aGal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Som kapteinen sier, en spiller med vanlig batteri + kjent merkevare som produsent eksisterer rett og slett ikke lengre. Alt lades via USB. Løsning: Kjøp en flott mp3-spiller, og så en usb-ladestasjon som går på nevnte type batterier Da må jeg dra med meg enda en ting ut i skog og mark. Synd seriøse produsenter lager MP3spillere kun for folk som har en stikkontakt/USB kontakt 10 meter innen radius 24/7. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De lager også mp3spillere med 40 timers reell batterikapasitet, kanskje dette er en mellomting som kan virke? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De lager også mp3spillere med 40 timers reell batterikapasitet, kanskje dette er en mellomting som kan virke? Ser det som et godt alternativ. Trenger jo ikke lade den så ofte om man har med en USB lader som tar AAA batterier og mp3 spiller med 30-40 timers spilletid. Dog kan det fort bli 4-5 timer musikk hver dag på langturer, spesielt om været ikke er så ideelt for fisking og gåing. Får håpe Dustin kanskje har noen liggende på lageret sitt av den gamle typen Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så på en oppgraderingspakke nå, under detaljert informasjon står det "Stikkontakt: AM3" =D Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De lager også mp3spillere med 40 timers reell batterikapasitet, kanskje dette er en mellomting som kan virke? Ser det som et godt alternativ. Trenger jo ikke lade den så ofte om man har med en USB lader som tar AAA batterier og mp3 spiller med 30-40 timers spilletid. Dog kan det fort bli 4-5 timer musikk hver dag på langturer, spesielt om været ikke er så ideelt for fisking og gåing. Får håpe Dustin kanskje har noen liggende på lageret sitt av den gamle typen Min mp3-spiller går 45 timer på et aa batteri, og jeg vet at den kom i en utgave med litium batteri som varte enda lenger, skal du virkelig gå 9 dager uten tilgang til strøm, og likevel så lite pakning at en liten usb-lader blir i veien? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Når får dere Win7 64bit OEM på lager igjen? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Da var første pakke fra Dustin kommet Er det bare jeg somhar oversett det, eller er det ikke noe felt for mobilenummer for å blir varslet av posten når pakken kommer? Hvor lang tid tok det før du fikk pakken? Bestilte i går, men blir ikke særlig klok av det som står på PNL sine sporingsider. EDI Created Status OK, Registered. Posten.no har ingen info. Endret 10. november 2009 av Glenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) De lager også mp3spillere med 40 timers reell batterikapasitet, kanskje dette er en mellomting som kan virke? Ser det som et godt alternativ. Trenger jo ikke lade den så ofte om man har med en USB lader som tar AAA batterier og mp3 spiller med 30-40 timers spilletid. Dog kan det fort bli 4-5 timer musikk hver dag på langturer, spesielt om været ikke er så ideelt for fisking og gåing. Får håpe Dustin kanskje har noen liggende på lageret sitt av den gamle typen Les første svaret jeg ga deg så har du løsningen. Du virker å ha en veldig merkelig logikk, vanlige utbyttbare batterier tar da plass de óg. Ikke bare tar de plass, men de tar mer plass enn tilsvarende kapasitet med et dedikert usb batteri. Å drasse med seg en USB lader som går på utbyttbare batterier er miljøsløing og unødvendig, dyrt i lengden og tar større plass. Kjøp en iaudio 7; ikke bare har den 60 timer batteri, men den har også mindre batteri enn f.eks cowon d2 eller s9 som er i tilsvarende segment for batteritid, så du kan lade den flere ganger fra et USB batteri enn du kan med andre spillere. Forøvrig, grunnen til at alt lades med usb er 1) ja, 99.9% av kundene ER i nærheten av en stikkontakt, og de resterende 0,1% tar med seg et USB batteri Endret 10. november 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Forøvrig, grunnen til at alt lades med usb er 1) ja, 99.9% av kundene ER i nærheten av en stikkontakt, og de resterende 0,1% tar med seg et USB batteriTviler på at det stemmer, tror heller at grunnen er at dingsene får stadig større skjermer som krever mer strøm samtidig som dingsene har blitt veldig tynne og har ikke plass til de runde batteriene. Endret 10. november 2009 av mandela Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Les første svaret jeg ga deg så har du løsningen. Du virker å ha en veldig merkelig logikk, vanlige utbyttbare batterier tar da plass de óg. Ikke bare tar de plass, men de tar mer plass enn tilsvarende kapasitet med et dedikert usb batteri. Å drasse med seg en USB lader som går på utbyttbare batterier er miljøsløing og unødvendig, dyrt i lengden og tar større plass. Kjøp en iaudio 7; ikke bare har den 60 timer batteri, men den har også mindre batteri enn f.eks cowon d2 eller s9 som er i tilsvarende segment for batteritid, så du kan lade den flere ganger fra et USB batteri enn du kan med andre spillere. Forøvrig, grunnen til at alt lades med usb er 1) ja, 99.9% av kundene ER i nærheten av en stikkontakt, og de resterende 0,1% tar med seg et USB batteri Er ganske enkelt for meg da hodelykta går på AAA og eventuelle høyttalere til MP3 tar også AAA. I mitt tilfelle er AAA batterier gratis. iaudio 7 koster også rundt 1000,- synes 300-400 er mer passende. Ender vel opp med en mp3 spiller til 99,- på Clas Ohlson elns, elendig lyd grunnet elendig utvalg Nå har ikke denne diskusjonen her så mye med Dustin å gjøre så da trur jeg vi kan stoppe her EDIT: mandela er helt klart inne på noe Endret 10. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Regner med min første bestilling til helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Forøvrig, grunnen til at alt lades med usb er 1) ja, 99.9% av kundene ER i nærheten av en stikkontakt, og de resterende 0,1% tar med seg et USB batteriTviler på at det stemmer, tror heller at grunnen er at dingsene får stadig større skjermer som krever mer strøm samtidig som dingsene har blitt veldig tynne og har ikke plass til de runde batteriene. Det er selvfølgelig mange grunner til at AA/AAA batterier ikke lenger brukes, jeg nevnte bare det som var relevant for det han påpekte- at det burde lages spillere for de som ikke er i nærheten av en stikkontakt Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Morn! @Mreinha: Der ser man, visste jeg hadde lest noe om det. Vi skal få oppdatert informasjonen ASAP på dette, takk for beskjeden! Prisen på COD er ganske fin ja, men vi selger ikke med tap, tjener noen kroner på hvert. @Biskop&Cruzader: Stemmer at frakten er 99kr på spill også, så det går opp i opp. Men kjøper man Xbox+spill/PS3+spill (eller hvorfor ikke PC+spill), lå er frakten fortsatt 99, og med våre konsollpriser akkurat nå kan det være verdt det @Christhenoob: Det skal komme en gjennomgang av komponenter i sin helhet, akkurat nå er det Windows7 og x antall nye maskiner med dette som legges opp fortløpende. @aGal: Beklager at jeg glemte å svare deg i går. Har sett igjennom vårt sortiment, og bedt produktavd sjekke med distributører, men det ser ikke lyst ut. De fleste har innebygde, oppladbare batterier these days. Men, noen tipset i tråden om en Cowon eller tilsvarende, 40timer batteritid, samt USB-batteripakke eller docking, det kan fungere. @GSN: Den der ble nok lost in translation. Socket er jo iofs stikkontakt, men ikke akkurat i denne sammenhengen . Husker du hvilken pakke du så det på? @Itspersonal: Engelske 64-bits OEM er på lager, norske skal komme med neste batch 19-20 nov. @glenn: Har pakken blitt sortert i Oslo i dag? Maile meg på adressa i signaturen, ta med ordrenummeret, så kan jeg titte på det. Dagens visdomsord: November 2009 må være tidenes spillmåned! //Henrik Breivik Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dagens visdomsord: November 2009 må være tidenes spillmåned! Uncharted 2 + Brutal Legend + Football Manager 10 + Borderlands i "Rocktober" > CODMW2, Ratchet and Clank og Dragon Age. Tidenes spillhøst, definitivt! Det er alt for mange spill som må handles inn, den stakkars bankkontoen min griner. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hepp, Oktober stiller langt opp også. Glem ikke Forza 3 (som drepte Xboxen min:(). Og, i neste uke.... Assassins Creed 2. Om det er bare like bra som eneren, så er jeg solgt. Følelsen av å stikke av fra vaktene når det var "Alarm Gènerale!" Stemmer for 8 timer lengre døgn nå før julen. //Henrik B Endret 11. november 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dere burde få inn størrelse inn i produkt beskrivelsen på viftene, flere vifter som det kun står navn på. Da må man inn på produktet også trykke på spesifikasjoner. Litt for mye for en lat guttunge som meg! =) Lurer også på om dere skal ta inn vifte trakter. 60->80mm Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 @bIskOp: Bra poeng, det trengs. gjelder forsåvidt kabler og sånt også. Sjekker angående traktene //HB Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Eit lite spørsmål anngåande levering. No står det følgjande på PLN. Delivery attempt NO-********** 2009-11-11 09:03 Item arrived at post/delivery office Addressee advised to pickup the item Eg har sensurert vekk info om kvar eg bur. Burde eg ikkje fått hentelapp i posten i dag? Hentelappen var ikkje komen då eg henta resten av posten Det eg samstundes stussar på er at postnummeret som den er komen til er ikkje heilt det same postnummeret som eg har Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 For det første burde du bruke Posten.no, trolig bedre sproing der Og du trenger bare sporingsnummeret, så henter du pakken på posten. Jeg venter aldri på hentelapp hvis jeg ser at pakken har kommet frem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 POstnummeret til postkontoret trenger ikke være likt ditt. I nærheten, men ikke likt. Forøvrig mistet dustin akkurat et salg til cdon PGA lavere fraktkostnader på sistevnte. Oppfordring til dustin om å innføre brevsendinger slik komplett gjør. Det er ofte frak det står på både når man vurderer kjøp overhodet og når man skal velge hvor man skal kjøpe. Komplett med 39 kr på små ting og cdon med 29 kr på alt har store fordeler på mange små handler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå