Targa_PC Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er veldig fornøyd, men har også brukt noen kroner(1000,-) på en spyder3pro. Måtte du justere mye før "spyderen" var fornøyd ? Spør fordi jeg ikke har tilgang til slikt kalibrerings verktøy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det blir spanande å sjå korleis dei behandler kundane ved reklamasjon, angrerett, utsatt leveringstid, garanti osv. Sånn sett er prisguiden veldig kjekk. Oppfordrer alle som har erfaringar om å legge dei inn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg spår at Dustin vil stige til topps som en sol på rangeringen over hvilke butikker folk er fornøyd med i en måned eller to. Så begynner sikkert retursaker å komme og s¨daler de ned og legger seg midt på treet. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Heisann! Svar i tråden litt sent, men skitt au SSL: Sertifikatet vi hadde fungerte ikke med Firefox og Opera, derfor tok vi det bort frem til et nytt fungerende sertifikat er på plass. (fremdeles ett sikkert nettsted, og betalingen går via DIBS). Priser: Vi er billige på mye, akkurat passe på mye, og litt dyrere på noe. Vi kommer selvfølgelig til å tilpasse oss markedet, og se hvor ande butikker ligger i prissjiktet. Returer: L4r5, både ja og nei. Vi har en bra oppbygd virksomhet på www.dustinhome.se, med en velfungerende kundeservice. Vi tar lærdom fra våre svenske kollegaer, og kommer til å gjøre vårt ytterste for å håndtere retursaker på en bra måte. Til nå er vi på plass med forbetalte og fedigutfyllte fraktsedler, som sendes ut på alle retursaker, andgrerett og 30-dagers returer. Dvs at vi står for frakten og risikoen (om posten mister eller ødelegger pakken), fra deg som kunde till oss. Innspill på forum som dette mottas med stor takk, og vi tar videre alle kommentarer vi ser, for å forbedre oss. Mvh og med ønsker om en kjempebra helg, Henrik Breivik Dustin Home AS Endret 18. september 2009 av DustinHome.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg mente ikke det jeg skrev direkte negativt. Jeg bare har observert tidligere at slikt ofte skjer når det kommer nye aktører. Det er alltid noen som er misfornøyd og mener seg urettferdig behandlet. Men disse sakene dukker aldri opp den aller første tiden. Om dere tar sikte på å bli en ener også på service så er det bare positivt, men det krever ganske mye. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dustin er blandt gigantene på netthandel i Sverige, og har mer enn nok ressurser å sette inn på god service til kundene sine. Dersom de blir like dyktige på service i Norge som de er i Sverige vil jeg ikke tvile ett sekund på å anbefale butikken. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ser virkelig spennende ut dette her! Fine priser, og hvis servicenivået er som flere her sier, så blir det knall! ~ Mortis Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Genialt. Dustin hadde ac-adapter til My Book. Har ikke funnet noen andre norske nettbutikker som tar inn det. Bestiller i dag. Rapporterer tilbake etterhvert for å fortelle hvordan det gikk. Edit: Men hva er forskjellen på: WESTERN DIGITAL EKSTRA POWER SUPPLY TIL ELEMENTS V2.0 og WESTERN DIGITAL EKSTRA POWER SUPPLY TIL ELEMENTS V1.0 Fant også en pen usb-hub noe jeg har slitt med å finne andre steder. Endret 19. september 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg lurer litt på hvordan leveringstiden blir med tanke på at varene blir sendt fra Sverige? For min del så finnes det flere netbutikker med varelager i norge, hvor det også er mulig å hente varene og bra kundeservice. Hvis du sender en defekt vare til Sverige for reklamasjon vil det jo naturligvis gå et par dager minimum ekstra i forhold til norske nettbutikker. Ellers ser jo nettsiden fin og ryddig ut, og lang erfaring i bransjen er jo et pluss. Håper Dustin kan tilby bra priser og bra kundeservice, hvis ikke ser jeg ingen grunn til å benytte noen andre enn de som eksisterer i Norge allerede. Endret 19. september 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er ingen problemer andre veien. Komplett sender varer til Sverige fra varelageret i Norge. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Håper Dustin kan tilby bra priser og bra kundeservice, hvis ikke ser jeg ingen grunn til å benytte noen andre enn de som eksisterer i Norge allerede. Vareutvalg er et vikitg moment. Det som finnes i Norge nå er utrolig ensartet og kjedelig. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Vareutvalg er et vikitg moment. Det som finnes i Norge nå er utrolig ensartet og kjedelig. Det er klart et større vareutvalg kan være et godt poeng, men i dag sjekket jeg opp prisen på en i5 maskin og antall varer tilgjengelig/ ikke tilgjengelig var tilsvarende hos Amentio. Prisen på maskinen er bedre hos Amentio, og da ser jeg liten grunn til å bestille hos Dustin med mindre de kan gi meg en bedre pris. Det er mulig Dustin har et større og mer spennende vareutvalg men for en gjennomsnitts kjøper ville nok pris og levering være prioritert. Endret 19. september 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bare som et kjapt spørsmål: hvor lenge blir denne kampanjen å vare? Fikk plutselig (tilfeldigvis) veldig lyst på en sånn Dell 24" IPS-skjerm... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er mulig Dustin har et større og mer spennende vareutvalg men for en gjennomsnitts kjøper ville nok pris og levering være prioritert. Og pris er nok det eneste amentio vinner på der, i forhold til mange andre butikker. Det skal være sinnsykt mye bedre pris hos amentio før jeg vurderer de Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Og pris er nok det eneste amentio vinner på der, i forhold til mange andre butikker. Det skal være sinnsykt mye bedre pris hos amentio før jeg vurderer de Amentio sammenligningen var et eksempel, til informasjon Poenget mitt var at om ikke Dustin klarer å konkurrere med pris eller levering, så kan de få et problem. Det er jo flere bra norske nettbutikker med ypperlig kundeservice, som ligger på prisnivå med Dustin. Jeg har bare problemer med å forstå hvorfor vi skal velge en svensk leverandør, når Dustin ikke tilbyr noe vi allerede har i norske nettbutikker. Klar det er bra for konkurransen sin del, men jeg vil tro at det vil i størst grad ha effekt på norske nettbutikker, som igjen vil gi oss kjøpere fordeler med å handle i norske nettbutikker. Endret 20. september 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heisann, @-Zeitgest-, Send meg en mail på adressen i signaturen, så skal jeg få frem et svar til deg. Kundeservice er et område vi satser stort på, vi kommer til å strekke os mye lengre enn det som er vanlig at forhandlere gjør, da det ofte er service som skiller en bra butikk mot den beste butikken. Primessig kommer vi tilpasse oss markedet på flere områder. Gjeldende hva vi har som ingen andre har; Vi er Europas største Dell-Partner, med alle fordeler det kommer til å innebære. Et stort, lagerført utvalg av Dell-produkter er stikkord her. Vi har også veldig bra leverandørskontakter, og kan i prinsipp grave frem hvilket som helst produkt til en bra pris, deriblandt produkter som må taes inn fra USA. Dell U2410 ligger på kampanje en tid fremover, uten noe bestemt sluttdato. Ha en flott dag videre! Mvh Henrik Breivik Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 fått opp dustinhome som billigste på et par varer jeg har sett på i prisguiden men ingenting av det har vært på lager. kan sikkert bli bra om det blir både bra priser og varer på lager Lenke til kommentar
Osse Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Tja, sett opp en god AMD bygger på sidene Deres så kanskje dere kan få et fortrinn for de som vil ha AMD rigger, for hos deres konkurenter er det tydeligvis totalt mangelvare på kompentase til å sette opp en god og rimelig PHII rigg. Det AMD alternativet dere har nå er ikke rare greiene, huff, så regner ikke med at Dere kan sette opp gode AMD rigger dere heller. Endret 21. september 2009 av Osse Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei igjen! Ønsket om AMD-rigg er mottatt og videresendt, og jeg er enig, det må legges til noen flere. Sitter selv med AMD-pc hjemme, selvbygd og er storfornøyd. Enn så lenge er det jo slik at Intel har 80% av markedet, og det viser jo igjen flere steder. Om lager og lagervarer, vi holder en bra omsetning, og iblandt går det tomt for populære varer, eller vi venter på å få dem inn fra distributørene. Mvh Henrik Breivik Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) ser faktisk nå at DustinHome er grensesprengende. er faen ikke reint lite de får putta inni en cpu o.O ikke rart de har såpass mye større del av markedet enn amd, de har ikke engang modem i sine prosessorer. Endret 21. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå