg love deg att det blir tatt tak i med en gang!

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Tråden vokser noe gromt her ser jeg :)

 

Brevsendinger har vi tatt pp på vårt ukentlige møte, enn så lenge så er det litt frem i tid, men vi har ikke avfeid det helt. Selve greia med å legge et spill i en padda konvolutt er veldig enkel, men prosessen rundt det kan ta tid å få på plass. Kan forklare dette litt nærmere ved en senere anledning. Forøvrig ahr du en bra kalkyle CPTØdegård. :)

 

Og at vi åpner spill, regger CD-keys i systemet er nok ikke aktuellt, det krever mer arbeid enn hva det gir tror jeg. Veit selv hvordan det er å sitte i tussmørket og skrive inn CD-key på The si-- erm, Modern Warfare 2. Er det 6 eller G det står? :wallbash:

 

@CECOLO: KLART DET GJØR DET VET ALLE SPESIELT UTEN PUNKTUM DET BLIR MYE BEDRE ALLE FORSTÅR DA. (For the record; Skrevet med glimt i øyet ;)). Ser den, og forhåpentligvis får vi endret det med vår nye produktmodul (Som jeg har titta litt på prøveversjonen, meget bra).

Kundeservice skal vi gjøre alt for å holde oppe. Har sagt det før og sier det igjen, nå når jula setter inn så kan det bli lengre mellom svarene her, men vi kompenserer med helgeåpent. :)

 

@Cruzader: Den WoW-sjappa på nettet du også har handlet fra? Er enig at det er smidig og fint, men noe sier meg at de ikke har like stor lageromsettning som oss :)

 

@Biskop and his fans: Han har blitt lagt merke til, og blir satt stor pris på! :woot:

 

@Tosha0007: Din post bekrefter at det finnes en bakside på alle medaljer, omm enn litt sarkastisk. (det sies at sarkasme ikke funker på nett?). EVGA: Ikke noe nytt der ennå, kommer nok. Håper det blir i tide for julehandelen.

Maile meg de artiklene du ville ha tilsendt, samnmen med kundenummer eller brukernavn på dusthinhome, så skal jeg ordne det til deg. :).

 

Lagersaldo: Det hadde vi før (Sverige), men er nå borte igjen. Forhåpentligvis får vi det på plass igjen, det er jo bra å ha.

 

@Datafeil m.fl: Sånt skjer dessverre iblandt, feilsorteringer hos Posten, eller at vi har skrevet feil postnummer. Om det blir langt å reise for å hente pakken, send meg en mail eller slå på tråden, så står vi for det.

 

@Probin: Teleportering. Quickly, get to the lab!

 

Ha en god torsdagskveld!

 

//Henrik B

Lenke til kommentar

Sidan det går mot jul snart; dersom eg kjøper ein presang til ein kompis til jul, vil han då ha muligheten til å bytte i romjula/over nyttår? Eller gjeld berre 14-dagars angrerett som resten av året? Veit ein nettbutikk hadde det i fjor...

 

edit: Per no har de Zalman ZM-MFC2 inne, eg lurte på om de kunne skaffeZalman ZM-MFC3 og. Syns den har eit finare design, og kjøpar den heilt klart hjå dykk dersom de klarar å skaffe den!

 

edit2: Sjå vekk frå den over. Er det mogleg å setja ein slik? inn i eit Corsair Obsidian 800D kabinett? Har diverre ikkje vore borti så store frontpanel før, så må berre forsikre meg ;)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Argh, kikket gjennom et par sider, og dere må slutte å skryte sånn av DustinHome. Jeg vil og prøve å handle deeeeer! :D Men det eneste jeg.. trenger? :ermm: er en 46"+ Plasma med 1080p og 1:1 pixelmapping, og det kan ikke økonomien forsvare, hvis noen (bortsett fra meg som får tv-en) skal få julegave i år.

Lenke til kommentar

@Tosha0007; 14 dagers full returrett gjelder, men vi har også 30 dagers åpent kjøp. Med tanke på mange helligdager etc, så kommer vi ikke være så vanskelige å ha med å gjøre ved eventuelle bytter. :)

 

Fan-controlleren går fint inn i Obsidian-chassiet ja :)

 

@Cecolon; Studentrabatt er på vei, forhandler litt med studentorganisasjoner nå.

 

@NgZ; http://www.dustinhome.no/pd_5010267367.aspx er da ikke så avskrekkende i pris, og Panasonic plasma har helt fantastisk bilde. :)

 

//HB

Lenke til kommentar
@Cruzader: Den WoW-sjappa på nettet du også har handlet fra? Er enig at det er smidig og fint, men noe sier meg at de ikke har like stor lageromsettning som oss :)

jo var wow gamecards/keys jeg kjøpte :)

sperret gamle visakortet etter svindel som blizz da steilet på at jeg sperret det som sto med fast trekk, så klarte de bruke 4måneder på behandle og løse det flinke som de er.

ble litt praktisk kunne kjøpe gamecard på nettet og få koden på mail etter 15min da når du sitter der og skal logge på en time før raid så kommer driten med tom for dager.

 

så forøvrig 1,8" ide disker leveres i tum mens 2,5/3,5 kommer i tommer.

+ Interne harddisker

# IDE 1.8 tum

# IDE 2,5 tommer

# IDE 3,5 tommer

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Dustin, siden vi diskuterte det tidligere i tråden;

 

Vil studentrabatten gjelde for høgskoler og universiteter samt videregående-skoler (Slik NSB og en rekke andre selskaper oppererer) eller vil det kun bli for høgskoler og universiteter?

 

Liten betydning for min del, men vet om mange som kunne ha blitt glade :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

@Sovehest: 3-4 dager fra oss til Bergen.

 

@Mreinha: Det ser ut som det gjelder alt over grunnskolen. Verifiseringen kommer til å skje enten via kundens skolemail (@hfk.vgs.no etc), eller scanning av studentbevis.

 

@Cruzader: har brukt den siden selv, funka veldig greit det, men som sagt, tror de har noe lavere volum enn oss :). Svensken har sneket seg litt inn i produktgruppen der, skal se over det.

 

@gwh: Det er det som står i prodnavn som gjelder, spec skal bli oppdatert.

W7S= Windows 7 Starter

W7HP= Home Premium

W7P = Professional

W7U= Ultimate :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

forøvrig siden jeg har gleden av og jobbe på vgs i hfk :p kan jeg nevne at elevene får brukernavn @iskole.no på både vgs og ungdomskole gjennom itslearning, tror dette er likt for alle fylker som bruker itslearning.

så upraktisk i forhold til skille hva de går på.

bare vi ansatte som får "gleden" av hfk i mailen

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...