Loefthal Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det kan være lurt Det kan bli katastrofe hvis en liten kjøleribbe plutselig skulle løsne. Slettes ikke sikkert et man merker det med mindre man har sjekker med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hehe, skjermkortet er det eneste kortet som står i maskinen nå, så om det løsner faller den ned på psu. Temperaturen er en anen sak :-) Sjekker egentlig ganske ofte at cpu kjøleren fortsatt er der, da jeg synes den står litt på skrå, og at den er litt tung. Så blir nok ikke noe problem, da sidedøren detter av hele tiden Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ikke selve skjermkortet jeg mener. Når du monterer en slik kjøler som du skal kjøpe så har du én diger kjøleribbe for selve kjernen samt mange små kjøleribber for RAM etc. som også behøver avkjøling. Da skjermkortet monteres opp ned så kan det være fort gjort at en av disse bittesmå kjøleribbene faller av hvis man er uheldig eller bruker dårlig lim/pads. I så tilfelle vil de mest sannsynlig bare falle ned på den store kjøleribben og det merker man ikke før kortet ryker, eller at man forhåpentligvis hører det/ser det. Litt mye offtopic nå. Beklager Endret 29. mai 2011 av Komakino Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg hører det nok om det skjer :-) Litt mye ot ja. Håper det er greit for de andre brukerene :-) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) "Ny HW-butikk i Norge: Dustin" burde bli endret til "Dustin sin fanklubb" Endret 29. mai 2011 av wiak 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er det noen som ikke hører hjemme i den gruppen? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dustin har en enorm svartid! Sendte mail kl 23:58, og fikk svar 00:03! - Mortis har hatt et par sånne jeg og, svarer så fort at jeg blir skremt Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Samme her. Har sendt mail 14:51 og fått langt svar 14:53 Per Olav vell å merke Lenke til kommentar
Me Gusta Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei! Jeg lurer litt på hvordan jeg sporer pakken min ved hjelp av kollinumer. Jeg har prøvd å trykke på kollinummeret på orderinformasjonen men det kommer bare no match found på pannordic.com. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Da har den ikke blitt sendt fra hovedlager i Sverige. Den endrer nok status i løpet av dagen eller morgendagen. Du kan også kopiere sporingskoden inn i posten sin søketjeneste. Tror den går fra Dustin --> Stockholm --> Oslo --> til din plass. Tror også at du ikke får opp noe før den er på vei, eller har kommet til Stockholm. Endret 30. mai 2011 av Teac Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Du får ikkje opp noko før Posten har registrert den på terminalen i Oslo. Sporinga på posten.no er som regel meir oppdatert enn PNL. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 PNL er waist for vår del! Synes Dustin burde linke til posten sin sporing med en gang for norske kunder. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 jeg fikk svar på min mail før idag, leste den nå, og de sier at kjøleren jeg linket til har utgått og en ny en har erstattet den, men passer den i det hele tatt på mitt skjermkort? Er snakk om denne: http://www.dustinhome.no/pd_5010596597.aspx Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Joda, den passer fint: http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/376/accelero-xtreme-plus-ii.html?c=2182 Ser også ut til at AC nå har inkludert monteringssett med kjøleren som passer til de fleste GPU'ene (herunder GTX570), slik at man slipper å kjøpe dette separat. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror du det som følger med vil passe 470? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ah, trodde det var GTX570 du hadde. Nei, ser ut til at du må kjøpe monteringsett VR003 i tillegg hvis du har GTX470 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 har 470, står i sign Fikk bare en mail hvor det stod at den jeg akkurat linket til var avtakeren til den jeg linket til på forrige side. Men vi får da se, blir litt dyrere enn planlagt så må spare litt mer.. Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bestilte en ny router for ca 1 uke siden, sendt på mandag kveld - hentet på postkontoret her i Oslo på onsdag morgen. I tillegg var de billigst på varen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ordreboken hos Dustin nærmer seg kr 40,000,-. Nå er jeg oppe i 38,305,- - Mortis Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Akkurat lagt inn en grei ordre, venter på en del som er på fjernlager, men ellers rask og grei support. Raskt svar og oppklaring på mail. Var også billigere/samme pris på hva jeg kjøpte. Så da har man forhåpentligvis nytt prosjekt å sette sammen til uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå