Hugo_Hardnuts Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Noen som vet om sendingsmetoden Dustin bruker på større forsendelser (f.eks TV-er) tar lengre tid enn vanlig post? De bruker "CARRYON BUSINESS PALLET" fra Bring, og jeg synes det har tatt bemerkelsesverdig lang tid. Aldri brukt Bring til så store forsendelser før, så jeg har ingen aning selv. Håper du har ferie eller fleksitid på jobben. Bring har noen ugudelige leveringstidspunkter for de av oss som ikke er hjemmeværende... 3 Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Noen som vet om sendingsmetoden Dustin bruker på større forsendelser (f.eks TV-er) tar lengre tid enn vanlig post? De bruker "CARRYON BUSINESS PALLET" fra Bring, og jeg synes det har tatt bemerkelsesverdig lang tid. Aldri brukt Bring til så store forsendelser før, så jeg har ingen aning selv. Håper du har ferie eller fleksitid på jobben. Bring har noen ugudelige leveringstidspunkter for de av oss som ikke er hjemmeværende... Nei, det har jeg for så vidt ikke, men det må da være mulig å hente den selv på et postkontor? Uansett, sporingen har sagt dette siden tirsdag: Avvik i produksjonenÅrsak: Oppdatering mål/vekt - Mottatt av: hogne 28.06.2011 21:03 0102 OSLO Lossing av hentebil 28.06.2011 21:02 0102 OSLO De har da oppdatert prisgrunnlaget til 173 kilo, på en TV på 24 kilo! Endret 1. juli 2011 av Pennywise Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg bare sliter med å se noe grunnlag for at det skal være et problem. Og siden du selv sier det ikke har noen betydning, er da spørsmålet, hvorfor mener du dette er negativt i den grad at du drar det frem her som en stor sak? Slit i vei du! Har jeg dratt det frem som en stor sak? Jeg påpekte det, fordi det ikke er positivt. Om du leser hva jeg skriver: "Noe det også kanskje er å utsette på, er at det tok dem 5 dager å trekke pengene fra konto. " så jeg sitter ikke å griner, vrir meg grenseløst i smerte og sutrer over det, men om det er noe å utsette på, så må det være nettopp det. Er det regler som tilsier at jeg ikke har lov til å synes det re negativt? 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Nope, ingen regler som sier at du ikke kan mene hva du ønsker. Jeg bare ønsket å vite grunnlaget for hvorfor du mente hva du mente. Og jeg tolket måten du skrev det på, i flere poster, som at du følte det var en sak det var verdt å ta opp å diskutere. On another note: De har fått ny frontend nå, mer lik prisjakt osv sin side. Var litt uvant å navigere rundt, men tror det kan være en grei forbedring. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Som jeg sier, jeg synes ikke det er en big deal. Det har umulig noe å si for noen, men det var det jeg fant som "negativt". Man kan heller se på det på den måten at det er ikke så mye å trekke dem for. De hadde både gode priser og god service (Tross posten sin tabbe). Jeg sitter nå å skriver på den nye bærbare, og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som vet om sendingsmetoden Dustin bruker på større forsendelser (f.eks TV-er) tar lengre tid enn vanlig post? De bruker "CARRYON BUSINESS PALLET" fra Bring, og jeg synes det har tatt bemerkelsesverdig lang tid. Aldri brukt Bring til så store forsendelser før, så jeg har ingen aning selv. Jeg fikk min i løpet aqv en uke - det var vel for to år siden. Verre var det at de kun leverte i vanlig arbeidstid. Enda verre var det at de ikke gav beskjed dagen før, så den dagen den egentlig skulle komme (i følge sporingen), så kom den ikke. Dagen etter derimot... Hadde jobbet da, hadde jeg nok blitt en smuloe irritert. Siden jeg ikke har bil er ikke akkurt "hente selv" noe alternativ. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som vet om sendingsmetoden Dustin bruker på større forsendelser (f.eks TV-er) tar lengre tid enn vanlig post? De bruker "CARRYON BUSINESS PALLET" fra Bring, og jeg synes det har tatt bemerkelsesverdig lang tid. Aldri brukt Bring til så store forsendelser før, så jeg har ingen aning selv. Håper du har ferie eller fleksitid på jobben. Bring har noen ugudelige leveringstidspunkter for de av oss som ikke er hjemmeværende... Nei, det har jeg for så vidt ikke, men det må da være mulig å hente den selv på et postkontor? Joda, det er det. Men det er irriterende å måtte stille med henger/kassevogn fordi Bring ikke evner å skjønne at de fleste ikke har mulighet til å sitte og vente på deres levering mellom 12-14 på en hverdag. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Joda, det er det. Men det er irriterende å måtte stille med henger/kassevogn fordi Bring ikke evner å skjønne at de fleste ikke har mulighet til å sitte og vente på deres levering mellom 12-14 på en hverdag. Sånn er da nesten alle de firmaene der, husker jeg bestilte en dell for noen år siden, de bruker schenker for å levere maskinene sine. Jeg måtte skulke skolen for å få den maskinen... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Disse leverings metodene er jo for firmaer, så er ikke så veldig overraskende at de leverer i jobb-timene. Men det skal nevnes at bring har levert på kveldstid noen plasser, men Stavanger gjør de ikke det (Når jeg sa dette til Dustin virket det som de ville ordne opp, men hadde allerede hentet TV'en selv da..) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hmm... Ja, vi får se. Tror jeg skal klare å presse den eska inn i bilen min - hvis ikke må jeg låne en henger. Har i hvertfall ikke anledning til å sitte hjemme og vente på at de skal levere den midt på dagen. Posten har uansett klart å sende den feil nå, ser jeg. De stopper virkelig aldri å overraske meg! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ny dustin home side: http://new.dustinhome.no/?intcmp=banner_topp_oldweb_new_dustin_110630 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Brukte Dustin nå når jeg kjøpte ny pc. Kjempefornøyd med servicen. Riktig nok ikke like heldig med selve PC'n som har hatt masse problem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tenk om alle brukite UPS. "Hei, jeg forsøkte å levere en pakke, men du var ikike hjemme. Ring meg på 9XXXXXXX for å avtale ny leveringstid, om du ikke tar kontakt vil vi forsøke å levere pakken igjen i morgen kl XX." elns. Kunne avtale levering mellom 8 og 20 mener jeg det var. Men billig er de ikke. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hadde min første ordre hos dustin sist uke men fikk ein annen person sine varer med vedkommende sin plukkliste. Ringte til dustin samme dag som altså var tirsdag sist uke og vi ble enig om de skulle sende ein returlapp og eg samtidig angret kjøpet på den andre ordren. Men har eg ikkje mottatt noe returlapp enda. Noen andre som har opplevd noe lignende? Reiser straks på ferie nemlig og har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Say what?? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Say what?? Han vil helst sende tilbake de varene som tilhører en annen person før han reiser på ferie (slik jeg tolket det). Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Say what?? Han vil helst sende tilbake de varene som tilhører en annen person før han reiser på ferie (slik jeg tolket det). Riktig. Litt dårlig skrevet. Samtidig så holder jo de på pengene mine da så det er så hovedgrunnen og at eg har bestilt varene på eg hadde bestilt der fra ein annen nettbutikk Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hadde min første ordre hos dustin sist uke men fikk ein annen person sine varer med vedkommende sin plukkliste. Ringte til dustin samme dag som altså var tirsdag sist uke og vi ble enig om de skulle sende ein returlapp og eg samtidig angret kjøpet på den andre ordren. Men har eg ikkje mottatt noe returlapp enda. Noen andre som har opplevd noe lignende? Reiser straks på ferie nemlig og har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Jeg måtte vente på returlapp pga feil på en tv, normalt vil posten klare å levere denne til deg i løpet av 2-4 dager. Jeg ville ringt dustin og hørt hvordan ting ligger an, kan være like greit om de sender en ny lapp. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hadde min første ordre hos dustin sist uke men fikk ein annen person sine varer med vedkommende sin plukkliste. Ringte til dustin samme dag som altså var tirsdag sist uke og vi ble enig om de skulle sende ein returlapp og eg samtidig angret kjøpet på den andre ordren. Men har eg ikkje mottatt noe returlapp enda. Noen andre som har opplevd noe lignende? Reiser straks på ferie nemlig og har lite lyst til å ha de varene eg ikkje skal ha noe særlig lenger. Jeg måtte vente på returlapp pga feil på en tv, normalt vil posten klare å levere denne til deg i løpet av 2-4 dager. Jeg ville ringt dustin og hørt hvordan ting ligger an, kan være like greit om de sender en ny lapp. Har planner om å ringe de i morgen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Bestilte en Corsair H80 lukket vannkjølingssytem, noen som har idè på leveringstider på sånne varer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå