Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg heller ville kjøpt 6x23" for under 8k?

Første jeg tenkte også, hva er spesielt med de der?

EDIT: Så nå at de er pva, så det øker jo prisen noe, men ser fortsatt ikke hvorfor de koster dobbelt så mye bare fordi de har en fancy fot.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Tror heller jeg hadde kjøpt en 60" TV til å bruke enn det der.

Tror ikke helt du har forstått bruken til et flerskjermsoppsett jeg da hehe.

Klart dette er en ganske dyr løsning, men disse skjermene koster 4000,- per stk. Og så betaler man altså ca 3000 for stativet, noe som ikke er så ille for et treskjerms stativ. Koster å være hardcore :p

Lenke til kommentar

Å heisann, det var da voldsomt. Jeg er snart 30 år gammel så det er lenge mellom hver gang jeg frekventerer et LAN...

Det er faktisk flere fordeler med å kjøre flere skjermer enn bare størrelsen. På en 60" skjerm som du foreslår så er man begrenset til en oppløsning på 1920x1080. Her så har man 1920x1080 ganger 3 når man er i windows hvor man kan jobbe på tre forskjellige skjermer. Og når man spiller så har man en skjerm på hele 5760x1080.

Men uansett jeg ville bare spørre DH om de ville få dette i assortimentet sitt, ikke krangle med deg om hva jeg skal bruke pengene mine på. :whistle:

Edit: Skriveleifer

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Jeg kom til skade for å bestille en HDMI --> Mini HDMI kabel sammen med skjermen jeg bestilte i går, men oppdaget det ikke før jeg fikk sporingsnummer i dag.

Sendte straks en epost til DustinHome hvor jeg forklarte situasjonen og spurte om de kunne bytte kabel, hvis pakken ikke hadde forlatt lageret deres.

Et par minutter senere fikk jeg epost om at ny kabel var på vei, og at jeg bare kunne beholde den jeg hadde bestilt feil.

Snakk og god kundeservice! Stort pluss i margen til DustinHome!

Francis

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...