Theo343 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Godt at det da er på plass! Ellers viktig å bemerke at det selvf. kun gjelder varer som ellers er i sortimentet. Pakketilbud satt sammen som man ellers ikke har i sortimentet har ikke alltid en ord.pris, slik som dette. Men jeg finner ikke ord.pris på denne som er i maitilbudet. Heller ingen ord.pris på disse: Endret 21. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det ikke bare å se prisene i andre nettbutikker da? Så¨finner du ut om det er en god pris eler ikke.... Lenke til kommentar
BAT Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Blir kanskje litt vanskelig å sammenligne når eneste som selger samme modellen av Timeline er Ellos. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Er det ikke bare å se prisene i andre nettbutikker da? Så¨finner du ut om det er en god pris eler ikke.... Tror du missforstår. Det er påbudt å vise førpris/ordpris på tilbud for norske internettbutikker. Dustin Home sin satsning for Norge er underlagt samme lovverk. Å sammenligne med andre butikker sier heller ingenting om førpris/ordpris til Dustin på varen. Endret 21. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hmm Dustin har sluttet å selge Ace Proton nå som endelig E-350 miniITX hovedkortene hadde kommet på lager. Skuffende Endret 23. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Send en mail til Per Olav, han pleier å fikse det meste Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 http://www.dustinhome.no/pd_5010586739.aspx bra kampanje.. spesielt siden den koster mye mer enn om du kjøper en og en.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Send en mail til Per Olav, han pleier å fikse det meste Har ikke Per Olav sluttet, eller var det en annen? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Send en mail til Per Olav, han pleier å fikse det meste Har ikke Per Olav sluttet, eller var det en annen? Jeg mailet med han senest 4/5, tror han andre heter Per Herbjørn eller noe slik. (Per Olav Eidsvoll <[email protected]) Endret 23. mai 2011 av Teac Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Sendt en mail nå og spurt, skulle endelig få opp HTPC etter lang ventetid på hovedkortet og ble litt småskuffa he he. Planen var å bestille alt + tilbehør fra Dustin siden de hadde nettopp dette kabinettet jeg ønsket. Endret 23. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Henrik som har sluttet i Dustin, Per Olav var vel arvtakeren. Uten at jeg har hatt kontakt med de på lenge trodde jeg ikke at han har sluttet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Per Olav svarer som alltid helt utrolig raskt og han sjekker opp videre med Ace for meg hva som skjer med produktet da det virker å ha gått ut av produksjon . Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Vurderte selv det kabinettet Theo, men da jeg googlet det den gang fant jeg kun en svensk test. Der fikk kabinettet en del tyn pga en vifte som bråkte. Så jeg slo fra meg den ideen. Det med manglende tester føler jeg gjelder for det meste av Ace produkter. Endret 23. mai 2011 av Teac Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei Om man betaler med Visa, er det slik at de sender pakken først ETTER at man har betalt? La merke til at det stod at det var betalingsfrist på 15 dager før ordren slettes. Betyr dette at de likevel sender pakken så jeg kan betale etter at den er mottatt? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja, de sender ikke pakken før det er betalt. Har du ikke betalt innen de 15 dagene så slettes ordren automatisk. Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja, de sender ikke pakken før det er betalt. Har du ikke betalt innen de 15 dagene så slettes ordren automatisk. Ok, tusen takk for kjapt svar:D Liker egentlig ikke å betale for ting før jeg mottar tingen, men fakturabetalingen gikk tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor ikke? Dustin er bunnsolid selskap. Ikke noe fare der. Faktura går fint, men da må du kredittsjekkes av Klara tror jeg. I tillegg er det vell typisk et par hundre i fakturagebyr osv. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja, de sender ikke pakken før det er betalt. Har du ikke betalt innen de 15 dagene så slettes ordren automatisk. Ok, tusen takk for kjapt svar:D Liker egentlig ikke å betale for ting før jeg mottar tingen, men fakturabetalingen gikk tydeligvis ikke. Der du velger betalingsmåte velger du faktura. Er til venstre for Visa. Korter 59,- Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nå skriver dustin førpris på kampanjer... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vurderte selv det kabinettet Theo, men da jeg googlet det den gang fant jeg kun en svensk test. Der fikk kabinettet en del tyn pga en vifte som bråkte. Så jeg slo fra meg den ideen. Det med manglende tester føler jeg gjelder for det meste av Ace produkter. Hvordan kan et kabinett uten vifter få tyn pga. vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå