OC-Freak Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Henger meg på i klubben - ventet snart en mnd etter jeg returnerte noe. Ikke engang fått bekreftelse på at dustin har mottatt varen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Henger meg på i klubben - ventet snart en mnd etter jeg returnerte noe. Ikke engang fått bekreftelse på at dustin har mottatt varen. Jeg måtte ringe å spørre om de hadde fått varen... Helt latterlig dårlig system, eller rettere sagt INGEN system. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Får ikke lov til å betale for varen jeg har kjøpt der en gang jeg, måtte kjøpe på faktura fordi jeg handlet mens jeg var i utlandet på jobbreise. Dustin har et system som gjør at du ikke får lov til å betale sålenge du sitter på en PC som befinner seg i utlandet tydligvis.Fikk aldri noen faktura, ringte de å spurte og fikk beskjed om å ta kontakt med Klarna siden de sender fakturaene. Gjorde så det, men de sa at Dustin måtte sende dem orderen, da fakturaen var "sperret" i systemet deres. Ringte tilbake til Dustin, ba de om å slippe orderen sånn at Klarna kunne lage faktura til meg, noe de sa de skulle gjøre "med en gang". De har fremdeles ikke gjort det, det er 3 uker siden.Kommer ikke til å bruke Dustin igjen etter dette.Når det skal sies, har hatt RMA med de før, og det fungerte knirkefritt. Endret 26. oktober 2014 av bshagen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Mhm, denne IP-adressesperren har irritert meg flere ganger. Har forøvrig sendt to e-poster til salg, en 11 og en 5 dager siden, og ikke fått svar på noen av dem. Hadde ikke det vært for at de fører varer jeg ikke finner hos de store norske, så hadde jeg sluttet å handle der. Endret 3. januar 2015 av mandela Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg gidder i alle fall ikke å mase noe mer på de, har gjort to ærlige forsøk, og det er jo for dumt at jeg må omtrent spørre om jeg kan få lov til å betale for en vare jeg har kjøpt. Skal de ha penger nå, så får de heller komme til meg med en faktura, som de har lovet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Blir Dustin den nye Amentio tro Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan nesten minne litt om Amentio ja. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg fikk ny vare etter en stund. Endte med at jeg etter 1 mnd spurte om de kunne sende ny vare før de fikk sjekket ferdig den ødelagte varen, noe som var ok. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ny kjøpserfaring: bestilte 3 varer 29.12.2014, pakken ble sendt 30.12.2014, og hentet på lokal PIB (post i butikk) i dag, 3.1.2015. Ser av sporingsinformasjonen til Posten at jeg kunne hentet pakken i går ettermiddag hvis jeg ville. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ny kjøpserfaring: bestilte 3 varer 29.12.2014, pakken ble sendt 30.12.2014, og hentet på lokal PIB (post i butikk) i dag, 3.1.2015. Ser av sporingsinformasjonen til Posten at jeg kunne hentet pakken i går ettermiddag hvis jeg ville. Kjøpe ting går alltid veldig bra, men å sende tilbake og få penger tilbake er et mareritt i venting Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøpe ting går alltid veldig bra, men å sende tilbake og få penger tilbake er et mareritt i venting Joda, å kjøpe ting er det letteste. Men det er greit som en temperaturmåler, litt tidligere hadde Dustin visstnok problemer med å få levert ut ting i tide også (nytt datasystem?). Uansett, nå ser det ut til at jeg kanskje får prøvd den andre delen (retur) også. Fikk en Samsung Chromebook 2 på lørdag som ikke vil lade batteriet, uansett hva jeg prøver. Har sendt mail til Dustin om dette i kveld, så får vi se hva de svarer (og hvor lang tid det tar å få svar). Chromebook'en fungerer med strøm i, men det er jo upraktisk. Lenke til kommentar
sorgmunter Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Dustinhome (Dustehjemmet) er en drittbutikk! Har levert en stasjonær PC inn til reklamasjon. Saken starta med at jeg ba om Windows Home operativsystemet på CD-ROM fordi maskinen ikke lot seg resette ut fra partisjonen som ligger på maskinen. Mottok etter uker med masing omsider en ferdigutfylt fraktseddel for retur. De tok maskinen inn til reparasjon. Vel og bra, jeg lot harddiskene stå i og tok ikke kopi (hvilket jeg nå ser var jævlig dumt). Etter enda flere uker med masing ble jeg tilbudt å få erstattet maskinen i form av kjøpesum eller en tilsvarende PC. Takka for tilbudet om penger, men jeg ville gjerne også ha tilbake harddiskene, sa jeg. Dette opplyste jeg om i mail allerede da jeg godtok tilbudet om retur. Saken er etter hvert blitt fire måneder gammel. Tilbudet om erstatning kom for 1,5 måned siden. Ennå er ikke en rød øre kommet på konto. Etter flere mailer til Dustin med spørsmål om diskene, får jeg inntrykk av at maskinen er skrapa! Det virker som om kundesupport og reparasjonsverksted ikke står i kontakt med hverandre. Og support tilbyr seg ikke å gjøre noe med retur av harddiskene. Der står saken. Så styr unna Dustinhome, for det er EN MØKKABUTIKK! 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Men var harddiskene dine da, eller fulgte de med maskinen? 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 fordi maskinen ikke lot seg resette ut fra partisjonen som ligger på maskinen. Det kan bety at HDD er ødelagt som igjen kan bety at de ville ha byttet den som igjen betyr at filene ville bli fortapt. Liker dem ikke, rma på gpu tar 3 mnd og det er hvis man ringer de ofte.. Lenke til kommentar
sorgmunter Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Villfaren: kanskje jeg hadde stått juridisk sterkere med egne harddisker i maskinen, men det hadde jeg ikke. SSD med OS og HDD for lagring kom begge med da maskinen var ny. Uansett bittert å ha mistet bilder og dokumenter. Akkurat det kan jeg takke meg sjøl for fordi jeg ikke sikkerhetskopierte. Men mangel på service og at support ikke er mer behjelpelig, er det som gjør meg mest forbanna. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Villfaren: kanskje jeg hadde stått juridisk sterkere med egne harddisker i maskinen, men det hadde jeg ikke. SSD med OS og HDD for lagring kom begge med da maskinen var ny. Uansett bittert å ha mistet bilder og dokumenter. Akkurat det kan jeg takke meg sjøl for fordi jeg ikke sikkerhetskopierte. Men mangel på service og at support ikke er mer behjelpelig, er det som gjør meg mest forbanna. Så diskene var ikkje dine i utgangspunktet ? Hvordan kan du forvente da at de deler opp ordren din ? Hvordan vet du hva ordning Dustin selv har når det kommer til retur med sine egen leverandører? De aller fleste butikker/bedrifter tjener på å ta hele ordren tilbake pga kostnader f.eks med faktura. Hvis de skal sitte å dele opp flere tusen fakturaer pga folk vil ha enkelte komponenter så tar dette tid, og tid =penger. Så eg tipper på at du ikkje vet så veeeeldig mye om hvor mye penger det egentlig koster for en bedrift å sende ut fakturaer ? så det kan jo hende at det er en god grunn til at Dustin ikkje ga deg tilbake harddiskene. Vi nordmenn er noen sytete drittunger av og til altså, blir aldri fornøyd. 2 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er bare lei all denne sytingen. Normalt sett så har vi ett av verdens beste garanti/retur system i verden! Og om det av og til går skeis så får det heller være. Alle kan ikkje bli fornøyd. Og i dette tilfellet var jo ikkje harddiskene hannes i utgangspunktet 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er bare lei all denne sytingen. Normalt sett så har vi ett av verdens beste garanti/retur system i verden! Og om det av og til går skeis så får det heller være. Alle kan ikkje bli fornøyd. Og i dette tilfellet var jo ikkje harddiskene hannes i utgangspunktet Aha, da så Men Dustin er jævlig treige på returer fordeom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Godt fornøyd med Dustins service. Hadde en minnebrikke som tok kvelden etter 2 år, og fikk tilsendt en ny pakke i løpet av et par dager. Kjørte memtest, og tok noen bilder med mobiltelefon. Mer enn godt nok for dem, og en uke senere lå det to nye brikker i posten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå