Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skuffet over at Dustin ikke automatisk delte opp bestillingen min med Black Ops i når resten av varene var på lager.. De hadde vel ventet til 9. November hvis jeg ikke hadde sagt noe.. sad.gif

Heisann,

Det er ingen automatikk i å dele opp ordren dessverre. Men jeg skal gi beskjed til webansvarlig om å legge inn et valg om dette på websiden når man legger ordren.

Om man ønsker å dele opp ordren kan man ta kontakt med kundeservice så ordner vi det meste.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett at DustinHome tok inn Scythe's 120mm slim vifter:

http://www.scythe-eu...20-mm-slim.html

 

Denne ligger nå oppe på websiden: http://www.dustinhom...5010445336.aspx

Sorry, men dette er ikke SLIM-utgaven. Dere har ingen modell som heter noe med SY1212SL12. Slim-utgaven er kun 12mm tykk mens den du refererer til er 25mm. REF: http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/slip-stream-120-mm-slim.html

 

Slip-Stream-120-SLIM-Fan2_01.jpg

Lenke til kommentar
Men OM en sak tar lengre enn 30 dager ta kontakt med vår kundeservice så ordner vi opp med en gang. De 30 dagene gjelder fra når du leverer inn varen på postkontoret.

Jeg ble fortalt flere ganger av kundeservice at de 30 dagene gjelder fra produktet er inne hos dere, eller på verkstedet som skal behandle reparasjonen. I mitt tilfelle ble produktet sendt inn til dere først, hvor det så ble videresendt av dere til importørens verksted. Dette tilsier ca. 14 dager som ikke ble trukket fra disse 30 dagene slik du sier (ca 5 dager innad i Norge, 6 dager fra Oslo til Stockholm pluss den tiden det tok fra dere til importøren).

Hei Pennywise,

Der har du dessverre fått feil informasjon. De 30 dagene begynner når vi ser at pakken er innlevert på sporingsnummeret du har fått. Jeg har nå gitt beskjed til alle på kundeservice om disse rutinene slik at ingenting er uklart.

 

Ser man det ja. Det ante meg nemlig, men samtlige av kundebehandlerne jeg var i kontakt med (og jeg har vært mye i kontakt med dere per epost de siste ukene) påsto hardnakket at de 30 dagene gjelder fra returen er mottatt hos dere. Min returprosess kunne dermed ha gått nesten 14 dager fortere, og ville således ha tatt i overkant av 4 uker istedet for i overkant av 6. Det er en ganske markant forskjell!

 

Men det er nå så, forhåpentligvis får jeg den nye enheten til helga slik at jeg kan legge dette bak meg, hehe.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Men OM en sak tar lengre enn 30 dager ta kontakt med vår kundeservice så ordner vi opp med en gang. De 30 dagene gjelder fra når du leverer inn varen på postkontoret.

Jeg ble fortalt flere ganger av kundeservice at de 30 dagene gjelder fra produktet er inne hos dere, eller på verkstedet som skal behandle reparasjonen. I mitt tilfelle ble produktet sendt inn til dere først, hvor det så ble videresendt av dere til importørens verksted. Dette tilsier ca. 14 dager som ikke ble trukket fra disse 30 dagene slik du sier (ca 5 dager innad i Norge, 6 dager fra Oslo til Stockholm pluss den tiden det tok fra dere til importøren).

Hei Pennywise,

Der har du dessverre fått feil informasjon. De 30 dagene begynner når vi ser at pakken er innlevert på sporingsnummeret du har fått. Jeg har nå gitt beskjed til alle på kundeservice om disse rutinene slik at ingenting er uklart.

 

Ser man det ja. Det ante meg nemlig, men samtlige av kundebehandlerne jeg var i kontakt med (og jeg har vært mye i kontakt med dere per epost de siste ukene) påsto hardnakket at de 30 dagene gjelder fra returen er mottatt hos dere. Min returprosess kunne dermed ha gått nesten 14 dager fortere, og ville således ha tatt i overkant av 4 uker istedet for i overkant av 6. Det er en ganske markant forskjell!

