lain Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Har hatt en sak gående med dustin nå, ifra før jul. Og før noen sier det er veldig lang tid, så er det ikke dustin sin feil. Saken var at Sennheiser lanserte nye headphones, RS220. Jeg sendte prisforespørsel til Dustin, fordi av erfaring har de gjerne lagt seg på et penere nivå enn hifiklubben osv når det kommer til den typen utstyr. Jeg fikk raskt en tilbakemelding om at de skulle undersøke litt, og ny mail i slutten av samme uke om at ja de kunne få tak i dem når dem kom, og at de hadde nå lagt til produktet i sin webshop. Bare dette er veldig bra, og kanskje noe man burde kunne forvente av en seriøs butikk, men av erfaring er det mange butikker som ikke ønsker å legge til produkter utover hva de allerede har i butikken. Tiden går, jeg har løpende kontakt med Sennheiser, de utsetter release først engang, så en gang til, og bekreftet så på nyåret at de var på vei til butikken nå den 3. februar. I mellomtiden har Dustin forespurt levering opp imot sin leverandør flere ganger, med "usikkert/ikke kjent" svar tilbake. Nå har det kommet mer info, om at Sennheiser sliter med å levere hodetelefonene, og det er usikkert når og hvor mange som kommer til landet. Dustin har derfor valgt å fjerne modellen ifra webshoppen sin, pga usikkerheten det er rundt levering. Vi som da har en ordre inne på disse, kan da velge 3 veier; vente og se, bytte til annet produkt, heve hele kjøpet. Jeg valgte å heve hele kjøpet, ikke pga Dustin, men pga usikkerheten på leveringsdato og om jeg skal ha en annen modell. Dustin har håndtert dette veldig ryddig og raskt, de har vært behjelpelige utover hva jeg normalt forventer i forhold til å legge til produkt i sitt sortiment. Spesielt med tanke på at det var et såpass dyrt og spesielt produkt, at det var ingen garanti for at de fikk solgt noen. Dette er en av hovedgrunnene til at jeg foretrekker Dustin som min primærbutikk. Det er ikke alltid prisene er lavest, men det er også sjelden at de ligger mye høyere enn de andre. De har veldig bra support, veldig ryddig support, og er villige til å undersøke og om mulig legge til produkter på ønske ifra kundene sine. Dustin får derfor min anbefaling når folk spør etter en bra nettbutikk. 4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Har begynt å handle litt mer fra Dustin i det siste da de ofte har produkter andre ikke har eller også bedre priser på en del ting. Veldig fornøyd så langt og skal snart ha en liten handleliste til. De er også førstevalget hver gang jeg skal handle en samlerunde med div. kabler. Endret 28. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 SSDen min tok kvelden forrige dagen og fikk selvfølgelig returseddel i posten dagen etter. upåklagelig som vanlig, kun positive opplevelser derfra Lenke til kommentar
asicman Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Noen som har handlet hos Dustin i dag? Det virker som om Visa linken deres er feil. Man kommer bare til en ikke eksisterende side hos https://secure.edb.com. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Heisann, lurte på en ting angående leveringen når jeg såg det var PNL, min første erfaring med dem nå og ser at de ligger på "delivery depot" nå. Så jeg lurte på om de blir kjørt ut til døra sånn som noen bruker, eller har de samme utleveringsplassene som det posten bruker selv? Eventuelt henter man hos delivery depot'et deres? Regnet bare med at dette var en slags omlastingsterminal før tinga blir sendt til butikken hvor jeg vanligvis får pakker med posten, men ble litt usikker Ellers må jeg si at jeg er veldig fornøyd med Dustin, kjempebra priser på det meste, studentrabatt på noen ting og gratis frakt for studenter som kjøper for over 2000,- det er rett og slett fantastisk når de i tillegg sender varene kjappt Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Du får den akkurat som ei vanleg postpakke, og må hente den på postkontor/post i butikk, med mindre du betalar for utkøyring til døra. Du kan bruke det same sporingsnummeret hjå PNL og Posten.no. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 PNL er Sveriges svar på Posten, bruk posten sin sporing (da denne er mye mer nøyaktiv, PNL sin virker bare frem til svenske-grensen..) Også hentes det på ditt vanlige postkontor. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 PNL virkar heile vegen til postkontoret, men den brukar litt rare statusskildringar. Når pakka i følgje Posten er "ankommet postkontor" er den "forsøkt utlevert" i følgje PNL. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 PNL er Sveriges svar på Posten, bruk posten sin sporing (da denne er mye mer nøyaktiv, PNL sin virker bare frem til svenske-grensen..) Også hentes det på ditt vanlige postkontor. PNL var et privat fraktselskap som nå er kjøpt opp, og er en del av bring. Posten i sverige heter posten. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som har returnert noe til Dustin på angrerett? Hva kostet returfrakten? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har gjort det to gonger. Det kosta meg ingenting. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Selv når man har åpnet gjenstanden? I så fall må jeg si jeg er imponert! Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Så lenge gjenstanden framstår som ny, dvs emballasje er som ny, produktet er som nytt så er det lite i veien for å få benytte angrerett. Dustin har valgt et system på både RMA, angrerett, åpent kjøp og reklamasjon hvor alle kunder får tilsendt returlappe med betalt porto. Dette sparer dem for en del trøbbel og tillater at pakken kan spores. Av alle nettbutikkene jeg har handlet med så er Dustin helt klart de som har hatt den beste servicen ovenfor meg, selv om de ikke alltid er billigst. Men du verden hvor lite det betyr at du betale en hundrings ekstra når du får problemer og Dustin rydder opp smertefritt. (Finnes alltid unntak, slapp av, jeg er ikke frelst) Handler utstyr for stort sett hele familien samt venner, så det har blitt noen reklamasjonssaker opp mot forskjellige nettbutikker oppigjennom årene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Enig der. Om man vil slippe masse bry ved en eventuell retur av noe slag, ville jeg personlig neppe benyttet noe annet enn Dustin eller Komplett. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dustin sender fortsatt ikke småting som brevpost slik som komplett? Kjipt å betale 104kr i frakt for småting. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dustin sender fortsatt ikke småting som brevpost slik som komplett? Kjipt å betale 104kr i frakt for småting. Gjør dessverre ikke det nei. Men er ikke frakten på 99 kroner? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Hei! La inn en ordre på en del hardware natt til lørdag. Greia er at jeg klarte å sette sammen en ny og bedre (samt dyrere) pakke lørdag morgen. Sendte en mail til dustinhome kundeservice på lørdag og lurte på om de kunne slette ordren jeg la inn natt til lørdag for å lage en ny ordre, men kundeservicen deres er stengt på lørdager. Hva er sjansen for at jeg får kansellert ordren før den blir pakket osv.? Har planer om å ringe 09:00 imorgen tidlig da kundetelefonen åpner igjen. Ordren ble "betalt" med VISA, og pengene har blitt reservert, men ikke trukket. Refererer da mest til "OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!". Regnes betalingsmetoden eg brukte som forskuddsbetaling? / Nico Endret 22. april 2012 av Shifty Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Om du allereie har sendt ein mail til kundeservice vert denne lest før ordren vert sendt, er mi erfaring. Dei let deg sjølvsagt avbestille så lenge ting ikkje er sendt, men du har ikkje sjølv tilgang til å gjere endringar. Altså vil det gå heilt fint. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har aldri vært borti at mail ikek har blitt lest før ting sendes. Ikke at jeg har prøvd et utall ganger, men likevel. Kjenner jeg synes det er litt kjedelig at fraktfrigrensen er på 2k for studenter. Har nå lagt til VOIP-headset, strømforsyning. seks 3m HDMI-kabler og litt div., og har kommet opp i 1k. Nesten så jeg føler at jeg "må" kjøpe for tusen til, så jeg "sparer" 99kr. i frakt... Utspekulert! > Ellers håper jeg også brevfrakt kommer snart, ettersom de er fullstendig markedsledende på pris på en god del kabler og småting man trenger innimellom, men det hjelper liksom ikke når fraktprisen ender opp me å utgjøre 40% av prisen... 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei! La inn en ordre på en del hardware natt til lørdag. Greia er at jeg klarte å sette sammen en ny og bedre (samt dyrere) pakke lørdag morgen. Sendte en mail til dustinhome kundeservice på lørdag og lurte på om de kunne slette ordren jeg la inn natt til lørdag for å lage en ny ordre, men kundeservicen deres er stengt på lørdager. Hva er sjansen for at jeg får kansellert ordren før den blir pakket osv.? Har planer om å ringe 09:00 imorgen tidlig da kundetelefonen åpner igjen. Ordren ble "betalt" med VISA, og pengene har blitt reservert, men ikke trukket. Refererer da mest til "OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!". Regnes betalingsmetoden eg brukte som forskuddsbetaling? / Nico Jeg la inn en bestilling lørdag som jeg ikke oppdaget før i går, det var ikke med vilje. Jeg fikk kanselert orderen uten problemer (skjønner at du sikkert har ondret det nå). Fikk litt sjokk når jeg så at jeg hadde bestilt varer for 30 tusen for fire dager siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå