AvidGamer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Enkelt, nettopp fordi at de tilbyr kundene pengene TILBAKE eller bytte til nytt produkt. Så det at de er villig til å tilbakebetale folk 1500Kr, men ikke diferansen til det nye produktet er helt banalt i mine øyner. La oss si du kjøpte en laptop til 10 000Kr. Så samme dag blir det tilbakekalling pga et feil, men du får beskjed at du kan fint bruke varen til de "reparerte/nye" laptoppen kommer til lager. Så kommer de nye 2 mnd seinere, men de ender opp å koste 5000Kr for eksakt samme maskin... Ville du seriøst ikke brydd deg over tapet? Endret 16. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Du har fortsatt fått den varen du har betalt for. Edit: Leste feil. Men ja, du har fortsatt fått varen du betalte for, om prisen endres, shit happens. Endret 16. mars 2011 av lain Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) jeg ville da levert tilbake den bærbare, fått pengene, og kjøpt den billige. Er jo nettopp dette som er poenget mitt!! De burde jo heller bare gi deg diferansen siden de er villig til å gi tilbake det orginale summen! EDIT: lol, ja der redigerte du vekk det du sa.... Endret 16. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg leste feil på hva du skrev, derfor jeg redigerte det bort. Da jeg oppfattet det som at du ikke både kunne beholde den bærbare i 2mnd, for så å få igjen pengene når den nye kom ut på markedet. Om jeg tar feil, og du mener man kunne vente 2mnd, og fortsatt få igjen pengene, er det forsåvidt greit. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) I utgangspunktet ville jeg ikke reagert på 100,- i differanse på et 1400,- rebinnet produkt. Selvfølgelig er det en slags ulempe ved å måtte sende fra seg kortet, men slike ulemper er det mange av. Endret 17. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Som jeg nevnte, jeg bryr meg ikke om de 100Kr. Diskusjonen forsettet om standpunktet rundt omstendighetene. Endret 17. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk mail idag ang. bytte av mitt Asus hovedkort pga Sandy-Bridge feilen. Men er skuffet at det nye kortet er billigere og jeg får ikke refundert pengene.... Skal ringe forbrukerådet imorgen om det, jeg synes det virker feil at jeg ikke skulle få tilbakebetalt. Eller ivertfall summen som "kredit". Javel? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Å herregud, lær å les mer enn 1 post i en diskusjon! Var en diferanse på litt over 100Kr, men fant ut at det er ikke noe å bry meg om. Hadde jeg tatt tilbudet å få pengene tilbake så kjøpt det nye modellen ville jeg måtte betale 100Kr i porto uansett. :!: Jeg får bare se å tåle det. Endret 17. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har fått nok av herregud i denne tråden hehe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Som jeg nevnte, jeg bryr meg ikke om de 100Kr. Diskusjonen forsettet om standpunktet rundt omstendighetene. En kan spørre seg om fortjenesten er verdt bryet. Regner med du hadde sittet et par dager uten å ha et kort om du hadde valgt pengene? Jeg har fått nok av herregud i denne tråden hehe. Nesten så den burde flyttes til religionsdelen av forumet . Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som vet hvordan Dustin er i forhold til å gi litt rabatt om man skal kjøpe mye av en vare? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som vet hvordan Dustin er i forhold til å gi litt rabatt om man skal kjøpe mye av en vare? Spørs jo på hvilken vare det er snakk om og hvor mye "mye" er. Du får nok fortest svar ved å sende e-post Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg finner ikke Corsair H60 i nettbutikken. Gis det automatisk tilbud når du har studentkonto, eller kan du spørre om en avrundet pris? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Om kontoen din er registrert som studentkonto får du opp produkt med studentpris utan å gjere noko meir. Merk at på kampanjevarer er det sjeldan studentrabatt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ska bestille noen ting fra dustin, men ser at en av produktene ikke er på lager. Er det slik at alle sendes samlet eller splittes det opp slik at det som er på lager sendes med engang? Er akkurat over 2k slik at jeg får fri frakt. Edit. Fikk svar på mail. De splitter opp forsendelsen gratis om du ønsker det Nok en gang super kundeservice fra Dustin Home Edit 2. Jeg som trodde studentrabatten var fraværende. Den gang ei: Endret 2. april 2011 av Teac Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sitter å ser litt på TV fra dustin. de har 500,- i frakt som er veldig billig. men hvordan funker det med eventuell retur / service? må jeg spare embalasje i 5 år, og sende den i retur hvis det er noe feil? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ingen butikker kan kreve orginalembalasje uansett om det er dagen etter kjøp. Så lenge varen er forsvarlig pakket inn så går det greit. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ingen butikker kan kreve orginalembalasje uansett om det er dagen etter kjøp. Så lenge varen er forsvarlig pakket inn så går det greit. Jo, de kan det. Står ikke noe i loven at de må akseptere varer som har brytt emblasje. Åpenkjøp er en service, ikke en lov. Utenom den 14 dagers returett som norge har satt. Står tydlig på kvitteringen du får fra DustinHome: Åpen Kjøp: For å har rett til åpen kjøp skal forsendelsen være uåpnet, varen skal verken være brukt eller ødlagt. Endret 4. april 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Sitter å ser litt på TV fra dustin. de har 500,- i frakt som er veldig billig. men hvordan funker det med eventuell retur / service? må jeg spare embalasje i 5 år, og sende den i retur hvis det er noe feil? Ingen butikker kan kreve orginalembalasje uansett om det er dagen etter kjøp. Så lenge varen er forsvarlig pakket inn så går det greit. Jo, de kan det. Står ikke noe i loven at de må akseptere varer som har brytt emblasje. Retur/åpenkjøp er en service, ikke en lov. Utenom den 14 dagers returett som norge har satt. Tror du leste litt feil her Avid. Han snakker nok ikke om retur ved bruk av angrefristen, men ved garanti/RMA-saker, siden han nevner 5 år. Slik jeg har forstått det må man ha originalembalasjen ved retur på angrefristen, mens dette på ingen måte er noe krav ved retur på garanti/RMA. Edit: Selv om jeg forstår at det ble uklart med snakket om dagen etter kjøp BTW: Jeg har kjøpt TVen min fra Dustin. Det fungerte greit, men Posten/Bring var ikke imponerende. De leverer kun på dagtid, og jeg måtte til slutt låne en henger og hente pakken selv på postkontoret i arbeidstiden... Endret 4. april 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå