Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvor mange produkter har de egentlig i sortimentet sitt? Leste et sted at det var 170000, men det virker da i overkant mye? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Når du skal delta i konkurransen deres, burde du ikke finne svaret via nettsøk i stedet for å spørre på diskusjon? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvorfor koster nesten alle kabler, uansett lengde, 49 kr nå? Gir ingen mening at en 5 meter usb kabel skal koste like mye som en på 1 meter. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hvorfor koster nesten alle kabler, uansett lengde, 49 kr nå? Gir ingen mening at en 5 meter usb kabel skal koste like mye som en på 1 meter. Nå er det vel ikke direkte kostnaden av hva usb kabelen kostet å lage du betaler for. Men importkostnader, lagerkostnader, lønninger osv osv. Og da vil det ikke koste nevneverdig forskjell i de forskjellige kablene. Jeg har forsåvidt studentkonto og der er kablene nesten halvparten så dyre, mange koster ikke mer enn rundt 20 kr. Og der er det forskjell på pris pålengde også Endret 21. august 2012 av xaco Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ser dustin skal ha salg i helgen (fikk på nyhetsbrev). Kan også leses her: https://www.facebook.com/dustinhomeNorge Skal bli spennende å se hvordan dette blir sammenlignet med det Komplett/netshop har kjørt før. De har nå veldig klare regler med at ting ikke blir reservert i handlekurven, og det er jo bra. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Når starter dette da? Foreløpig er det bare "Back to school" på sidene deres. (Nei, jeg er ikke på Facebook) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Står at det er denne helgen, så er nok bare å følge med på sidene deres. Håper det kommer bra tilbud som vi kan sløse denne månedens lønning på. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sto at det skulle begynne klokka 12:00 , er fremdeles kun back to school :/ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ikke veldig imponert så langt... Hadde håpet på noe hardware jeg, men det er jo sjeldent med på slike tilbud.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jupp, dårlige greier... Ser etter TV og håpte det kom noe awesome på tilbud her, men uansett når de fleste tingene bare har 10-20% avslag så blir det så vidt mer spart enn det koster å frakte med pall, noe jeg slipper i en del andre butikker Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som vet hvordan studenttilbudet er på dustinhome.no? Det står at det er "studentrabatt på hele sortimentet" og "unike studenttilbud". Hva slags varer er det rabatt på og hvor mye rabatt får man? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det er litt som Kiwi-slagordet, ei krone her og ei krone der, men du vert ikkje rik av det du sparar. På enkelte varer som kablar og småtteri kan det vere ein vesentleg rabatt (prosentvis), men på andre varer er det ikkje mange prosent å snakke om. Med studentkonto får du gratis frakt på ordre med vareverdi over 2000 kr., så det kan jo utgjere litt om du handlar lite og ofte. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Denne koster 3490 til vanlig, 2501 med studentrabatt. Denne koster 8759 til vanlig, 7992 med studentrabatt. Jeg synes man får ganske så gode rabatter iblant. Kommer jo ann på. Man får ikke mer rabatter på gjenstander det allerede er kampanje på, men man får jo gratis frakt ved kjøp over 2000 kr (gjelder ikke pall). Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du har heilt rett, det er eit par gode rabattar innimellom. Det kostar jo ingenting å ha ein studentkonto, så med mindre du vurderar å melde deg opp til eit studium i hovudsak for å få studentkonto, og ikkje i hovudsak for å studere, så bare send den e-posten. Det er ingenting som blir dyrare av det. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Aha, takk for svar! Pleier det å være noen bra rabatter på PC-komponenter? Skal bygge meg en PC om ikke så lenge. Tenkte å få søstra mi som studerer ved BH til å registrere seg, men hun hadde visst ikke universitets/høgskole-epost. Hun hevder hun bare bruker vanlig Hotmail gjennom fronter, og det står på dustinhome.no at det ikke går an å bruke hotmail, gmail osv. Er det bare visse universiteter/høgskoler studenttilbudet gjelder for? Endret 20. november 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nei, kan jeg ikke forestille meg. Fikk studentrabatt med epostadresse fra dansk universitet. Kan jo prøve å sende en epost til dustin med kopi av studentbeviset som vedlegg. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dustin brukar student-epostadresser fordi dei kan vere rimeleg sikre på at om du har ein konto på domenet til studiestaden er du òg student der. Om studiestaden ikkje tilbyr ein e-postkonto (dei er ikkje pålagt å gjere det, men det er svært vanleg i høgare utdanning) kan du jo ta kontakt med Dustin og spørje om dei kan tenke seg å registrere deg som student, og kva dei krev som prov. Studentkonto er ikkje reservert for eit avgrensa utval av universitet og høgskular, men om studiestaden ikkje gjev studentane nokon enkel måte å vise at dei tilhøyrer studiestaden er vel ikkje det Dustin sitt problem. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg har sluttet å anbefale dustin til venner og kjente, etter et par opplevelser med kundeservicen dems som er under enhver standard, spesielt fra et firma som markedsførte seg veldig på god service. Det er under ethvert lavmål å tilbakedatere garantivarighet på et allerede solgt produkt, for så å avvise retur, på tross av at produktet enda er innenfor garanti fra produsent. Dette er en pågående sak, så vi får se hvordan de løser dette etter at jeg smalt lovverket i ansiktet på de. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har en sak selv. En psu som døde på tg i år. Kom fram til først i går at det var feilen. Den ble kjøpt en måned før den døde ca. Om dustin ikke hjelper til så kontakter jeg corsair direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå