Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

De er kanskje ikke helt topp på skrevne bestillinger, men de ansatte kundeservicemedarbeiderne vet ihvertfall at de driver med kundeSERVICE. Du har rett i at det er sjelden vare i Norge, selv om det finnes hederlige unntak. Komplett har vel fortsatt god service, men jeg ville f.eks. ikke handlet noe "viktig" hos Netshop, MPX, amentio og muligens ikke cdon heller, med mindre jeg sparer betydelige beløp. Men alle har vel sine personlige dårlige erfaringer med nettbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste du hva du siterte, Game-master?

Endring av ordre

Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home AS. Endring kan skje pr telefon til kundeservice på 21 04 40 10 eller pr e-post: [email protected] kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket.

OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!

VISA er en forhåndsbetaling, og de kan ikke øke beløpet etter beløpet først har blitt reservert.

- Mortis

Lenke til kommentar

De er kanskje ikke helt topp på skrevne bestillinger, men de ansatte kundeservicemedarbeiderne vet ihvertfall at de driver med kundeSERVICE. Du har rett i at det er sjelden vare i Norge, selv om det finnes hederlige unntak. Komplett har vel fortsatt god service, men jeg ville f.eks. ikke handlet noe "viktig" hos Netshop, MPX, amentio og muligens ikke cdon heller, med mindre jeg sparer betydelige beløp. Men alle har vel sine personlige dårlige erfaringer med nettbutikker.

Hmm, Har ikke Komplett og MPX samme service da ? :)

Lenke til kommentar

Pakken min fra Dustin ankom Oslo tidlig i går. Er enda ikke kommet noe oppdatering på pakken. Tror dere jeg får den i dag? Kommer den på døren, eller på post i butikk?

Fra komplett pakken kom til Oslo, var den på post i butikk et døgn etterpå.

Lenke til kommentar

Leste du hva du siterte, Game-master?

Endring av ordre

Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home AS. Endring kan skje pr telefon til kundeservice på 21 04 40 10 eller pr e-post: [email protected] kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket.

OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!

VISA er en forhåndsbetaling, og de kan ikke øke beløpet etter beløpet først har blitt reservert.

- Mortis

Ja, jeg ville bare egentlig si jeg digger service folk driter i regler og gjøre det som er best for alle parter og ikke gå etter boka slik at ting blir unødvendig tungvint som jeg har opplevd på mange andre steder.

Lenke til kommentar

Pakken min fra Dustin ankom Oslo tidlig i går. Er enda ikke kommet noe oppdatering på pakken. Tror dere jeg får den i dag? Kommer den på døren, eller på post i butikk?

Det er posten og ikke Dustin det kommer an på ETTER den har blitt sendt fra Dustin. Som regel tar det et døgn før den blir registert på Oslo omlastningsentral og som regel noen timer før den blir sendt videre. Ut over dette kommer det an på hvor du bor og tilfeldigheter :)

Ja, jeg ville bare egentlig si jeg digger service folk driter i regler og gjøre det som er best for alle parter og ikke gå etter boka slik at ting blir unødvendig tungvint som jeg har opplevd på mange andre steder.

Så lenge regelbrudd kommer kunden til kode, så kan jeg ikke se noe negativt i det!

Lenke til kommentar

Om den kommer ankommer terminalen i dag, tror dere det er mulig å ringe bring og spørre om det er mulig at jeg henter den der? slik at den ikke blir liggende der til i morgen før de sender den videre.

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Tar høyde for at du bor i Oslo. Da bør den være på plass utpå dagen.

Selv bor jeg ikke så langt fra CarlBerner så når jeg har fått pakker som har vært på sentralen om morgenen blir den scannet inn på Rodeløkkapostkontor rundt kl 1700 :) Bør være sånn rundt om i byen ellers også.

Edit:

Så din siste post her. Er 99% sikker på at du ikke får hentet den ut på sentralen.

Og hvis du har status:

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

09.08.2011 07:52 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

09.08.2011 07:52 0024 OSLO

Så er da pakken på vei videre alt og blir pakket mot bilen som kjører ut pakkene på kvelds leveringen.

Endret av Wataboy
Lenke til kommentar

Jeg tror også det så jeg skal gi de en sjangs til selv om en ordre gikk veldig i frø der ved siste forsøk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde bestilt en laptop som jeg trengte til skolestart. Den ble stjålket i Posten (vel, borte ble den i hvert fall). MPX nektet å sende en ny før Posten hadde ferdigbehandlet saken, noe som er veldig merkelig med tanke på at MPX uansett enten ville fått den forsvunne PC-en fra Posten, eller ertsatning om den var blitt borte. Å sende meg en ny PC i mellomtioden burde jo vøre en selvfølge etter at det hadde gått over to uker, men det var ikke snakk om. Så dan hevet jeg kjøpet og bestilte den et annet sted. Det tjente de jo i hvert fall ikke noe på.

Lenke til kommentar

Pakken min er forsatt på terminalen, den kom hit i 12 tiden i dag. Det er vel for seint for å bli sendt ut i dag?

Men det kommer jo pist på lørdager og, så regner med den blir kjørt ut i morden. Noen som kan bekrefte dette?

EDIT: autocorrect@iPhone.

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

Jeg hadde bestilt en laptop som jeg trengte til skolestart. Den ble stjålket i Posten (vel, borte ble den i hvert fall). MPX nektet å sende en ny før Posten hadde ferdigbehandlet saken, noe som er veldig merkelig med tanke på at MPX uansett enten ville fått den forsvunne PC-en fra Posten, eller ertsatning om den var blitt borte. Å sende meg en ny PC i mellomtioden burde jo vøre en selvfølge etter at det hadde gått over to uker, men det var ikke snakk om. Så dan hevet jeg kjøpet og bestilte den et annet sted. Det tjente de jo i hvert fall ikke noe på.

Det er jo logisk at de må sjekke opp med posten hvor pakken er blitt av, for alt de vet så kunne pakken vært på vei til deg, men litt forsinket, da skjønner jo du også at de ikke kan sende enda en pc uten først og etterlyse den første, du hadde jo da mest sannsynlig kommet til å mottatt 2 pcer om den første hadde vært forsinket :)

Lenke til kommentar

Nei, når de har etterlyst en forsvunnet pakke hos Posten, kan de få den returnert til seg i stedet. Dessuten hadde Posten allerede inrømmet at den var borte, ikke forsinket. Å la en kunde vente over to måneder, som det fort kan ta før Posten utbetaler erstatning er IKKE under noen omstendighet akseptabelt.

Dustin derimot, de tilbyt seg å sende ny vare bare den første er en tre dagers omvei om Danmark.

Lenke til kommentar

Pakken min er forsatt på terminalen, den kom hit i 12 tiden i dag. Det er vel for seint for å bli sendt ut i dag?

Men det kommer jo pist på lørdager og, så regner med den blir kjørt ut i morden. Noen som kan bekrefte dette?

Går ut fra du har fått den nå? :)

Lenke til kommentar

Går ut fra du har fått den nå? :)

Ja, fikk den lørdags morgen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...