cruzader Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 kjøpte studentlisenser fra adobe/microsoft/autodesk når jeg gikk på vgs som de godkjenner som student, samt studentkort for buss var heller ikke noe problem på vgs. så mange andre studenttilbud har ikke jeg prøvd egentlig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ok, men rent "lov"messig så er definisjonen på student en som går på universitet og høyskole. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tja er det virkelig det? Man får studentrabatt på fly, buss, tog, mat og lisenser om man går på VGS ser jeg ut ifra ett par google søk. Man studerer vel ett yreksfag? Nei ikke vet jeg, blir vel opp til dustin hvor snille de er det! Ikke att rabatten treffer meg uansett Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) de kortene vgs deler ut sier vel student, mulig orginale/loven sier vgs ikke er med men i praksis inkluderer nesten alle vgs. Endret 13. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 de kortene vgs deler ut sier vel student, mulig orginale/loven sier vgs ikke er med men i praksis inkluderer nesten alle vgs. Uansett: Dustinhome sine svenske sider krever at du har et mecanat eller csn kort, og du må oppgi kortnummeret. I norge får man også universitetskort når man går på universiteter, og jeg regner med om de setter opp studentmuligheter i norge, vil de stille samme krav til studenter og at man må had disse kortene. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor vet prisguiden mer enn dustinhome.no? Synes forresten at dere kan legge inn ca beholdning i lagersystemet. "På Lager" er litt dårlig.. HD5770 mangler også Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heisann, HD5750-kortene er oppe, HD5770 er på vei opp! //Henrik Breivik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bah! Kan dere kjøre tilsvarende kampanjer på netbooks når Win 7 blir lansert? =) Link Kan gjerne være på en book med høyere oppløsning.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hvordan er beholdningen på LE-46B554? EDIT: Hvilken avtale har dere med posten? Henter de eller leverer dere? Endret 14. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
BAT Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjapp levert av Dustin Home Synd posten er treg.... (var helg inne i her men brukte allikevel 3 virkedager fra Oslo til Elverum) Bestilt: 08.10 Oslo: 09.10 Hamar: 12.10 Elverum: 13.10 Bestilte en Intel SSD 160GB G2. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan er beholdningen på LE-46B554? EDIT: Hvilken avtale har dere med posten? Henter de eller leverer dere? Heisann, Vi har 140 på lager av LE-46B554. Leveres hjem til deg med Bring @BAT: Grattis med ny disk! Funker bra? //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tenkte mere på fra dere Jeg forstår at det er posten/Bring som tar seg av selve transporten. Men lurte på om dere har fast avtale hvor posten henter alle pakkene dere har pakken eller om dere kjører bort til de med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tenkte mere på fra dere Jeg forstår at det er posten/Bring som tar seg av selve transporten. Men lurte på om dere har fast avtale hvor posten henter alle pakkene dere har pakken eller om dere kjører bort til de med gjevne mellomrom. I see now! Vi kjører hver ettermiddag/kveld fra Stockholm til Oslo, med et firma som heter PNL (Pan Nordic Logistics) www.pnl.se. Det er i og for seg et firma som er eid av Posten/Bring I Oslo tar postvesenet over pakkene fra et stort godssenter. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Når på kvelden snakker vi? Hadde håpet om å ha TV i hus før helga, meen kan ikke la masterkortet bli trukket før i morgen (15.) Ser nå at jeg kanskje bare må leve med 26" en helg til.. :| Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Når på kvelden snakker vi? Hadde håpet om å ha TV i hus før helga, meen kan ikke la masterkortet bli trukket før i morgen (15.) Ser nå at jeg kanskje bare må leve med 26" en helg til.. :| Så lenge ordren er inne og betalt før 1530-1545 så får vi den på bilen samme dag! Send oss bare en mail når ordren er på¨plass, så kan vi dobbeltsjekke, og skrive den ut manuellt om det blir tight på tiden. //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Klarer du å gjøre slik at kortet ikke blir trukket før i morgen da? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Klarer du å gjøre slik at kortet ikke blir trukket før i morgen da? Hmmmnei, tror nok desverre ikke det. Betalingen går via ekstern partne (DIBS), og ordren kan ikke sendes før betalingen er gjennomført. Hvor i Norge bor du? //Henrik Breivik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bor i Stavanger, ikke akkuratt optimalt for større TV før helga! Får nytt skjermkort, så skal nok klare å holde meg selv underholdt over helgen, kan alltids være sosial også Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ah, til Stavanger ville jeg regnet med ca mandag da i så fall. Hmm, har du spillt Operation Flashpoint 2, og Risen? Mange fine timer der. //Henrik B Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Med mitt HD3450 som jeg har nå klarer jeg så vidt å spille CS 1.6 med 100fps Tenker meg at jeg skal sette opp NFS:Shift igjen når kortet (HD5850) kommer (Det ble forresten bestilt i går ) Endret 14. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå