Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

har allerede sent in mail til [email protected] og ba de slette den så jeg håper det ikke blir noe tull med det.

 

Skal jeg bare lage en NY ordre når tiden kommer og betale den mens jeg lar det gå som det går med den gamle? Har faktisk tenkt å kjøpe varene jeg la in ordre på, men ikke akkurat nå!

Endret av Haygon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hola.

 

Har prøvd 2 dager på rad å registrere meg som kunde uten hell.

 

Har prøvd å registrere konto fra 3 forskjellige pcer, flere nettlesere (Opera, Firefox og IE8) og 2 mailkontoer (gmail konto og hotmail konto.)

 

Får melding om at registrering er vellykket, men da jeg logger inn får jeg beskjed om at kontoen ikke finnes.

Jeg får heller ikke mail med konto-opplysninger.

 

Alt av diverse sikkerhet er skrudd av på samtlige PCer iht. FAQ på siden.

 

Tenkte dere kanskje ville vite om det.

 

MVH Grimbo.

Lenke til kommentar

Bestilte meg en pc i natt med bla. en i5 2400. Ønsker å oppgradere denne til 2500K, men Dustin har jo ikke noe avbestillingssystem :dontgetit:

Må jeg styre med retur av varen eller kan det lønne seg å sende en mail til kundeservice? Noen som har erfaringer her?

Lenke til kommentar

Det løste seg vet du. Måtte avbestille orderen og få tilbake pengene for deretter å legge inn en ny ordre. Litt tungvint, men det løste seg jo greit. Veldig fornøyd med kundeservicen. De tok tlf innen 10 sekunder og det var en behjelpelig og hyggelig mann i andre enden av røret. Har prøvd det meste som er av nettbutikker i Norge, men Dustin kan vise seg som en ny favoritt. Bare de holder seg innenfor datoene som er satt på levering så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Ved åpenbare feil, som såkalte forklaringsfeil eller lignende vedrørende pris eller den produktinformasjon som angis i bestillingsbekreftelsen eller fakturaen, har Dustin Home AS rett til å korrigere prisen eller informasjonen, hvorpå ny bestillingsbekreftelse og faktura sendes til kunden. Kunden har rett til å avbestille sin ordre uten kostnad dersom korrigeringene ikke aksepteres.
Lenke til kommentar

Feilen blir oppdaget, ta heller å si i fra så vil Dustin sette veldig pris på dette! :) Har vært en lignende sak før og det skapte bare mye irritasjon og arbeid for Dustin, ser ikke noe grunn til det. Skal du utnytte datafeil, gjør det hos møkkabedrifter som Amentio.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestil PC fra dustin og alle delen kom intakt! Har bygd den nå ( Bygd pc for første gang! :new_woot: ) Er for det meste fornøyd med kjøpet, men da jeg skulle installere windows 7 på den, sto det bare masse tull om windows server 2008 R2 På alle CD-er og manualer og installasjonen tok kortere tid enn forventet, men minnet ikke mye om en windows 7 installasjon. På selve esken var det klistret på av dustin at dette var " Windows 7 home premium 64 bit nor OEM " Som var det jeg EGENTLIG bestilte. Har dustin tatt feil her?

Skulle gjerne ha sendt inn og fått tilbake pengene for det spesifikke produktet. Jeg har åpnet esken da jeg så det var merket windows 7 av dustin, men produktnøkkelen er ikke brukt. Jeg har alt av manualer og mesteparken av pakningen. Trur dere at jeg kan gjøre dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...