Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Damn! Første DOA ever på meg nå. Håpe retur osv. går smertefritt.

Var selvfølgelig bare noe jeg slang med på en kompis sin ordre.

 

Har aldri hørt om noen som har slitt med retur før til Dustin så jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig.

 

Sett bort fra den ene saken som ble nevnt for 1-2 sider siden da ;)

 

Han sleit vel ikke, ting tok bare litt lang tid grunnet forholdet Dustin - leverandør/verksted. Det var vel aldri snakk om at returen ikke blei godkjent eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting kan alltid bli bedre og alle vil aldri bli fornøyd. En god retur har jeg aldri sagt det var. Det jeg sa var at JEG aldri har hørt om noen som har SLITT med retur til Dustin. I det mener jeg at man har måtte kranglet seg til å få godkjent returen og brukt mye tid på det. Det er det nok av saker her på forumet fra så og si alle nettbutikkene der ute. Alle kan bli bedre men jeg tror sjangsen for å få en dårlig opplevelse ved retur til Dustin slik det ser ut idag er svært liten.

Lenke til kommentar
HD598 ser spennende ut, her selv kun testet HD555. Der var jeg ikke helt fornøyd så ble et par B&W P5 istedenfor.
Ikke at det er så relevant for tråden, men jeg titter på nye klokker til jobben og lurer på hvorfor du valgte B&W P5. Forsøker å gjøre et valg selv og greit med alle innspill.

Jeg har en del annet utstyr fra B&W og har alltid vært veldig fornøyd med kvaliteten på produktet.

Så etter en demonstrasjon på Hifi-klubben her i Stockholm så var man solgt. Prisen er selvsagt ganske høy, men kvaliteten på de er meget bra. Laget i lær og aluminium. Utbyttbar kabel har den også. Så er det behagelig å ha på, samt at de isolerer støy utenfra ganske bra. Hvertfall når de ikke har noe aktiv "noisereduction".

Kan være lurt å teste de før du kjøper de. B&W har jo alltid veldig nøytralt lydbilde, slik at musikken blir så lik som i studio som mulig. Liker du masse bass så finnes det nok bedre valg. Men bass har de mer enn nok av sånn sett, er bare det at de ikke manipulerer lyden slik at det blir mer bass.

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Hei dere i Dustin...

 

Vurderer dere å ta inn kinesiske mediespillere (PMP/Portable Media Player) fra Ainol, Onda og andre anerkjente kinesiske produsenter?

 

Det er jo en ekstrem mangel på gode mediespillere her i landet, og produsenter som Ainol har bedre spillere enn vi her i Norge kan drømme om. Samtidig som vi nesten ikke har spillere med HDMI-output og disse er begrenset til 720p, har kineserne spillere som takler 1280p (ikke bare 1080p)!

 

Heisann,

 

Fikk tilbakemelding fra produktavdelingen nå, og vi har dessverre ikke mulighet til å ta inn noen slike.

Lenke til kommentar

Det som hadde vært veldig gøy, var om vi etterhvert fikk en hentebu i oslo området slik Netshop og Komplett har. Jeg forstår at dere kanskje måtte hatt høyere fraktpris på det enn Netshop og Komplett men det hadde vært godt å slippe posten som mellomledd.

 

Og det fine hadde jo vært at dere faktisk hadde levert varene samme dag slik komplett og netshop også gjør på hentebuene.

 

Men dette avhenger jo av hvor mye dere leverer til Norge og i Oslo/omegn. Veldig mye av det jeg handler er nettopp via slike hentebu ordninger, også fordi det er veldig kjekt å levere evt. RMA på en slik plass.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det som hadde vært veldig gøy, var om vi etterhvert fikk en hentebu i oslo området slik Netshop og Komplett har. Jeg forstår at dere kanskje måtte hatt høyere fraktpris på det enn Netshop og Komplett men det hadde vært godt å slippe posten som mellomledd.

 

Og det fine hadde jo vært at dere faktisk hadde levert varene samme dag slik komplett og netshop også gjør på hentebuene.

 

Men dette avhenger jo av hvor mye dere leverer til Norge og i Oslo/omegn. Veldig mye av det jeg handler er nettopp via slike hentebu ordninger, også fordi det er veldig kjekt å levere evt. RMA på en slik plass.

 

+1, jeg ville nok handlet mer på Dustin dersom det hadde vært en hentebu her. Jeg handler stort sett en del av gangen dersom jeg finner noe billig, men en eventuell prisforskjell kan fort bli spist opp av 100 kroner ekstra i frakt.

Lenke til kommentar

Så håper jeg vi slipper alle "jammen jeg bor ikke i nærheten av Oslo".

 

Et sted må man starte og de andre har som regel startet i Oslo. Den største fordelen jeg ser med hentebu er at dette fraktselskapet som kjører til Oslo hver dag kunne kjørt innom hentebua i tillegg og man kunne fått varene levert uten den ekstra forsinkelsen eller kluret som Posten kan ha, samt ikke minst ennå enklere RMA levering.

 

Jeg har aldri opplevd følgende fra en hentebu ordning:

- "pakken din er sporløst forsvunnet og vi kan ikke hjelpe deg med saken"

- "julestria er voldsom så du må regne med noen ukers forsinkelse"

- "vi har en gå-sakte aksjon den nærmeste måneden"

- "sorteringsentralen er tatt ut i streik og du kan selvf. ikke hente varen selv heller"

osv...

 

Man har oppgjennom årene ofte nok opplevd å stå med skjegget i postkassa pga. posten. Noe jeg aldri har opplevd med en hentebu ordning.

Derimot på eks. Hentebua til Netshop har jeg opplevd at selveste sjefen slapp meg inn etter stengetid rett før julestria og midt i opptelling/annet.

 

Jeg tror man har mye å vinne på markedsandeler av en hentebu, men dette har selvf. sammenheng med hvor mye man tjener på det norske markedet og ikke minst hvor mye man ser at man vil satse på det norske markedet. Det kan jo være helt andre veier man tar til større satsning om det virker forsvarlig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan i huleste sletter jeg en ordre? La nettopp inn en ordre, men har ombestemt meg. Hos komplett og andre nettbutikker er det enkelt å gjøre det selv, men her finner jeg ingen valg?

 

Hjelp!

 

Send mail, så lenge det er innenfor arbeids dagen. Så tipper jeg at det er gjort innen 2 timer. Uansett blir ikke noe sendt før kl 15-16 i dag. Så du har god tid ;)

 

question; får man RMA opp i ordrehistorikk når de har mottatt pakken, eller må jeg bare tvinne tomler til pakken dukker opp i postkassa mi? :hmm:

 

Hvis du leser noen sider lengre bak, så står svarer mener jeg. Tror at RMA'en skal komme i ordre historikken. Er det lenge siden du sende inn varen, så ville jeg sendt mail og spurt hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...