lain Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det hørtes ikke så galt ut. Jeg skal evt henge den opp sammen med nettverksutstyr og fiberboks i et kjellerrom, men ønsker muligheten for å kunne sette boksen ut ifra ønske, og ikke ut ifra støynivå. Så det at du føler den ikke bråker så mye etter skifte av vifter er et godt tegn. Jeg får se hva jeg gjør, har i utgangspunktet inne "ordre" på egetdesignet server kabinett, men mulig jeg skroter den i fordel for denne. Får snakke litt mer med folka som skal lage det, blir endel større enn Norco boksen, men vil kunne stå i stua i utgangspunktet, uten å være til sjenanse. Uansett godt å se at Dustin tar inn sånne typen produkter til en levelig pris. Ikke akkurat vært overflod på markedet etter min mening. Lenke til kommentar
HjalmarJalla Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så den norske går fra vanlig norsk stikk kontakt til den hvite tingen? Mens den amerikanske går fra det tre-pinnede monstere til en vanlig svart nesten firkant som går inn i TV'n? Nei, den hvite er enden på den amerikanske tre-pinnede kontakten. Den norske er standard norsk nettkabel. Problemet er at den norske ikke passer på noe vis i tven, og jeg enten må bytte veggstøpsel på den amerikanske, eller så må jeg bruke den norske kabelen og koble på den amerikanske tv-kontakten Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan du ikke ta en bilde av hver kabel der man ser kontakten i begge ender på kabelen, var ikke lett å skjønne hvilke kabler som tilhører hva på bildene dine. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan du ikke ta en bilde av hver kabel der man ser kontakten i begge ender på kabelen, var ikke lett å skjønne hvilke kabler som tilhører hva på bildene dine. Gjerne et bilde av inngangene på TV'en og! Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heihei! Har sendt mail til deg HjalmarJalla, ser ut til at det manglet en adapter på ordren, har sendt en slik avgårde til deg nå. @Wiak: Selv om det er Sverige, så tror jeg ikke vi får det inn i sortimentet.. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så denne tråden først i går så tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål siden jeg er litt på jakt etter ny bærbar. Fikk opp øynene for Acer Aspire 5935g her i natt men så så jeg at dere ikke fører den, pris på den eventuelt og hvilken versjon av den fører dere i såfall hvis dere har den i produktspekteret? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så denne tråden først i går så tenkte jeg skulle legge ut et spørsmål siden jeg er litt på jakt etter ny bærbar.Fikk opp øynene for Acer Aspire 5935g her i natt men så så jeg at dere ikke fører den, pris på den eventuelt og hvilken versjon av den fører dere i såfall hvis dere har den i produktspekteret? Heisann! Vi venter på Acer og nordisk kontrakt med dem, slik at vi kan kjøpe inn norske ACER's om et par-tre uker //Henrik Breivik Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ta med 8935G også da, hvis dere skal kjøpe inn fra ACER etterhvert. Ellers ros for rå priser på konsoller og spill. Wii til 1849 er veldig bra, det samme er prisene på spillene, f.eks. Zelda Twilight Princess til 404 og SM Galaxy til 369, billigste jeg har sett. Spill til PC er også veldig bra priset, selv om utvalget kanskje kunne vært større. Uansett, blir nok kjøp av Wii etterhvert. Endret 23. oktober 2009 av stonebro Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hay! Joda, spillene ligger vi OK an på, samt at vi har PS3 Slim 250gb for 2795 kr //HB Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hay! Joda, spillene ligger vi OK an på, samt at vi har PS3 Slim 250gb for 2795 kr //HB Akkuratt den er imponerende! Det er jo faktisk samme pris 120GB ligger på for tiden.. Men igjen, det er jo lokke kampanje Synd jeg har brukt 15k på to uker, ellers kunne det lett blitt en ps3 Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 @Biskop Stemmer, 120gb ligger 100kr billigere. Er et bra tilbud, ikke lokkepriser, har man lokkepriser selger man med tap Klør litt etter en PS3 jeg også, når GT5 kansje muligens kommer. Then again så må man ha G25 også. Og playseat. Får spare mens man spiller igjennom Forza3 //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har avansen blitt såpass god på PS3? :O Husker når jeg jobba på elkjøp så solgte de phat med 200,- i tap når den lå på samme pris som resten av butikkene... Har x360 nå, men tipper det blir PS3 til jul. Håper på en AC2 bundle til rett over 3k =) G25 har vi selvfølgelig (uten reversen da ) playseat har jeg ikke plass til no.. :/ Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk pakken min i dag med panel + veggbokser og annet snacks. Må bare poengtere hvor positivt det var at de hadde pakket det bra inn, da posten har klart å mose store deler av pakken, men da det var bra med padding, var det kun den ytre pappesken som hadde tatt skade. Godt å se de valgte en pappeske som var stor nok til litt beskyttelse, og ikke en som ting bare hadde ligget fra kant til kant i. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om man bestillte en Intel ssd 80gb for ca 2 uker siden, når kan man vente seg å få den levert? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, ventet på lager 28, men datoen forskyuver seg. Så ønsker bare å vite om den forskyver seg pga restpartiene er solgt, eller om de ikke får inn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det blir litt vanskelig å svar på for meg! Tror du må vente til Henrik kommer på jobb etter helga! Lenke til kommentar
HjalmarJalla Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heihei! Har sendt mail til deg HjalmarJalla, ser ut til at det manglet en adapter på ordren, har sendt en slik avgårde til deg nå. //Henrik Breivik Flotte greier! Superkjapp respons på kundeservice Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Heisann, Sakset fra siden, angående Intel SSD 80gb: Beregnet levering 28.10.2009. Dvs ventes inn til oss onsdag, og sendes samme dag. Om det blir ytterligere forsinkelser, hør av deg via mail til meg, så skal vi se hva vi kan løse. //HB Edit: Sein oppdatering på tråd, ser at det har kommet flere spm/kommentarer. Som speider'n sier; Alltid beredt Endret 23. oktober 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå