Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Da var første pakke fra Dustin kommet :)

Er det bare jeg somhar oversett det, eller er det ikke noe felt for mobilenummer for å blir varslet av posten når pakken kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God middag,

@Nopros: Den er på lager, finnes på svenske siden, skal få lagt den opp på norske siden også :)

@Wiak: Dessverre, de minnebrikkene får vi ikke tak i :(

@CptØdegård: Vi skal se om vi ikke får SMS og mailvarsel på plass med pakkesendinger, tar det opp imorgen.

@Flacid: Fra 13 til 23 november, litt avhengig av merke. Ikke bekreftede datoer, da TMC har "litt" leveringsproblemer på 40nm-chippene. (tror hardware.no hadde en artikkel om dette for en tid tilbake).

@Dragonlove & Biskop & Trusk: Carryhome Bulksplit. (Bær hjem). Paller kjøres hjem til kunde av Bring.

@Sovehest: Prisguide viser en del av våre varer som på lagern, når realiteten er motsatt. Dette er på vei til å løses.

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar
DustinHome.no:

Har dere mulighet til å ta inn en MP3spiller som har utskiftbare AAA batterier, klarer ikke finne noe i sortimentet deres. Savner slike spillere av litt kvalitet(kjente merker), er bare sånne lumske merker igjen på den kanten av markedet som jeg har sett i det senere.

Hjelper så lite med en MP3 spiller som må lades når man er på tur i skog og mark 2-3 uker i strekk uten strøm og hører musikk halve dagen.

Min trofaste gamle Creative har detsverre begynt å fuske etter 3-4 år i bruk.

Kan jeg få et svar fra DusinHome?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er vel rimelig utenkelig at de tar inn noe som ikke finnes på markedet >.>

AA/AAA spiller? ja

Kjent merke? nei

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...