MariusJS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hadde en HDD som jeg kjøpte fra Dustin, som døde de sendte bare ny Seagate som er produsenten ville ha meg til å sende den til sverige, for så å refundere frakt... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dustin er en greit netbutikk. Irritert over at de viser prisene sine på netbutikken ekskludert moms. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dustin er en greit netbutikk. Irritert over at de viser prisene sine på netbutikken ekskludert moms.Det kan man velge selv. Eks moms er bedrift delen, og ink moms er privat delen. Får man eks moms, så har man trykket seg inn på bedrift. Enten nå, eller forige gang man besøkte siden Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dustin er en greit netbutikk. Irritert over at de viser prisene sine på netbutikken ekskludert moms.Det kan man velge selv. Eks moms er bedrift delen, og ink moms er privat delen. Får man eks moms, så har man trykket seg inn på bedrift. Enten nå, eller forige gang man besøkte siden Jeg gikk inn på Dustin.no. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dustinhome er med moms, for privatpersoner Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Så... nytt design på sidene. Har bare surfet rundt litt i noen få minutter, men jeg liker det ikke i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Holy thread necro!! Nesten to år siden tråden døde Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Liker heller ikke det nye designet :& Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det "nye" designet ser ut som noe fra sent 90 tall. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Handler ofte fra dustin, de har gode priser. Eneste som irriterer er at du må ringe for å avbestille en ordre når dette lett burde kunne gjøres online. Koster ganske mye også pga telefonkø. Kanskje dette er inkludert i det nye designet deres, vi får se. Endret 6. september 2014 av Apox Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Egentlig ganske så fornøyd med Dustin. Hadde en reklamasjons mot de som drøyde ut i tid, men jeg fikk til slutt ny vare, så greit nok. Alltid kjapp levering, og gode priser! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har bestilt Playstation 4 på dustin, og har fått beskjed om at den har blitt sendt, men det er ikke oppgitt noen kolli nr. på sendingen. Noen som har vært borti dette? Er dette noe jeg bør bekymre meg over? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har bestilt Playstation 4 på dustin, og har fått beskjed om at den har blitt sendt, men det er ikke oppgitt noen kolli nr. på sendingen. Noen som har vært borti dette? Er dette noe jeg bør bekymre meg over? Fikk du den til slutt ? En ordre jeg har, har stått som "Bekreftet" i dagesvis selv om det er lagervare. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Fikk kollinr på e-post i dag. Pakken er ankommet Trondheim, men forsinket utlevering. Får den forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Gud hvor jalla det nye designet er. Å hva f*** har de gjort med søkefunksjonen? Søker f.eks på Seagate 6tb, så kommer jo ikke 6Tb diskene opp først, men 2Tb, 1TB osv. 6Tb diskene dukker jo ikke opp på den første sida engang. Så utrolig rotete side det har blitt! JALLA! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nymotens "mobile first", "responsive design" bullshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Tror de fucka opp noe med leveringssystemet da de oppgraderte designet. Så det var mye svensk i menyene rett etter oppgraderingen, så skulle ikke forundre meg om de copy pastet noe de ikke burde. Normalt, for meg som bor i sentrum av en by, foregår en Dustin-ordre slik: Dag 1: bestille. Dag 2 grytidlig: innlevert oslo. Dag 2 formiddag: transport mellom terminaler. Dag 2 ca 15:30: ankommer postkontoret med dagens siste runde dit. Sist jeg bestilte, som var da de oppgraderte: Bestilte etter "stengetid" fredag. Pakken innlevert oslo først formiddagen tirsdag, altså en dag + 6-7 timer senere enn normalt. Pakken brukte i tillegg lenger tid opp hit, ble registrert lokale terminalen to ganger, hadde hentekode som var hele sporingsnummeret, fikk ikke SMS (selv om jeg er satt opp på det) men snarere lapp i posten dagen etter. En pakke jeg regnet med skulle være fremme mandag 15:30 kom torsdag 15:30. I tillegg viste ordreinfoen feil lagerstatusinfo etter siden var oppe igjen, og jeg sendte en mail jeg aldri fikk svar på. Da jeg purret på den flere dager senere fikk jeg raskt svar som overhodet ikke kommenterte på hvor den første eposten ble av. Sammenliknet forøvrig pakkelappene fra Dustin før og etter omgjøringen, og det var noen forskjeller. Hvorvidt det var det som var skyld i forsinkelser og rot med hentekode og SMS eller om det var posten vet jeg ikke, men når jeg ser andre kommentere på rariteter med forsendelser etter det nye designet ble implementert så holder jeg en knapp på at de gjore noe i bakgrunnen som ikke funker helt slik de håpet. Endret 12. september 2014 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sendte mail om en ordre som har stått urørt i flere dager. Fikk aldri svar på mail, så jeg ringte. Fikk til svar at det var noe feil med betalingssystemet deres den dagen jeg bestilte, men at de hadde registrert betalingen så nå skal de sende pakken min på mandag. Så får vi se hvor lang tid dette tar. Ganske useriøst av en av nordens største nettsjapper må jeg si. Helt tydelig at noen ikke har kvalitetssikret det nye systemet deres skikkelig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Samme her, sendte først mail gjennom systemet innpå ordren, og etterpå direkte til [email protected] men ingen svar. De er vel ikke så ivrige når det gjelder å kansellere en ordre. Får bite i det sure eplet og betale 50-100kr på å sitte i telefonkø til sverige da. Dette er for dårlig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dustin Home har norsk nummer - 8-17, 21 04 40 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå