enixitan Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dustin står på sponsorlista for TG i år, lurar på kva dei skal finne på. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dustin står på sponsorlista for TG i år, lurar på kva dei skal finne på. Det gjorde dem vel i fjor også..(?) Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Nei. Dei står ikkje på http://gathering.org/tg10 i alle fall. Endret 14. april 2011 av enixitan Lenke til kommentar
Sprally Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) nvm Endret 9. august 2011 av Sprally Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Om det er et produkt som ikke er på lager og du bestiller, vil de da bestille produktet fra produsenten og så sende det til deg, eller vil det ta lengere tid enn som så? Eg tenkte å bestille Silverstone Fortress FT02B, men den er ikke på lager. Det stod for et par dager siden at det var forventet 21.04.2011, nå står der ingenting. Noen som har bestilt en vare som ikke var på lager? Og i det tilfellet hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har gjort det et par ganger, med svært varierende resultater. En gang tok det svært lang tid (lenge over forventet dato) og en annen fikk jeg varene en del tidligere enn forventet, mens de fleste gangene har de kommet ca. på forventet dato. Enkleste er å skrive mail til Dustin og høre om de vet noe mer. Ellers ser det ut fra mine erfaringer som om varene er innom Dustin før de sendes ut til kunden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Sist jeg bestilte vare som ikke var på lager ble den sendt dagen etter bestilling, har bare gjort det den ene gangen. Lenke til kommentar
hursay Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvet ikke om dette er tatt opp før men de bryte Norsk markedsførings lov hved og ikke skrive førpris på kampanjene sine! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er nevnt en del ganger i tråden og man får bare håpe at de retter seg etter det. Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vil det vere eit problem om eg har skrevet feil mobilnr på profilen min (det står og da feil på fakturaen til pakken), eg las ein plass at leveransen COHS er levering på døra, men da må dei vel ringe i forvegen før dei leverer? Eller er det bare vanlig levering på postkontoret? Bare lurer sidan pakken kom til Oslo for ca 30 timer sidan og blei videresent og er ikkje registrert noken andre plasser. Eg bur i Oslo så syntest det var litt drøyt at den har vert i transport i over 1 døgn. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Først nå la jeg merke til at pall-frakten er blitt økt til 799 (300kr dyrere!). Jeg liker ikke helt utviklingen som har vært i det siste med tanke på pris på både varer og frakt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Transport er ikke gratis. Det har nok en relasjon til økte drivstoffutgifter og andre utgifter. Endret 10. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Først nå la jeg merke til at pall-frakten er blitt økt til 799 (300kr dyrere!). Er bare å sjekke frakt på tilsvarende produkt hos komplett Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hos komplett ble det 380 kr for levering hjem på kvelden. I tillegg har de muligheten for pick-up-point for bare 40 kr. For ikke å nevne at små ting kan sendes som brev. Sant skal sies, bestiller du mer på en gang stiger prisen hos komplett, mens dustin forblir konstant, det er i hvert fall fint. Men som sagt i min opprinnelige post; jeg liker ikke utviklingen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Fraktprisene er det vel ikke Dustin som bestemmer, så der kan man faktisk skylde på Posten. De har kanskje ikke fått en like gunstig avtale nå? - Mortis Endret 11. mai 2011 av Mortis Lenke til kommentar
tc Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Pass dere for Dustin's 30 dagers angrefrist/30 dagers åpent kjøp. I motsetning til andre butikker som Elkjøp, Expert osv. så krever Dustin at pakken må være uåpnet! Dette gjør jo hele ordningen ganske så elendig. Ble selv sittende med et ubrukelig esata pcmcia kort som de nekter å ta tilbake fordi pakken er åpnet. Det som er så spesielt irriterende er at jeg kunne ha sendt pakken tilbake på innen 14-dagers angrefrist, men siden jeg så på prisjakt.no at dustin hadde 30 dagers angrefrist, så tenkte jeg det kunne vente til jeg kom tilbake fra ferie. Stor feil. Det er jo litt min feil, siden jeg ikke finleste kjøpsvilkårene, men jeg synes det er litt på kanten at de bruker utrykk som "30dgr returrett". 30 dagers returrett er jo et utrykk som blant annet Elkjøp har markedsført mye, og som dermed får meg til å tro at Dustins returrett ville fungere på samme måte. På Elkjøp og andre butikker som har 30 dagers returrett har jeg aldri hatt noe problem med å returnere en åpnet pakke, så jeg hadde en forventning om at det ikke ville bli noe problem på Dustin heller. Syns iallfall at det er dårlig kundebehandling at de ikke vil ta tilbake et produkt som ikke virker som jeg kunne forvente ut fra produktbeskrivelsen deres. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Om produktet avviker fra beskrivelsen er det andre regler som gjelder, og du kan reklamere på varen. Lenke til kommentar
tc Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Vel, hele beskrivelsen er jo veldig kort: "Adds Two eSATA ports to a PC Cardbus Card enabled laptop". Jeg regnet da med at de to eSATA portene ville virke som to vanlige eSATA porter, men det gjør de ikke, de virker kun i Windows. Siden hele poenget med å kjøpe dette kortet var å kunne kjøre et program wdidle3.exe som kun virker i DOS, og kun via SATA/eSATA så ble jo hele kjøpet bortkastet. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jeg har handlet par ganger der men aldri behøvet å returnere noe, eller trenger hjelp fra de, aldri hatt kontakt med kundeservice heller. Men er det andre som har opplevet noe negative med dustin eller? Endret 13. mai 2011 av Game-master Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Bestilte et par ting for litt over en uke siden. Bestilte til gammel adresse som lå inne fra før ved en feiltagelse. Sendte mail og fikk bekreftelse på at det var ordnet første arbeidsdag. Flott av dustin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå