Flimzes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 På svenske siden så trykker du på "mitt konto" og så står det Fakturaadress Kundnummer ****** Studentkonto Noe lignende på norske også? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det skal i utgangspunktet være det ja. Når du går til kassen, kommer det opp frakt da ? Du kan jo i verste fall sende mail til dem for å være helt sikker. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 På svenske siden så trykker du på "mitt konto" og så står det Fakturaadress Kundnummer ****** Studentkonto Noe lignende på norske også? Ja. Kundenummer **** STUDENTKONTO Min er rett nok registrert som studentkonto manuelt, sidan eg oppretta kontoen før eg vart student. Ta kontakt med Dustin og spør, om det ikkje står Studentkonto som vist over. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Står ikke Studentkonto der, enda jeg fulgte alle knapper fra "registrer deg som student"-tingene, men neida. Takk uansett Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Send en mail og spør. Eller ring inn. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Noen som vet hvor mye Dustinhome har i studentrabatt på laptoper?(ish) Endret 26. september 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Varierer veldig. Tror de har satt et tak på fortjenesten, så du får mest rabatt på de produktene Dustin ellers tjener mest på. Spesielt kabler, "plastdingser" og annet som har lave innkjøpskostnader. Men var en del rbaatt selv på noe 3TB-disker. De er billigst på det, om du er student. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som vet hvor mye Dustinhome har i studentrabatt på laptoper?(ish) Har sett alt frå 4 kr til 4000 kr, men vanlegvis ligg det på 2-300, ut frå det eg har sett. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ingen som skulle gidde sjekke om det er syke studentrabatter på Lenovo pcer ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 På t-maskinene er det rundt 200kr, på edge er det i prinsippet ingenting, og på x maskinene var det 4-600kr. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tusen takk Flimzes! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Pakke sendt kl 10.07 fra DustinHome. Rekker pakken Oslo->Sarpborg før kl 14.00? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I dag? Det er nok umulig, de sender lastebil fra Stockholm til Oslo etter kl 16:00. Så kommer det ann på tempoet til posten, men jeg vil tippe torsdag. - Mortis Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Den er nok i Sarpsborg på torsdag ja. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Uhh, bestilte et skjermkort for 2 dager siden nå. Men Dustin vil ikke sende det før de har fått det fuckings batman spillet. Det betyr at jeg ikke får skjermkortet før fredag neste uke... Det kunne de gitt beskjed om før Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du må neste tenke når du bestiller ting som ikke er på lager. Du har bare betalt for frakt på en pakke, ikke to, da venter de til de har alt du har bestilt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du må neste tenke når du bestiller ting som ikke er på lager. Du har bare betalt for frakt på en pakke, ikke to, da venter de til de har alt du har bestilt. Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt. Dette kalles å legge inn to separate bestillinger så får du varen du vil ha raskt med en gang. De er ofte greie om du kontakter dem og splitter ordren uten ekstra kostnad for deg, men om dette blir misbrukt blir det vel snart slutt på den servicen. Du har lagt inn en ordre med to varer. Du har betalt frakt på en ordre. Du visste meget godt at den ene varen ikke kom til å komme på lager på en stund. Ser ikke hva du klager over for å være helt ærlig. Er ikke Dustin sin feil at du gamblet på at de ville ha lagt inn spesiell behandling på varer med lang leveringstid og dermed dekker dobbelt opp med frakt for deg. 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt. Dette kalles å legge inn to separate bestillinger så får du varen du vil ha raskt med en gang. De er ofte greie om du kontakter dem og splitter ordren uten ekstra kostnad for deg, men om dette blir misbrukt blir det vel snart slutt på den servicen. Du har lagt inn en ordre med to varer. Du har betalt frakt på en ordre. Du visste meget godt at den ene varen ikke kom til å komme på lager på en stund. Ser ikke hva du klager over for å være helt ærlig. Er ikke Dustin sin feil at du gamblet på at de ville ha lagt inn spesiell behandling på varer med lang leveringstid og dermed dekker dobbelt opp med frakt for deg. "Kampanje med Spillet ”Batman Archam City” på kjøpet! (Kommer som kupong for nedlasting) Spillet kan lastes ned fra november og framover (har blitt forsinket)". Denne kupongen er det umulig for meg som kunde og vite om de har på lager med mindre man faktisk ringer dem og spørr! Derfor syntes jeg det er dårlig av dem og la folk bestille vis dem må vente 1 uke ekstra pga noe så lite. Men ja, har bedt dem snilt om og sende kun skjermkortet og bare glemme spillet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke imponert over kundeservicen til Dustin. Ble sendt veggimellom da jeg skulle reklamere på en PC i tillegg til at det tok lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå