Kyrre S. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har egentlig vært veldig fornøyd med Dustin. Helt til jeg måtte reklamere på en vare. Over en måned siden og jeg venter fremdeles på pengene. Økonomitriks dette ... En bedrift vil alltid vente lengts mulig med å betale ut - men selv krever de pengene inn raskest mulig. Det er for styrke sin likviditet. Ingenting nytt med dette, men selvsagt irriterende for den som sitter å venter. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har egentlig vært veldig fornøyd med Dustin. Helt til jeg måtte reklamere på en vare. Over en måned siden og jeg venter fremdeles på pengene. Håper jeg er mere heldig enn deg. Har akkurat sendt inn noe Samme her - min første RMA-sak hos dem. Venter i spenning... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har en retur hos dem jeg også. Utlevert hos dem den 16. september, etter det har jeg ikke hørt noe som helst. Ikke engang at returen er mottatt. Sendte mail for 2 uker siden der jeg etterspurte status, men den har de heller ikke svart på. Ikke noe hast for min del, da hadde jeg bare ringt. Men dette er ganske tragisk av Dustin spør du meg. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Har brukt Dustin i snart 5 år. Er veldig fornøyd, men guri malla så elendig den nye layouten er ! 1 Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har også min første DOA-sak hos de. Har gått litt over 3 uker nå og venter fortsatt i spenning... Når det kommer til mail er de veldig enten eller. Enten får jeg svar innen kort tid, eller så får jeg ikke svar i det hele tatt. Tilsynelatende spiser det nye systemet deres litt mail i ny og ne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Bestilte igjen der nå da det bare var Dustin som hadde det jeg trengte... Veldig skeptisk, og ikke mindre skeptisk da jeg merket at epostadressen jeg er oppført fortsatt er den gamle, utdaterte skole-eposten og ikke gmail-eposten de per mail sa de hadde endret den til i begynnelsen av september (student-konto på skole som har kuttet ut egne epostadresser, derfor jeg ikke kan endre selv). Så får vi se da.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har gått 2 uker for meg på en retur nå. Ikkje en mail engang. Ringte dem 1 uker at dem hadde mottatt pakka, og dem kunne bekrefte at de hadde fått pakka. De skulle da sende mail når saken var ferdig behandlet. Fy faen å treige dem er! Komplett.no ordna det samme på 3 dager. Litt å tenke på neste gang man bestiller. Digitalimpuls og komplett er milevis forran Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Fikk mail fra dem nå, 14 dager etter jeg spurte om oppdatering på returen, og 1 måned siden jeg sendte den tilbake. Da gjenstår det og se hvor lenge det tar før penger faktisk er på konto, haha. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Har nå fått tilbake pengene for reklamasjonen men de vil ikke betale frakta. Edit: Eller man får kanskje bare dekka frakt én vei på reklamasjon? Endret 19. oktober 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 I paragraf 30 i forbrukerkjøpsloven står det: ”Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren”. Dustin skal dekke dine utlegg for frakt når det er en gyldig reklamasjon. (i.e. du ikke selv er skyld i at varen er ikke fungerer) Om de framdeles nekter å rette seg etter forbrukerkjøpsloven så er veien videre http://www.forbrukerradet.no/klage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Så langt er pakka et døgn etter Dustins gamle sendeskjema. I tillegg var sporingsnumeret de oppga feil, med N/ til slutt istedetfor NO. Hvordan det er mulig å få til i et automatisert system aner jeg virkelig ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sliter med cdon og netonnet selv nå, jeg har 350 ordre inne på komplett (500.000) og hatt 99% av RMAen min der, de ordner opp raskest av alle, ofte nytt produkt før jeg sender inn / slipper å sende inn. Bruker DI eller komplett så langt det lar seg gjøre, betaler heller 20% mer da RMA er en stor del av kjøpet med min bruk. (tung men rett bruk) Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jaja, jeg venter på en HDD-reklamasjon (DOA) nå. Det tar altfor lang tid, veldig skuffende siden den forrige reklamasjonen min for et år siden gikk så greit. Men jeg har det ikke travelt, jeg venter og ser hvor lenge det tar og handler heller et annet sted neste gang. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jaja, jeg venter på en HDD-reklamasjon (DOA) nå. Det tar altfor lang tid, veldig skuffende siden den forrige reklamasjonen min for et år siden gikk så greit. Men jeg har det ikke travelt, jeg venter og ser hvor lenge det tar og handler heller et annet sted neste gang.Jeg venter også enda. Over 3 uker siden de mottok pakka... Ikkje mere Døstin på meg Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har egentlig vært veldig fornøyd med Dustin. Helt til jeg måtte reklamere på en vare. Over en måned siden og jeg venter fremdeles på pengene. Økonomitriks dette ... En bedrift vil alltid vente lengts mulig med å betale ut - men selv krever de pengene inn raskest mulig. Det er for styrke sin likviditet. Ingenting nytt med dette, men selvsagt irriterende for den som sitter å venter. Dette stemmer ikke i de fleste tilfeller. Om man sitter HEEELT på grensa med kreditt hos leverandører og må betale for varer for å få bestille mer er det nok sånn. Det er nok bare treg papirmølle i Dustin sitt tilfelle. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vil tro de fleste får kreditt kalkulert på omsetningen , isåfall burde de redusere lagerverdien Selge et par 4K-tver Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vil tro de fleste får kreditt kalkulert på omsetningen , isåfall burde de redusere lagerverdien Selge et par 4K-tver Det får man nok. Men om man makser kreditten får man selvsagt ikke kjøpt flere varer. Om du ikke får kjøpt flere varer og må holde igjen krediteringer for å betale regninger/lønn er du på konkursens rand uansett, ref Amentio for noen år tilbake. Ond sirkel. Noe annet scenario enn dette mtp på å bevisst holde igjen krediteringer ser jeg ikke for meg. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ring Dustin, de har hatt problemer med integrering av det nye systemet. slik at ordrer\krediteringer før de fant feilen, henger. Ringte de, og det fikset seg raskt. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Weekend Rush! https://www.dustinhome.no/activity/2048705/?ssel=false&utm_campaign=1415112-20141024&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=WeekendRush_topbanner Liker spesielt godt: Intel SSD 910 Series 800 GB. Før: 33495 kr. Nå: 4999 kr! :-) Endret 24. oktober 2014 av C64C Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Weekend Rush! https://www.dustinhome.no/activity/2048705/?ssel=false&utm_campaign=1415112-20141024&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=WeekendRush_topbanner Liker spesielt godt: Intel SSD 910 Series 800 GB. Før: 33495 kr. Nå: 4999 kr! :-) Har allerede testet 910 800GB. Dey er ikkje noe å ha for desktopbruk gar lagt resultater. Søk på intel 910 her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå