Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da var første pakke fra Dustin kommet Er det bare jeg somhar oversett det, eller er det ikke noe felt for mobilenummer for å blir varslet av posten når pakken kommer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 jeg ble iallefall oppringt av bring når de var klar til å levere. Dette var palle sending though.. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 lenge til 5870 korta kommer på lager? siste brikken i puslespillet Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjører posten disse sendingene hjem? har bestillt en Surround Reciever fra Onkyo og den kommer som Carryhome Bulksplit, når jeg sporer får jeg opp PNL og Bring. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 CarryHOME vil vel kanskje tilsi at pakken kommer på døra. Men dette er et valg du tar når du kjøper. Enten hente selv eller hjem-på-døra (evt palle-levering, usikker på om det er noe anna enn hjempådøra) Lenke til kommentar
trusk Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 CarryOn Homeshopping Bulksplit vil normalt leveres på postkontoret. http://www.bring.no/Bring+Logistics/Produk...sjonalt/901.cms Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan var dette, når Prisguide sier dere har ting på lager, så var det fakta? Tenker da på denne TVen... Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 God middag, @Nopros: Den er på lager, finnes på svenske siden, skal få lagt den opp på norske siden også @Wiak: Dessverre, de minnebrikkene får vi ikke tak i @CptØdegård: Vi skal se om vi ikke får SMS og mailvarsel på plass med pakkesendinger, tar det opp imorgen. @Flacid: Fra 13 til 23 november, litt avhengig av merke. Ikke bekreftede datoer, da TMC har "litt" leveringsproblemer på 40nm-chippene. (tror hardware.no hadde en artikkel om dette for en tid tilbake). @Dragonlove & Biskop & Trusk: Carryhome Bulksplit. (Bær hjem). Paller kjøres hjem til kunde av Bring. @Sovehest: Prisguide viser en del av våre varer som på lagern, når realiteten er motsatt. Dette er på vei til å løses. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 God middag,@Dragonlove & Biskop & Trusk: Carryhome Bulksplit. (Bær hjem). Paller kjøres hjem til kunde av Bring. Der leste jeg feil del av ordet iallefall! Men da var det oppklart i! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Call of duty prisene deres var jo bare helt råe!!! Jeg har sikret meg ett eksemplar ihvertfall! Kampanjen på dell sier ikke hva før prisen på produktet var, dette bryter med norsk lov dustin. Er ikke lenge siden Komplett.no ble tatt for det samme. Vennlig tips Endret 10. november 2009 av mreinha Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Spesielt prisen på PC versjonen var digg! Kjedelig at jeg ikke har en PC jeg kan spille på *forbanne amentio for å stjele HK mitt!* Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har vært innom ett par butikker hvor den har kostet 699 idag så dette var nesten sjokkerende. (Pc og konsoll pris) Enten taper Dustin penger eller så tjener andre leverandører FETT. Lenke til kommentar
Aerlas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det idag man får aktivert CoD modern warfare 2 over steam? gikk ikke igår.. Nesten så jeg begynte å gråte Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) 699 så gliser de hele veien til banken, men veiledende pris for xbox/ps er 499 så 399 for pc. så litt under veiledende er de jo, er vel eneste av norske butikker med unntak av cdon som følger rett bak med 479. Endret 10. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Men Dustin sender jo ikke med brevpost, så totalprisen blir vel 500,- for alle..? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 cdon tar vell 30kr i porto for et spill, tar dustin over 60 blir cdon billigst totalt da. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noe nytt angående Vannkjølings - produkter? liksom... HIGH end? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 DustinHome.no: Har dere mulighet til å ta inn en MP3spiller som har utskiftbare AAA batterier, klarer ikke finne noe i sortimentet deres. Savner slike spillere av litt kvalitet(kjente merker), er bare sånne lumske merker igjen på den kanten av markedet som jeg har sett i det senere. Hjelper så lite med en MP3 spiller som må lades når man er på tur i skog og mark 2-3 uker i strekk uten strøm og hører musikk halve dagen. Min trofaste gamle Creative har detsverre begynt å fuske etter 3-4 år i bruk. Kan jeg få et svar fra DusinHome? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Er vel rimelig utenkelig at de tar inn noe som ikke finnes på markedet >.> AA/AAA spiller? ja Kjent merke? nei Endret 10. november 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Som kapteinen sier, en spiller med vanlig batteri + kjent merkevare som produsent eksisterer rett og slett ikke lengre. Alt lades via USB. Løsning: Kjøp en flott mp3-spiller, og så en usb-ladestasjon som går på nevnte type batterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå