oslo72 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Morn! @Alastor; Ja, de skal komme inn idag, etter planen i alle fall. Akkurat nå er det 60 pers som har bestillt og venter (Norge og Sverige sammenlagt). //Henrik Breivik Bestilte 2 stk Intel SSD 80Gb disker på tirsdag 27.10 og nå ligger den på postkontoret :) Tusen takk for kjapp levering, Dustin! EDIT: Leif... Endret 29. oktober 2009 av oslo72 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Morn! @Alastor; Ja, de skal komme inn idag, etter planen i alle fall. Akkurat nå er det 60 pers som har bestillt og venter (Norge og Sverige sammenlagt). //Henrik Breivik Bestilte 2 stk Intel SSD 80Gb disker på tirsdag 27.10 og nå ligger den på postkontoret :) Tusen takk for kjapp levering, Dustin! EDIT: Leif... Litt merkelig quot.... Ahh, der kom en edit! btw, Intel SDD problemer Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har også lagt merke til denne under betatesting av prisguide2.0. Litt rart at noen starter opp når de fleste legger ned. Men jeg sier ikke neitakk. Virker som det er meget overkommelige priser Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 btw, Intel SDD problemer Intel SSD har ikke problemer med Windows 7 - bare siste FW som er litt "uheldig" for YTTERST få... Regner ikke med at det skal medføre noe problem. Uansett - Tusen takk til Dustin Alle andre var utsolgt for Intel SSD'er men dere hadde det! ... inntil jeg bestilte, ihvertfall... Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gratulerer med nyåpning i Norge Dustin Home Da har jeg lest igjennom alle postene her og må si jeg liker veldig godt det jeg har lest. Nå så ser det ut til at det endelig har kommet en nettbutikk som tar seg av kundene like bra som ocz Jeg er i ferd med å kjøpe lcd rens men fant ikke det hos dere, venter gjerne med å kjøpe om dere får det inn ? Og så lurer jeg på om dere kommer til og ta inn noe Asus bærbare av den litt sprekere typen, og om det er mulig og få kjøpt den hos dere uten lisens siden jeg allerede har kjøpt windows 7 ? Med så mye bra omtale tror jeg dere kommer til å få det hektisk fremover hehe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Guten morgen! @Flimzes: Ny søkemotor er (heldigvis?) på vei inn, i samarbeid med et firma som har steinkoll på det. Avansert søk skal bygges inn, der man kan velge og vrake bland kriterier for søk. Mvh Henrik Breivik Ja jeg vet det, det har blitt skrevet før, det var en annen bruker som etterlyste det, poenget var at man kan bruke prisjakt.nu så lenge Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 @Tee: Du har gjort hjemmeleksen ser jeg, flotters! Du kan jo holde litt argusøyne på oss angående reklamasjoner, angreretter og slikt da, skulle vi satt pris på . Har lest forbrukertvistsaker til øynene blør for å få et grunnlag for reklamasjonstider, og tror vi har truffet ganske rett med de vi har. Det pleier å være kollegene dine i Sverige og Danmark som har kranglet med meg fordi de synes jeg er for streng når de har lyst til å hjelpe kundene sine, så det blir nok ikke noe problem med at jeg må passe på dere Går vel ikke så lange tiden før vi har noen diskusjoner tenker jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mulig dette har blitt spurt om før, men hva slags varsler om at postkontoret har fått pakken fra dere støtter dere? Støtter dere feks SMS eller epost istedenfor lapp i postkassa..? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mulig dette har blitt spurt om før, men hva slags varsler om at postkontoret har fått pakken fra dere støtter dere? Støtter dere feks SMS eller epost istedenfor lapp i postkassa..? vil ha alle tilbudene, mne som regel bruker jeg moblien, men når den er ødelagt er det greit med e-post. Lapp i kassa tar for lang tid.. Gjerne begge deler. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Bleh, Posten er treig, men det kan jo ikke Dustin lastes for. Vanlig at de bruker to døgn fra Oslo til Bergen? =P Endret 29. oktober 2009 av futtbucker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mulig dette har blitt spurt om før, men hva slags varsler om at postkontoret har fått pakken fra dere støtter dere? Støtter dere feks SMS eller epost istedenfor lapp i postkassa..? vil ha alle tilbudene, mne som regel bruker jeg moblien, men når den er ødelagt er det greit med e-post. Lapp i kassa tar for lang tid.. Gjerne begge deler. Jo, men det jeg lurte på var om dustin hadde denne muligheten Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bare å følge med på sporingsnummeret, det er alt du trenger for å få ut pakken fra posten Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bleh, Posten er treig, men det kan jo ikke Dustin lastes for. Vanlig at de bruker to døgn fra Oslo til Bergen? =P Fra Oslo til Åsane så pleier pakken å bruke 3dager, så ja. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tj-nome: for å bli med på prisguide.hardware.no så må dustin betale for det. litt gammel post, men hvor mye koster det egentlig? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En oppstartskostnad og trur det er 1,80 pr klikk. Med 700 - 800 klikk om dagen blir det en dyr annonsekostnad. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) synest det hørtes litt dyrt ut, er jo et par små butikker på prisguiden også som det virkelig må svi på pungen for. Endret 29. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 synest det hørtes litt dyrt ut, er jo et par små butikker på prisguiden også som det virkelig må svi på pungen for. Litt OT, skal vi klikke de til døde? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er ikke spesiellt dyr reklame, 1.80,- for å få mottakeren av "reklamen" til å havne på siden for kjøp av en vare? Tenk hvor mye annonser på tv osv koster, og hvor langt unna et kjøp denne kunden faktisk er . Men - nå er det nok off topic, dette har da lite med dustin å gjøre? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dustin, hva med å ta inn EVGA x58 hovedkort? Eneste dere ikke har som jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 synest det hørtes litt dyrt ut, er jo et par små butikker på prisguiden også som det virkelig må svi på pungen for. Litt OT, skal vi klikke de til døde? eller kreve hardware av butikkene i løsepenger, ellers koster det de mer i klikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå