DustinHome.no Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Morn! @Alastor; Ja, de skal komme inn idag, etter planen i alle fall. Akkurat nå er det 60 pers som har bestillt og venter (Norge og Sverige sammenlagt). @Mandela; Tjaa. Jeg oppgraderte når RTM Ultimate kom (August), selv om min tidligere Vista fungerte helt OK. Har ikke angra et nanosekund på det //Henrik Breivik Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) har man quad core med 4GB minne føles ikke 7 noe bedre en vista ;P men vis man har en to kjerne med 4GB eller 2GB føles 7 kjempe rask i forhold til vista AMD Athlon X2 5000+ med 4GB DDR2 PC6400 = mye raskere med 7 en vista AMD Phenom 9850 med 4GB DDR2 PC6400 = merka ikke noe fra vista til 7 men vis du vil oppgradere kan man gjøre det, fordi du får jo mye nytt i 7 @dustinhome any eta når AMD Athlon II 240e kommer? @dustinhome når kommer dere på facebook og twitter? Endret 28. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ang disken, vil dere kun få inn til å dekke restordre, eller vil det være mer tilgjengelig? Har flere som sikler på slike disker. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 AMD Athlon II 240: http://www.dustinhome.no/pd_5010330117.aspx Fant ikke noen E modell, er den spennende? FB og Twitter er på gang @Alastor; Vet ikke hvor mange vi får inn ennå, har bestillt 450stk, og de kommer inn puljevis. //HB Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 AMD Athlon II 240: http://www.dustinhome.no/pd_5010330117.aspx Fant ikke noen E modell, er den spennende? FB og Twitter er på gang @Alastor; Vet ikke hvor mange vi får inn ennå, har bestillt 450stk, og de kommer inn puljevis. //HB 240e modelen er 45W, 240 modelen er 65W så 45W vil være perfekt for htpcer! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hey HB. hvordan er det med: NZXT Classic Series WHISPER (Prod.nr 5010186267) Når det kommer til returer? Fått mange av dem? Solgt mange (holder med ett ja eller nei). Har veldig lyst til å trykke kjøp da kabinettet har fått gode omtaler for støydemping! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (...)FB og Twitter er på gang (.. //HB FB kommer til å ta over verden Og forstår ikke hva dere skal med det når dere har diskusjon.no!! Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det noe nytt anngående inntak av EVGA produkter? De er jo cock¤of¤the¤art når det gjelder hovedkort!! Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal sjekke om vi får tak i 240E @Mreinha, solgt 48stk seneste 4 mnd (Hele Dustin), og 1 retur, på angrerett. Ingen problemer eller feil på produktet som vi har sett. FB er FB, på godt og ondt Jobber med EVGA, jeg vil også ha. //HB Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hva med en graph eller statistikk over returer på siden? ville være greit for valg av produkter og se hvilke som blir returnert mest, ser f.eks på komplett sine demovarer at de har msi til oppover ørene som ikke lover bra. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal sjekke om vi får tak i 240E @Mreinha, solgt 48stk seneste 4 mnd (Hele Dustin), og 1 retur, på angrerett. Ingen problemer eller feil på produktet som vi har sett. FB er FB, på godt og ondt Jobber med EVGA, jeg vil også ha. //HB AMD lanserte 240e for over en ukesiden sammen med Athlon II X3 435 240e bruker liksom optil 20W mindre strøm og varme en vanlig 240en http://bit.ly/1hD4q5 <- ligger varenummer og info der http://hothardware.com/Articles/AMD-Athlon...ainstream-CPUs/ flere 45W modeler i firekjerne og trekjerne versjoner som er perfekte til media center/servere og for de som trenger lav strømbruk arbeids stasjoner! http://bit.ly/38g73U Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Supert! Da blir det nytt kabinett den første, da kommer lønninga Mulig det blir kjøp av i7 maskin mens jeg er igang Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 @Wiak: Vi skal nok få fikset frem den @Cruzader: Vi har ingen modul for å legge statistikk opp på siden enn så lenge, det blir mye arbeid. Man har mange årsaker til returer. Angrerett, DOA, uavhentet pakke, manglende forsendelse, defekt vare, skadet i transport etc. Angående MSI, så finnes det et kjent svar på hva forkortelsen betyr... //HB Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dustin jeg må bare si en ting. Dere har skjønt noe INGEN andre har skjønt. Dere vet å behandle kunden med respekt, kanskje er det fordi att en kunde som ikke er fornøyd sier det til 10 stykker? Teorien min er vel mer det att dere fokuserer på oss her på diskusjon.no fordi dere vet og har skjønt att å yte service til oss betyr så ekstremt mye mer enn de pengene dere får inn fra bare oss. Dere vet (tror jeg) att selvom vi (Brukerne av diskusjon.no) bare består av kanskje ett par % av salget deres så står vi for en enorm del av det indirekte salget deres. Jeg tenker da på att de fleste her inne blir nok sett på som en som kan mye om data av folk rundt seg, det er derfor naturlig att de rundt oss spør om hjelp til ny innkjøp /oppgraderinger etc... Her kommer hele poenget mitt inn. Når våre venner spør om hjelp så spør de også om hvor de skal kjøpe ting. Er vi her inne fornøyde med en butikk så referer vi gjerne den til folk rundt oss også. Å det kan bli mange ettervert. Slik tror jeg att dere skaffer dere ett stort antall salg dere aldri hadde fått uten ¨yte ekstra service til oss her inne. (Dere er sikkert på svenske og danske forum også). Jeg sier det igjen, dere har skjønt det. Dere yter meget bra service, dere svarer på spørsmål (Da gjerne langt over det vi selv har håp om å få). Dere er kjappe til å sende ut varer og har greie priser. (Prisene er meget bra med tanke på servicen som følger med). Se på amentio, de er knall billige. Servicen deres er elendig, derfor fra-står mange av oss å handle der! Vi har butikker på andre siden av skalaen også, men det er grenser for mange ekstra % service har verdt. Dere derimot har lagt dere midt imellom, yter ekstremt bra service og appellerer til kunden! Så igjen, Kudos dustin Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 mersalg fra entusiaster gir vel litt kan ikke huske sist det gikk en dag uten at noen spør meg om anbefaling av nettbutikk via msn/jobb samt hjelp sette sammen en pc fra den butikken. referansene fra en pen haug entusiaster burde gi en god del ekstra salg. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Så igjen, Kudos dustin spille ludo? eller judo? Endret 28. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 @Mreinha: Tusen tusen takk for varme ord! Diskusjon (spes hardware-biten) er jo et stort entusiastforum, og som du sier, så sprer ting seg fort når man som netthandel viser at man har bra service og tar hånd om kundene. Vi kommer til å gjøre ALT for å holde oppe det nivået vi har nå, og litt til. Blandt annet kan det bli lørdagsåpent i Desember, på teletutt og mail //Henrik Breivik Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) min første kunde referert til dustin! brodern for en popcorn hour så ikke han konstant bruker min burde nesten hatt bonuspoeng for entusiastene som refererer kunder til dere Endret 28. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) burde nesten hatt bonuspoeng for entusiastene som refererer kunder til dere +1 BONUS! får vel referer flere jeg Endret 28. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå