leifeinar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har Dustin Ukens tilbud? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har Dustin Ukens tilbud? ekke sikker fikk veffal 1 tilbuds epost engang, også har de jo kampanjer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 De har som regel alltid en kampanje gående, under lavepriser på høyresiden finner du "flere tilbud".. Ble forresten et kjøp hos Dustin alikevel, hadde egentlig blitt fornuftig. Men når jeg skulle bestille NFS: HP, så ble det som allerede lå i handlekurven også med :/ Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Bestilte Ps3 på dustin, den ble vist merka og sendt videre idag sånn 8:30 eller noe. Tror dere den er i Moss imorra? SYYYYKT hypp på å få spilt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fikk i dag regning på enn rma erstatningsvare jeg fikk i januar, litt imponerende arbeid Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er vel svensker som sender ut regningene så hva annet kan du forvente? Er sikkert noen som biter på og betaler. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Er andre gangen jeg får regning på den rma saken, forige gang var beskjeden at det var bare rot i interntfakturering og bare overse det. Ser utfor de har ombestemt seg o.O Får ringe de i morra og se hva de har og si. Endret 29. november 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 SSD + minne til laptop'en, samt powerline/homeplug til hjemmekinoen på vei hit nå. Gleder meg til å mekke laptop og streame HD over nettverket Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 SSD + minne til laptop'en, samt powerline/homeplug til hjemmekinoen på vei hit nå. Gleder meg til å mekke laptop og streame HD over nettverket Ikke for og ødelegge gleden, men det er liten sjangs for at streaming av hd går over homeplug Har prøvd selv her i huset. Sånn D-link 300mbit sak. Klarte knapt nok halve bredbåndlinja mi. Så den gikk fort ut av huset Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 D'oh... Jaja, får forsette å bruke fysiske medier til HD fortsatt da inntil WLAN blir bedre Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 wlan er nok det beste valget ja. Selv testet jeg også med homeplugen i samme skjøteledning, men ikke imponerende resultater. Tror nok en N router og en N usb dongle gir best overføringshastighet. Anbefaler også å styre unna alt av trådløse pci nettverkskort. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Mener å ha lest flere som har oppnådd gode resultater ved bruk av homeplugg (60-80mb/s) og streamet HD uten problemer. Men hvor gammelt den elektriske installasjonen er har mye å si! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det kan nok ha gjort bra utslag hos meg. Likevel ville jeg nok valgt f.eks D-LINK DIR-655 og D-LINK DWA-140 WIRELESS N W-LAN USB En smule dyrere, men jeg tror den komboen har større sjangs for å lykkes. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Elektriske anlegget i leiligheten er så godt som nytt (bygd i 2005), så det ligger i hvert fall til rette for at den delen skal funke. Dette skal også brukes opp mot en PS3, så WLAN-dongle blir nok uaktuelt gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har Dustin endret studenttilbudet sitt? Lydkabler etc fikk man før til 5-6 kr med studenrabatt, nå er det plutselig firedoblet. Siden studenttilbudet i utgangspunktet skal være automatisk virker dette litt suspekt, da det skulle tilsi at innkjøpsprisen på de produktene har blitt firdoblet på noen måneder... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Mener å ha lest flere som har oppnådd gode resultater ved bruk av homeplugg (60-80mb/s) og streamet HD uten problemer. Men hvor gammelt den elektriske installasjonen er har mye å si! Ofte kan gamle installasjoner være vesentlig mer gunstig da nyere har flere "sperrer" for god ytelse og kompabilitet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har Dustin endret studenttilbudet sitt? Lydkabler etc fikk man før til 5-6 kr med studenrabatt, nå er det plutselig firedoblet. Siden studenttilbudet i utgangspunktet skal være automatisk virker dette litt suspekt, da det skulle tilsi at innkjøpsprisen på de produktene har blitt firdoblet på noen måneder... Ja, de har (liksom) fordelt rabattene utover alle varene i steden for å ha så mye på kabler og lignende sa de. Mener det var i denne tråden jeg leste det faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det var óg en unnskyldning.... Sist jeg handlet hos dem måtte jeg faktisk dobbeltjskke at jeg var logget inn og fortsatt var registrert som student fordi det ikke var noe som helst rabatt på det jeg kjøpte, på tross av at deler av bestillingen var billigere på komplett. Savner gamle Dustin :/ Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det var noen flere her som klagde på at rabatten nå mer eller mindre var forsvunnet ja. Slik er det. Når de har fått en stor nok kundemasse er de fornøyde. Tror ikke jeg vet om en HW-butikk på nettet som det har gått oppover for med tanke på tilbud, lave priser, service og lignende. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tror nok ikke det er kundemassen som gjør at student rabatten har forsvunnet i større grad, mer markedet og mindre fortjeneste på varer pga pressede priser. MEN det er selvsagt dumt hvis det forsvinner helt! Dustin burde kanskje prøve å lage en oversikt som viser hvor rabattene er gode for studenter eventuelt egne kampanjer mot dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå