Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Foreløpig er min erfaring med dusting at jeg bestillte en HKTS11 surround-pakke, den var ikke på lager, med uviss leveringstid. Så prisen hadde gått noe ned, og det hadde godt 1-2 uker, så jeg ringte å lurte på hvordan det lå ann. Fikk "ny pris" uten stress (dvs slapp å avbestille og herje) pluss at de også slo av portoen pga ventetiden. Et godt førsteinntrykk ihvertfall, la oss håpe det fortsetter.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er dårleg gjort av DustinHome å sende varene for fort når dei er på lager... La inn ein ordre i går, og før eg fekk sendt ein e-post om den kunne slåast saman med den andre ordren eg hadde liggjande var den sendt :wow: Eg som vona å få sendt alt som var på lager med ein gong, for så å vente til det som ikkje var lager kunne kome i slutten av månaden.

 

Det bør i tillegg jobbe med lagerjusteringa dykkar. Hadde sett pris på dersom det stod kor mange som var på lager, slik at ein visste om ein måtte skunde seg med å trykke "Bestill". I tillegg merkar eg tidvis litt rare lagernoteringar. T.d. denne står det at de har på fjernlager 1-3 dagar, mens det over står at det er forventa levering 23.11.

 

Er det noko nytt i saka om fleire socket 1366 hovudkort, t.d. Evga?

 

@bIsk0p: Trur du bør vurdere å skifte jobb til noko meir spanande dersom du berre titter innom denne tråden heile dagen :p

 

PS: la oss stopp off-topic her :fun:

Lenke til kommentar

Kan virke som Dustin ikke er helt venn med posten...

Ser at også andre her har fått pakker adressert til andre

postkontor, men at dette har rettet seg under levering.

Slik er ikke tilfelle her. Pakken er levert et annet postkontor

enn det lokale som jeg alltid har brukt for mitt postnummer. Iflg. posten.no sine sider

kan henteseddel skrives ut så det kan ikke være noen tvil om at pakken faktisk ligger å ruger

på feil postkontor. Jeg skal sikkert klare å finne ut hvor dette hersens

postkontoret ligger og ta meg en kjøretur dit. Regner ikke med at det

er så langt avgårde siden postnummer serien ikke er så veldig forskjellig, men hva slags

service er dette? Aldri opplevd maken....

Dustin oppfordres til ikke å sende julekort til posten i år...

Lenke til kommentar
@datafeilen: Så framt ikkje DustinHome har feilsend pakken din er det vell Posten du skal retta peikefingeren din mot...

 

Hvilket også gjøres (les meldingen) - aner forresten ikke hva som står på pakken, men adressen er riktig på ordre. Bare så ikke flere misforstår - antar at dette er postens

feil - Time will show.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Syns det er dårleg gjort av DustinHome å sende varene for fort når dei er på lager... La inn ein ordre i går, og før eg fekk sendt ein e-post om den kunne slåast saman med den andre ordren eg hadde liggjande var den sendt :wow: Eg som vona å få sendt alt som var på lager med ein gong, for så å vente til det som ikkje var lager kunne kome i slutten av månaden.

 

Du klager over at de sender bestillingen for fort?

Lenke til kommentar

Jeg ville sjekket sendelappen for se hvor feilen ligger. Er det dustin, så er det litt skuffende, men feil kan skje. Er det posten kan ikke Dustin klanders og da er verden rosenrød igjen! :D

 

Syns det er dårleg gjort av DustinHome å sende varene for fort når dei er på lager... La inn ein ordre i går, og før eg fekk sendt ein e-post om den kunne slåast saman med den andre ordren eg hadde liggjande var den sendt :wow: Eg som vona å få sendt alt som var på lager med ein gong, for så å vente til det som ikkje var lager kunne kome i slutten av månaden.

 

Du klager over at de sender bestillingen for fort?

 

irony.jpg

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

edit: leste totalt feil :blush:

 

---------------

 

Syns det er dårleg gjort av DustinHome å sende varene for fort når dei er på lager... La inn ein ordre i går, og før eg fekk sendt ein e-post om den kunne slåast saman med den andre ordren eg hadde liggjande var den sendt :wow: Eg som vona å få sendt alt som var på lager med ein gong, for så å vente til det som ikkje var lager kunne kome i slutten av månaden.

 

Du klager over at de sender bestillingen for fort?

Ja :p Eg hadde jo vona å fått litt meir på ein gong, slik at eg kunne starta arbeidet ;) Syns absolutt det er flott at dei sendar fort, men det var nesten for fort :dontgetit:

 

Men DustinHome skal absolutt ha ros for å sende ut pakkar kjapt!

 

PS: det var ein liten tone av sarkasme i "klage"-innlegget, men nettet er diverre ikkje den rette staden å bruke sarkasme... Må jo finne noko å klage på, ingen(ting) er perfekt :p

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...