Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på om denne butikken, hvor lang tid tar det før du får varene dine om du bestiller et par varer som ikke er på lager? Tenkte jeg skulle bestille nå, men vil helst ha delene så fort som mulig og ingen andre butikker selger disse delene i norge :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer på om denne butikken, hvor lang tid tar det før du får varene dine om du bestiller et par varer som ikke er på lager? Tenkte jeg skulle bestille nå, men vil helst ha delene så fort som mulig og ingen andre butikker selger disse delene i norge :(

Litt vanskelig å si hvis dem ikke har varen på lager :p Spørs jo om varen er produsert, står hos produsent, leverandør osv.. Men send mail så tipper jeg at du vil få et godt svar.

Lenke til kommentar

Jeg tror du omtrent bare finner gode ord om DustinHome. De har en kundeservice som er upåklagelig, jeg har aldri venta lengre enn en time for svar, selv en mail jeg sendte kl 23:58, fikk jeg svar på 00:03!

De bruker to dager, ca til Drammen, fra Stockholm. Aldri hatt noe retur dog, men alt annet har vært upåklagelig! Tror du vi hadde brukt så mye penger om vi ikke var fornøyde? :whistle:

- Mortis

Lenke til kommentar

Holder de til i sverige? Kankje derfor de ikke har muligheten til postoppkrav, men jeg løser det problemet med spendon kort :)

Regner vel med at de ikke svarer på mail i helgen, eller gjør de? :) Men det var da veeeldig raskt svar, netshop f.eks brukte 4 timer på å svare på en mail jeg svarte på minuttet etter at jeg mottok den.. Håper jeg er heldig og ikke får noen defekte varer, for det har jeg jammen meg fått nok av.. :p

Nei tviler på at dere hadde brukt så mye penger der om dere ikke var fornøyde :wee:

Lenke til kommentar

Det går nok greit dette. Ikke så veldig stor sjanse for å få defekt prosessorvifte hvis det var det du skulle kjøpe ?

Skjermkortvifte :) Linket til delene over her

Jeg sendte faktisk en forespørsel om akkurat denne varen, men med VR004-kit til mitt GTX570 :)

Svar fra Dustin:

Hei!

Angående ARCTIC COOLING PLATE VR004, 5010469566 så er denne VR004 og søtter Nvidia Geforce GTX 480.

Denne er bestillingsvare og levering kan derfor ta alt fra 1-3 uker

Fyren har tydeligvis ikke så alt for stor peiling på akkurat dette området for VR004 støtter også bla. GTX570/580.

Uansett, det som er et potensielt problem med denne kjøleren, og som Dustin tydeligvis ikke har fått med seg, er at det termiske limet AC bruker kun har en holdbarhetstid på ca. én uke ifølge dem selv. Det er uansett ikke stort verre enn at du kan bestille og se an varene hvis det tar stort lengre enn en uke. Kitet må såvidt jeg vet bestilles fra produsenten selv pga. denne holdbarhetstiden så det kan nok fort ta litt tid.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Nope, det termiske limet som brukes når du limer fast de små kjøleribbene til RAM og spenningschipsene.

Det finnes noe termisk tape man kan bruke istedet. Var det som fulgte med Gelid Icy Vision, men vet ikke hvor det kan skaffes sånn på stående fot.

Edit: Det var visst veldig enkelt å finne :!:

http://www.frozencpu.com/cat/l2/g8/c487/list/p1/Thermal-Thermal_Pads_Tape.html?id=sVdkyHJw&mv_pc=128

Tipper uansett at limet som følger med kjøleren holder seg frem til montering.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...