Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Må komme med litt skryt til Dustin. Reklamerte på en Razer Imperator mus på mandag. Den var over to år gammel, så jeg hadde egentlig forventet å få avslag (og hadde nok ikke kranglet på det heller). Noen timer etter jeg sendte de mail, fikk jeg svar der de tilbød å sende meg en ny mus, forøvrig en forbedret versjon av samme modell. I dag hentet jeg ny mus på postkontoret, kostnadsfritt. Behøvde ikke å sende inn den gamle en gang. Tommel opp! Dustin blir nok førstevalget når det blir tid for PC-oppgraderinger fremover. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Har dere blitt bedt om å fylle ut å legge ved reklamasjonsbrev fra forbrukerportalen.no når dere har reklamert på et ødelagt produkt? Jeg har aldri blitt bedt om å gjøre det hos hverken komplett eller netshop. Endret 26. april 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg sendte bare en vanlig mail til Dustin, refererte til ordrenummeret, og forklarte hva som var problemet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg sendte bare en vanlig mail til Dustin, refererte til ordrenummeret, og forklarte hva som var problemet. I mitt tilfelle er det et 2,5 år gammelt skjermkort som er ødelagt. Det skal sendes inn og jeg må fylle ut et klagebrev for utbedring/reparasjon og legge dette med. Jeg er spent på hvordan denne saken utvikler seg.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 2,5 år blir vel reklamasjon som da skiller seg litt fra en vanlig RMA. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jepp, de vil sikkert (/må kanskje) ha noe å sende videre til prdusenten. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hver leverandør/produsent kan ha sine egne krav i forhold til reklamasjon/rma ovenfor Dustin, noe som igjen fører til at reklamasjonssaker kan oppleves vidt forskjellig. Det kan også variere mellom produkgrupper innenfor samme leverandør. Noen (Corsair etter egen erfaring) godtar reklamasjon på PSU uten dilldall så lenge ingenting høres "fishy" ut fra kunden sin side, mens andre krever å få varen inn for testing, som igjen fører til krav om dokumentasjon fra kunde om hva problemet er, aksept for at kunden kan bli belastet gebyr om skade skulle vise seg å ikke dekkes av reklamasjon osv. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er storfornøyd med Dustin! For det første fikk jeg varene mine på 1 dag (no kidding). Jeg bestilte kl 10.00. kl 16.30 stod det at de var på vei fra Stockholm, og dagen etter ca. 14 var de ved postkontoret. Når jeg har bygd pcen viser det seg at en av varene (en HDD) var defekt, så jeg ringte kundeservice. Fikk svar etter 10 sekunder, og en ny HDD er nå på vei. Ingen betaling eller frakt, og jeg behøvde ikke engang å sende den defekte disken! Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ikke for å anklage deg, men jeg bare håper det ikke blir utnyttet av folk med lav etikk, og som faktisk ikke har feil på stash. Er kjempebra av dustin å yte ekstra service, og det er mye av grunnen til at jeg bruker dem. Men vi så hvordan det gikk med gratis frakt for studenter osv, ved missbruk vil ting forandres. Ligger kanskje i menneskes natur, at om noe kan utnyttes, så er det for fristende for mange å ikke utnytte dette. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det med at utstyr ikke trengs å returneres er produsenten/leverandørens valg. Noen ønsker ikke å få det i retur pga de ikke ønsker å bruke tid på mottak/feilsøking/reparasjon/kasting. Det krever ganske mye personell til å gjøre dette når man produserer flere millioner med dingser.. Husker når jeg jobbet på Elkjøp, så ble alt Logitech utstyr meldt defekt og kastet i butikk. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg er kjempefornøyd med dustin.no, så dette kan jeg trygt anbefale til alle! Bestilte for ikke så lenge siden et beist av en PC, og PSU'en jeg skulle ha var ikke, hverken hos dem her, eller i fjernlagrene. Likevel fikk de tak i den på 3 dager... Imponerende! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Butikken er vel ikke så veldig ny nå lenger (trådtittel) Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nei, men jeg må jo fortsatt slenge inn en positiv tilbakemeld, første gange jeg handler der! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 vel dustin fikk nettopp meg som permanent kunde, selvbygg oppsettet mitt som hos komplett kom på 14.900 kostet meg bare 12.400 hos dustin og med en ekstra bonus at de sender pakkene via posten og ikke tollpost og mypack utstederne aka ica som her ikke alltid behandler pakkene så fint. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Hei! Vil bare informere om at strømbruddet vi hadde i lageret i morges gjør at visse leveranser blir noe forsinket. Beklager eventuelle problemer dette medfører! Mvh Dustin Endret 6. juli 2012 av DustinHome.no Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Bestilte PC-en min (deler) fra Dustinhome for over en uke siden og noen av delene er de visst tomme for og er "Bestillingsvare". For eksempel står det på ordrehistorikken at CPU-kjølerns "beregnet leveranse er 02.08.2012". Vil dette si at jeg må vente nesten en måned før de leverer PC-en eller kommer de til å sende de delene de har nå og resten senere? Endret 6. juli 2012 av Kay-M Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Bestilte PC-en min (deler) fra Dustinhome for over en uke siden og noen av delene er de visst tomme for og er "Bestillingsvare". For eksempel står det på ordrehistorikken at CPU-kjølerns "beregnet leveranse er 02.08.2012". Vil dette si at jeg må vente nesten en måned før de leverer PC-en eller kommer de til å sende de delene de har nå og resten senere? Varer kan ikke hentes hos Dustin home AS, og din ordre kan ikke leveres delvis LINK Ser dårlig ut gitt Endret 6. juli 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 om du tar kontakt med kundeservice så kan de sikkert endre ordren din sånn at du får en tilgjengelig kjøler Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skulle til å legge inn en bestilling hos Dustin da jeg la merke ti at det blir lagt til 800,- til prisen hvis varen må fraktes på pall. Jeg bestiller en 24" skjerm og et tastatur. Og siden jeg er så paranoid er jeg jeg litt redd for at det havner på pall (har aldri bestilt skjermer før på nett). Blir det sendt på pall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå