Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen,

Skal prøve å avklare litt når det gjelder hentebuer.

Dette er ikke noe som er prioritert med det første er jeg redd. Om vi skal ordne med en slik så er det mange ting som må på plass. Ny avtale med transportør, avtale angående inntolling til Norge pluss vi trenger medarbeidere for å håndtere pakker osv. Så innen det neste året hvertfall så tror jeg ikke vi får se noen Dustin hentebu i Oslo-området. Men i fremtiden er ikke dette umulig. Nå er vi jo fortsatt i oppstartsfasen slik at det vil jo bli en utvikling som skjer over tid.

Sletting av ordrer gjør man enklest ved å ringe eller maile til oss. Er det noen som haster så er det alltid raskest å ringe, da vi kan slette ordren mens du prater med oss. Du når oss på 21044020 og har åpent 0800-1700 mandag til fredag.

Ha en flott dag! smile.gif

Lenke til kommentar

Ikke store forskjellen på studenrabatt lengre. Mener at det er noe få prosent. Kan også være at kontoen din ikke er registert som student enda..(?)

Blir forsovet enda et nytt kjøp ser det ut som (selv om jeg har lovet meg selv å IKKE kjøpe mer dataustyr!) Tipper beskjedent over 31k på rundt 1 år. Med tanke på at jeg har kastet halvparten, blir det litt mye.. :/

Lenke til kommentar

Blir forsovet enda et nytt kjøp ser det ut som (selv om jeg har lovet meg selv å IKKE kjøpe mer dataustyr!) Tipper beskjedent over 31k på rundt 1 år. Med tanke på at jeg har kastet halvparten, blir det litt mye.. :/

du må da ikke regne etter, blir bare mentalt stress av slikt. runder nok 30K jeg også er jeg redd for. og det som student :)

Lenke til kommentar

Dessverre er studentrabatten blitt helt ubetydelig. Kanskje noen få kroner på et par produkter, men egentlig ikke noe som gjør at studenter vil foretrekke Dustin lenger.

Når det gjelder Studentprisene så har vi fordelt rabattene litt gjevnere over produktene enn tidligere. Istedenfor at man fikk masse rabatt på kabler/tilbehør og veldig lite på andre ting så får man nå en mere lik rabatt over produktsortimentet.

Lenke til kommentar

prøvde å registrere meg som student med student mail. men alle prisene er det samme, skjønnte det sånn at det var student rabatt på det meste??? eller roter jeg?

Heisann, Har du fått løst dette nå? Om ikke så send meg ditt kundenummer på mail så sjekker jeg opp. Angående studentpriser og slikt så har dette en liten sammenheng med at vi har senket prisene generelt over hele linja, slik at forskjellen mellom vanlig kunde og studentkunde er mindre. Men man kan fortsatt finne bra tilbud. Spesielt Deltaco og Dell bruker det å være bra rabatter på. Ha en flott helg alle sammen! :)

Endret av DustinHome.no
Lenke til kommentar

For morro skyld tok jeg en kjapp sjekk på Dell sine Ultrasharp skjermer.

Merk dog at DH generelt ligger bra an på pris på Dell i utgangspunktet.

Høyeste studentrabatt var på 7,95%, og laveste var på 0%, med et snitt på 2,8% rabatt over de 10 Ultrasharp skjermene.

For skjermene over 2000 kroner vil man også få ytterligere rabatt i form av gratis frakt, og man sparer på det meste 285kr + frakt på U2410. Dette er dog den eneste skjermen over 20 tommer hvor man sparer merkbart.

Må innrømme at jeg savner visning av fullpris når man er logget inn som student, men man overlever :)

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å skjønne "total kredittkjøpspris ved delbetaling"? Jeg har vanskelig for å skjønne at det kan være vanskelig å skjønne at det er totalprisen du må betale dersom du velger å handle på kredit med nedbetaling... :ermm:

Frakten er alltid 99 på alle ordre uansett, med mindre du handler ting som må på pall - TV-er etc. (Usikker på om Dustin selger noe særlig av andre ting som er så store og skjøre at de må på pall.)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

219,- er prisen for spillet uten frakt.

783,- er prisen hvis du velger å delbetale spillet med månedlige innbetalinger i ett par år frem i tid. Dette inkluderer lånerenter og gebyrer.

Frakt tilkommer når du legger varen i handlekurven. Er du student og bestiller varer for over 2000,- på en enkelt ordre så leveres ordren kostnadsfritt, altså frakt lik 0,-. Hvis ikke så er det 99,- i frakt.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg gleder meg. Nettopp bestilt DENNE. Koster jo 10k ellers i andre nettbutikker, og 8k hos Dustinhome, men så kjører de kampanje for 4700! Slo til!

Enaste negativ er at det er Norsk OS...og jeg er engelsk....litt rart ettersom alle andre de selger står det Nordisk (sv/no/fi/dk/en).

Vet noen om det er mulig å oppgradere språket til engelsk?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...