Tosha0007 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) @Tosha0007: Det kabinettet har gått ut av produksjon og de flestes sortiment. Vi har ikke mulighet å fremskaffe fra våre leverandører, og jeg skulle ikke bli overrasket om samme beskjed kom fra flere andre nettbutikker . Dette var verkeleg skuffande Eg får ta kontakt med butikken eg har bestilt det hos å høyra om dei verkeleg får tak i meir, akkurat no har dei skyvd datoen lenger fram sjølv om dei hadde eitt på fjernlager då eg bestilte. ----- Har de planar om å ta inn fleire X58 hovudkort, eg syns diverre ikkje utvalet er det store for augneblinken? ----- Edit: Vil Gigabyte GA-EX58-UD5 støtte ein Intel W3520 prosessor? ----- Åtvaring: Pruting pågår edit2: Er i prutehumør, så lurte på om de kunne gi meg ein bra pakkepris på følgjande oppsett i spoiler. Må innrømme eg er litt skeptisk til å kjøpe i ein ny starta butikk i Noreg, men etter den responsen de har fått i Sverige trur eg de er aktuelle Klarar de å gi meg eit godt tilbod kan de hende eg prøvar de i staden for den/dei nettbutikkane eg normal ville handla hos. 1 stk Corsair Hydro Series H50 (599,00 kr) 1 stk CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 800D EATX SVART (2 013,00 kr) 1 stk CORSAIR HX 850W NETTDEL ATX12V 2.2 / EPS12V (1 329,00 kr) 2 stk Corsair Dominator minne - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pin (3 664,00 kr) 1 stk INTEL X25-M 160GB 2.5# SATA/300 SSD MLC 34NM (3 664,00 kr) 1 stk Intel Xeon W3520 / 2.66 GHz prosessor (2 214,00 kr) 1 stk Gigabyte GA-EX58-UD5 (2 054,00 kr) 1 stk GIGABYTE RADEON HD5850 1GB GDDR5 PCI-E DVI/HDMI/DP (1 979,00 kr) 4 stk Noctua NF-P12 - kabinettvifte (716,00 kr) 1 stk MICROSOFT WINDOWS ULTIMATE 7 64-BIT ENG DVD OEM (1 577,45 kr) Total summen vert 19 712,45 kr inklusiv frakt. Kor langt ned klarar de å gå? Svar gjerne på PM Reknar med de klarar litt avslag for å få ein ny stamkunde som igjen vil oppmoda alle venene sine til å handle hjå DustinHome.no. Kva vifte bør eg installere på Hydro H50 for best mogleg effekt, og kor mange vifter kan den ha? Kor lenge er det til de ventar å få inn CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 800D? Endret 2. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 @Tosha0007: veit det, er fleire kundar som har spurt etter samme kabinett tidligare. Dessverre ikkje å oppdrive i våre kanalar lengre X58 skal vere på gang inn med fleire, eg vonar at me også skal få ei avtale på gang med EVGA Oooog, Corsair Obsidian kjem inn 16-11-2009. Sendte deg eit overslag på PM. [/ nynorsk] Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da er min odre nummer 2 hos dere betalt. Tok to dager fra status ikke på lager til lager og klar for betaling. Mye kortere enn forventet :-) Akg 518 dj til under 500,- inkludert frakt er en helt greit pris. Da trenger man ikke kjøpe disse lenger på ebay. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 GUUUUUUUD jeg HAAAAATER "verified by visa" nå sitter jeg her på jobb å koser meg med bestilling av dokkingstasjon til Iphonen min, men når jeg skal betale så må jeg ha den forbanna nettbankkalkulatortingen min -.- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjedelig bank du har .. Jeg må bare skrive inn Dust1neier (som er passordet mitt) Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 @ProbiN: Det kan være litt omstendelig, men den dagen noen stikker med ditt VISA-kort og har shopping spree så skjønner du . Forresten, jobba lenge på Kirkeparken? //HB Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 @ProbiN: Det kan være litt omstendelig, men den dagen noen stikker med ditt VISA-kort og har shopping spree så skjønner du . Forresten, jobba lenge på Kirkeparken? //HB sant det.. men den sjangsen tar jeg jaja.. da får jeg bestille den lille klossen på nytt igjen da jeg har jobba her i 2 år og 3 mnd dem 2 åra var som lærling da! åssen det? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Probin: Bare lurte, snakket mye med Kirkeparken når jeg jobbet på Dellsupporten, før den ble flyttet //HB Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Endres status "Betalt", til "Sendt" når ordren er sendt? Begynner å bli redd posten skal banne ip-en min for spam. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bestilt Logitech G25 fra Dustin. Kjapp levering lave priser. Veldig fornøyd. Mulig ny favorittbutikk Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Endres status "Betalt", til "Sendt" når ordren er sendt? Begynner å bli redd posten skal banne ip-en min for spam. Heisann, den endrer til "fakturert" har du fått mail med sporingsnummer? Går ut automatisk når pakken sendes. //HB Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Har fått sporings nr, men den sier bare "9999 INGEN NY POSTADRESSE". Skjer vel noe snart. Edit: Har fått mail med faktura, og en som sier "Din ordre er på vei!" Endret 3. november 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har fått spirings nr, men den sier bare "9999 INGEN NY POSTADRESSE". Skjer vel noe snart. Den kommer fra Sverige, blir sendt i dag kl 4-5, kommer til Norge i morgen tidlig Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har fått spirings nr, men den sier bare "9999 INGEN NY POSTADRESSE". Skjer vel noe snart. Den kommer fra Sverige, blir sendt i dag kl 4-5, kommer til Norge i morgen tidlig Da skulle den vært i norge i dag tidlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har fått spirings nr, men den sier bare "9999 INGEN NY POSTADRESSE". Skjer vel noe snart. Den kommer fra Sverige, blir sendt i dag kl 4-5, kommer til Norge i morgen tidlig Da skulle den vært i norge i dag tidlig. Bestilt i går? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fredag, eller natt til lørdag. Kanskje den bare plutselig dukker opp på døra her da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Merkelig, jeg bestilte på fredagen. Da var TV'en kommet til oslo på mandags morning. Du kan jo sjekke sporingen hos de som frakter sakene over grensa.. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 pannordic? Der står det; EDI Created 2009-11-02 11:01 Status OK, Registered Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da burde den jo gått over grena i natt, mulig de ikke har fått sortert den enda hos Posten, følg med utover dagen Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gjett om jeg skal! ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå