Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Morn!

 

@Alastor; Ja, de skal komme inn idag, etter planen i alle fall. Akkurat nå er det 60 pers som har bestillt og venter (Norge og Sverige sammenlagt).

 

@Mandela; Tjaa. Jeg oppgraderte når RTM Ultimate kom (August), selv om min tidligere Vista fungerte helt OK. Har ikke angra et nanosekund på det :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har man quad core med 4GB minne føles ikke 7 noe bedre en vista ;P

men vis man har en to kjerne med 4GB eller 2GB føles 7 kjempe rask i forhold til vista

 

AMD Athlon X2 5000+ med 4GB DDR2 PC6400 = mye raskere med 7 en vista

AMD Phenom 9850 med 4GB DDR2 PC6400 = merka ikke noe fra vista til 7

 

men vis du vil oppgradere kan man gjøre det, fordi du får jo mye nytt i 7

 

@dustinhome any eta når AMD Athlon II 240e kommer?

@dustinhome når kommer dere på facebook og twitter? :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Skal sjekke om vi får tak i 240E :)

 

@Mreinha, solgt 48stk seneste 4 mnd (Hele Dustin), og 1 retur, på angrerett. Ingen problemer eller feil på produktet som vi har sett.

 

FB er FB, på godt og ondt ;)

 

Jobber med EVGA, jeg vil også ha.

 

//HB

AMD lanserte 240e for over en ukesiden sammen med Athlon II X3 435 :p

240e bruker liksom optil 20W mindre strøm og varme en vanlig 240en

http://bit.ly/1hD4q5 <- ligger varenummer og info der

 

http://hothardware.com/Articles/AMD-Athlon...ainstream-CPUs/

 

flere 45W modeler i firekjerne og trekjerne versjoner som er perfekte til media center/servere og for de som trenger lav strømbruk arbeids stasjoner! :)

http://bit.ly/38g73U

Lenke til kommentar

@Wiak: Vi skal nok få fikset frem den :)

 

@Cruzader: Vi har ingen modul for å legge statistikk opp på siden enn så lenge, det blir mye arbeid. Man har mange årsaker til returer. Angrerett, DOA, uavhentet pakke, manglende forsendelse, defekt vare, skadet i transport etc.

 

Angående MSI, så finnes det et kjent svar på hva forkortelsen betyr... ;)

 

//HB

Lenke til kommentar

Dustin jeg må bare si en ting.

 

Dere har skjønt noe INGEN andre har skjønt.

Dere vet å behandle kunden med respekt, kanskje er det fordi att en kunde som ikke er fornøyd sier det til 10 stykker?

 

Teorien min er vel mer det att dere fokuserer på oss her på diskusjon.no fordi dere vet og har skjønt att å yte service til oss betyr så ekstremt mye mer enn de pengene dere får inn fra bare oss. Dere vet (tror jeg) att selvom vi (Brukerne av diskusjon.no) bare består av kanskje ett par % av salget deres så står vi for en enorm del av det indirekte salget deres. Jeg tenker da på att de fleste her inne blir nok sett på som en som kan mye om data av folk rundt seg, det er derfor naturlig att de rundt oss spør om hjelp til ny innkjøp /oppgraderinger etc... Her kommer hele poenget mitt inn. Når våre venner spør om hjelp så spør de også om hvor de skal kjøpe ting. Er vi her inne fornøyde med en butikk så referer vi gjerne den til folk rundt oss også. Å det kan bli mange ettervert. Slik tror jeg att dere skaffer dere ett stort antall salg dere aldri hadde fått uten ¨yte ekstra service til oss her inne. (Dere er sikkert på svenske og danske forum også).

 

Jeg sier det igjen, dere har skjønt det. Dere yter meget bra service, dere svarer på spørsmål (Da gjerne langt over det vi selv har håp om å få). Dere er kjappe til å sende ut varer og har greie priser. (Prisene er meget bra med tanke på servicen som følger med). Se på amentio, de er knall billige. Servicen deres er elendig, derfor fra-står mange av oss å handle der! Vi har butikker på andre siden av skalaen også, men det er grenser for mange ekstra % service har verdt. Dere derimot har lagt dere midt imellom, yter ekstremt bra service og appellerer til kunden!

 

Så igjen, Kudos dustin :thumbs:

Lenke til kommentar

@Mreinha:

Tusen tusen takk for varme ord!

Diskusjon (spes hardware-biten) er jo et stort entusiastforum, og som du sier, så sprer ting seg fort når man som netthandel viser at man har bra service og tar hånd om kundene.

Vi kommer til å gjøre ALT for å holde oppe det nivået vi har nå, og litt til. Blandt annet kan det bli lørdagsåpent i Desember, på teletutt og mail :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...