Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Godt at det da er på plass! Ellers viktig å bemerke at det selvf. kun gjelder varer som ellers er i sortimentet. Pakketilbud satt sammen som man ellers ikke har i sortimentet har ikke alltid en ord.pris, slik som dette.

post-38451-0-65459600-1305959447_thumb.png

Men jeg finner ikke ord.pris på denne som er i maitilbudet.

post-38451-0-59059100-1305959695_thumb.png

post-38451-0-66626900-1305959716_thumb.png

Heller ingen ord.pris på disse:

post-38451-0-20092600-1305959863_thumb.png

post-38451-0-19336500-1305959870_thumb.png

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å se prisene i andre nettbutikker da? Så¨finner du ut om det er en god pris eler ikke....

Tror du missforstår. Det er påbudt å vise førpris/ordpris på tilbud for norske internettbutikker. Dustin Home sin satsning for Norge er underlagt samme lovverk. Å sammenligne med andre butikker sier heller ingenting om førpris/ordpris til Dustin på varen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sendt en mail nå og spurt, skulle endelig få opp HTPC etter lang ventetid på hovedkortet og ble litt småskuffa he he. Planen var å bestille alt + tilbehør fra Dustin siden de hadde nettopp dette kabinettet jeg ønsket.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vurderte selv det kabinettet Theo, men da jeg googlet det den gang fant jeg kun en svensk test. Der fikk kabinettet en del tyn pga en vifte som bråkte. Så jeg slo fra meg den ideen. Det med manglende tester føler jeg gjelder for det meste av Ace produkter.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Hei

Om man betaler med Visa, er det slik at de sender pakken først ETTER at man har betalt? La merke til at det stod at det var betalingsfrist på 15 dager før ordren slettes. Betyr dette at de likevel sender pakken så jeg kan betale etter at den er mottatt?

Lenke til kommentar

Ja, de sender ikke pakken før det er betalt. Har du ikke betalt innen de 15 dagene så slettes ordren automatisk.

Ok, tusen takk for kjapt svar:D

Liker egentlig ikke å betale for ting før jeg mottar tingen, men fakturabetalingen gikk tydeligvis ikke. :(

Lenke til kommentar

Ja, de sender ikke pakken før det er betalt. Har du ikke betalt innen de 15 dagene så slettes ordren automatisk.

Ok, tusen takk for kjapt svar:D

Liker egentlig ikke å betale for ting før jeg mottar tingen, men fakturabetalingen gikk tydeligvis ikke. :(

Der du velger betalingsmåte velger du faktura. Er til venstre for Visa. Korter 59,-

Lenke til kommentar

Vurderte selv det kabinettet Theo, men da jeg googlet det den gang fant jeg kun en svensk test. Der fikk kabinettet en del tyn pga en vifte som bråkte. Så jeg slo fra meg den ideen. Det med manglende tester føler jeg gjelder for det meste av Ace produkter.

Hvordan kan et kabinett uten vifter få tyn pga. vifte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...