Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanon, takk. PS det blir ikke sett på som "hacking" og jeg kan miste rettighetene til Windows?

Neppe. Men for å være ærlig, ville jeg lagt inn en piratversjon av P eller U uansett. Felles for de alle fleste OEM-installasjoner av WIndows, er at de inneholder imponerende mengde crapware som sinker maskinen din.
Lenke til kommentar

Fy faen jeg gleder meg. Nettopp bestilt DENNE. Koster jo 10k ellers i andre nettbutikker, og 8k hos Dustinhome, men så kjører de kampanje for 4700! Slo til!

Enaste negativ er at det er Norsk OS...og jeg er engelsk....litt rart ettersom alle andre de selger står det Nordisk (sv/no/fi/dk/en).

Vet noen om det er mulig å oppgradere språket til engelsk?

Satan - det der må jo være Kongepris for den maskina der!!??

Lenke til kommentar

Koster 10k hos Komplett og mpx. Men ja, ser at andre har sunket prisen. Er sikkert pga kampanjen HP kjørte. Tipper den går opp igjen etter restene er solgt.

Er uansett bra kjøp 4700Kr mot 6000Kr. Tror nok du må høy opp i pris for å få en quad core 2GHz laptop med Win7 Pro OS, 4GB RAM og 7500rpm 500GB HDD. Sprut sikker tastatur, støt/fall sikkring av HDD osv....Eller?

EDIT: Snakket med HP, grunne til nedsatt pris/salget de hadde var at modellen er på vei ut og skal erstattes nå. Så du får egentlig en PC i 8-9000Kr klassen, selv for "dagens" standard.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å handle hos denne butikken igjen. Bestilte ASUS N53JF 15.11 og har nå hentet pakken hvor det ligger en ASUS N43J. Helt forskjellig og dårligere PC.

Når jeg ber om å få den jeg egentlig bestilte så er det selvfølgelig ikke flere igjen på lager og de får den ikke før 02.12. Jeg som student sitter nå uten PC og må vente på å sende inn PC slik at jeg får refundert pengene. Noe som sikkert tar god tid, typisk. Får jeg noen som helst kompensasjon for tabben de har gjort og ubelilighetene dette medfører meg? Niks! Jeg må dra til posthuset og ta fri fra skole/jobb.

Så nå må jeg sitte å skrive oppgaver for hånd frem til pengene er tilbake og jeg kan handle hos noen som vet å behandle kunder.

Jeg har alltid handlet hos steder hvor jeg vet de har god service, men nå forsøkte jeg å handle et nytt sted og dette viste seg svi sikkelig for min del.

Lenge leve service!

NATTA!

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å handle hos denne butikken igjen. Bestilte ASUS N53JF 15.11 og har nå hentet pakken hvor det ligger en ASUS N43J. Helt forskjellig og dårligere PC.

Når jeg ber om å få den jeg egentlig bestilte så er det selvfølgelig ikke flere igjen på lager og de får den ikke før 02.12. Jeg som student sitter nå uten PC og må vente på å sende inn PC slik at jeg får refundert pengene. Noe som sikkert tar god tid, typisk. Får jeg noen som helst kompensasjon for tabben de har gjort og ubelilighetene dette medfører meg? Niks! Jeg må dra til posthuset og ta fri fra skole/jobb.

Så nå må jeg sitte å skrive oppgaver for hånd frem til pengene er tilbake og jeg kan handle hos noen som vet å behandle kunder.

Jeg har alltid handlet hos steder hvor jeg vet de har god service, men nå forsøkte jeg å handle et nytt sted og dette viste seg svi sikkelig for min del.

Lenge leve service!

NATTA!

Jeg ville ikke gått med på å sende inn denne før du får den du har krav på. Eller ihvertfall ikke så lenge før som du skisserer her.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Slik jeg har blitt behandlet så hever jeg hele kjøpet så lenge de utviser så dårlig service som de har gjort med meg. Trudde før at de hadde god service, men når problemer oppstår så må jeg virkelig si at de feiler til de grader. Driver selv å jobber innen serviceyrket og dette er svakt.

Lenke til kommentar

Lenge leve service!

NATTA!

Hvorfor i alle dager må du ta fri for å poste? Posten er åpen lenge den, særlig om du har en som er i en butikk.

Og SELVFØLGELIG får du ikke pengene igjen for de har mottatt varen. Har aldri hørt om en butikk som bare gir penger tilbake uten vare i retur! Tar ikke lang tid, men om du er treig i å sende, så vil det ta en stund ja.

Av og til skjer ting, og du var uheldig. Voks opp litt og innse det. Nytter ikke å komme og syttre som en drittunge.

Gå gråt til mamma heller du. Verden bryr seg ikke.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hva feiler det deg?

Jeg er ikke hjemme før kl 18.30 og her hvor jeg bor stenger postkontoret kl.18.00.

Har da aldri sagt at de skal sende meg pengene uten PC i retur. Du bør heller slutte å dra egne konklusjoner utfra hva det står skrevet. Det eneste jeg påpeker er at jeg blir uten PC pga dette problemet i minst en uke og sikkert lenger enn det.

Helt enig at ting kan gå galt men da bør man forsøke å gjøre opp for seg og kompensere for dette.

Det er vel heller du som burde vokse opp og ikke være så frekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...