Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norco-kabinettet (+ PSU) som jeg bestilte fra Dustin dukket opp i dag. Jeg ble litt urolig da jeg så hvordan pappesken så ut utenpå, men heldivis var det bedre pakket enn man kunne frykte. Det kom også frem fortere enn jeg hadde trodd.

 

Nå gjenstår det bare å flytte over en del disker, samt muligens bestille ny kjøler til 8400-prosessoren som jeg tenkte å bruke. Den jeg hadde fra før ble et par cm. for høy ...

Lenke til kommentar
Fredag, eller natt til lørdag. Kanskje den bare plutselig dukker opp på døra her da. :p

 

Hvis du har bestillt senere enn fredag kl. 15-17.00 blir nok ikke varen din sendt fra Dustin før neste arbeidsdag, som er mandag.

 

Sendingsnr. får du så raskt pakken og sendingen er bestillt og betyr ikke nødvendigvis at varen er sendt.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

@Dustin/Henrik, hvorfor bråstoppet dere salget av Windows 7 Family Pack? Dette var jo et godt og rimelig (ca. 1500) alternativ til de som trenger opptil 3 lisenser i heimen.

 

"Denna produkt har utgått och kan ej beställas"

post-10740-1257270557_thumb.jpg

 

"Dette produktet er utgått og kan ikke bestilles"

post-10740-1257270648_thumb.jpg

 

Nå må de som er interessert bestille internasjonalt fra Amazon, UK, osv. Tror mange norske kunder i stedet hadde foretrukket å handle med Dustin for å si det sånn. :)

 

Ifølge Microsofts Norges Windows-direktør Isabella Alverberg, er familie-pakken tilgjenglig for salg frem til 31. desember. Og hun gir spøkefullt hint om at nordmenn kan dra på en såkallt "harrytur" over grensa. Dette kan vi vel slippe nå som Dustin er etablert? :)

 

> Link

Lenke til kommentar
Blir spennedne å se hvordan Dustin gjør det på neste pris test til hw! :D

 

Ser at priser på noen produkter har gått ned den siste tiden, noe som gjør de ganske så billige på enkelte produkter.

De har jo en god del billige produkter, men er en del som har pris midt på tre.

 

Blir spennende å se ja :)

Lenke til kommentar

Først av alt: Henrik B, beklager at jeg ikke har kommet tilbake til ordren jeg skulle sende. Det gjalt en negativscanner, et hjemmekinoanlegg osv.

 

Har vært rimelig opptatt siden sist onsdag (flyttet, jobb m.m.), og ser hjemmekinoen ikke lenger er på lager. Når vil dere eventuelt få den inn igjen? Hjemmekino

Jeg skal sette meg ned og få bestilt dette sammen med en del andre småting i løpet av morgendagen, om ikke noe kommer opp. Nå er det fotball..

 

Så over til å teste hvor langt dere er villig til å gå for servicen sin del..

Jeg skal bort til helgen, men skulle gjerne hatt FM2010 før den tid. Jeg ser dere er blant de billigste, men jeg rekker aldri å få spillet før den tid. Om jeg kjøper spillet, kunne en av dere på lageren sendt meg CD-Key på mail før dere pakker ned spillet? Spillet vil da være åpnet, og jeg kommer selvsagt ikke til å benytte meg av angrerett. Samtidig kan jeg laste ned spillet over Steam... :)

Lenke til kommentar

@dustinhome

kan dere være så snill å sottere minne etter hastighet og størrelse også?

 

noe som dette

Minne > DIMM DDR III

8GB/6GB/4GB/2GB/1GB

533mhz/800mhz/1066mhz/1600mhz/1800mhz/2000mhz

 

osv? veldig vanskelig å finne CAS7 4GB kit i dette rottet deres :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bestilte for første gang i går. Litt tilbakeholden siden jeg misliker selskaper som er trege med å sende ut. Hos komplett er ting på vei etter en times tid uansett når du bestiller. Er også lite glad i selskaper som bruker tullefirmaer for levering. Men vi får se hvordan det går

 

Forøvrig fungerer ikke søkeboksen skikkelig. Det er noen produkter den nekter å vise selv om du søker direkte på navnet. For eksempel http://www.dustinhome.no/pd_5010198741.asp..._prisguide_1734 som du ikke får opp i søkeboksen til dustin uansett hva du søker på. Søkeboksen skjønner heller ikke at eks 16GB og 16 GB er det samme, noe som er litt stygt da dustin veksler mellom å bruke mellomrom og ikke. Gjør det vanskelig å bruke filrene og søkemotoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...