 

Men det er nå så, forhåpentligvis får jeg den nye enheten til helga slik at jeg kan legge dette bak meg, hehe.

 

Og for å unngå at enkelte personer i en bedrift lager sine egne regler er det fint om de som "kontrollerer" disse personene skriver de reglene som gjelder på internettsiden så er det ingen tvil. Og er det tvil kan kunden referere til det som står på internettsiden.

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over at Dustin ikke automatisk delte opp bestillingen min med Black Ops i når resten av varene var på lager.. De hadde vel ventet til 9. November hvis jeg ikke hadde sagt noe.. sad.gif

Heisann,

Det er ingen automatikk i å dele opp ordren dessverre. Men jeg skal gi beskjed til webansvarlig om å legge inn et valg om dette på websiden når man legger ordren.

Om man ønsker å dele opp ordren kan man ta kontakt med kundeservice så ordner vi det meste.

 

1. De flest nettbutikker har valget "send ordren samlet". Det er praktisk ift. dette her. Velger man å ikke sette en hake i denne vil varene sendes ettersom de kommer på lager. NB til kjøpere! dette kan forandre fraktpris.

 

2. Videre ønsker man muligheten til å slette en ordre inntil den er begynt plukket. Altså dere burde innføre status "åpen" med muligheten for at vi kan slette den på egenhånd om vi har gjort noe feil. Det er litt unødvendig å måtte gjøre slikt via e-post i dag synes jeg.

 

3. Det bør også være mulig å slette markerte varelinjer fra en "åpen" ordre.

 

4. Ellers ønsker jeg meg muligheten til å legge til varelinjer på en "åpen" ordre, men dette er det få/ingen som har selv om jeg synes det burde være mulig.

 

5. Sist burde det være mulig å slå sammen egne åpne ordre. Hvorfor ikke disse funksjonene eksisterer forstår jeg meg ikke helt på.

 

1, 2 og 3 er det jeg ser hos andre nettbutikker i dag. 4 er noe jeg alltid har ønsket og 5 er noe som burde være mulig i nettbutikker snart.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen andre som får en fin blanding av error og fungerende butikk atm?

Heisann,

 

Vi hadde litt problemer med siden igår, og ble nødt å gjøre restart på flere av våre servere. Men det skal nå være løst.

 

Skulle gjerne sett at DustinHome tok inn Scythe's 120mm slim vifter:

http://www.scythe-eu...20-mm-slim.html

 

Denne ligger nå oppe på websiden: http://www.dustinhom...5010445336.aspx

Sorry, men dette er ikke SLIM-utgaven. Dere har ingen modell som heter noe med SY1212SL12. Slim-utgaven er kun 12mm tykk mens den du refererer til er 25mm. REF: http://www.scythe-eu...20-mm-slim.html

 

Slip-Stream-120-SLIM-Fan2_01.jpg

 

Venter på svar fra produktavdelingen angående denne. Kommer tilbake med info når jeg vet noe mer.

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over at Dustin ikke automatisk delte opp bestillingen min med Black Ops i når resten av varene var på lager.. De hadde vel ventet til 9. November hvis jeg ikke hadde sagt noe.. sad.gif

Heisann,

Det er ingen automatikk i å dele opp ordren dessverre. Men jeg skal gi beskjed til webansvarlig om å legge inn et valg om dette på websiden når man legger ordren.

Om man ønsker å dele opp ordren kan man ta kontakt med kundeservice så ordner vi det meste.

 

1. De flest nettbutikker har valget "send ordren samlet". Det er praktisk ift. dette her. Velger man å ikke sette en hake i denne vil varene sendes ettersom de kommer på lager. NB til kjøpere! dette kan forandre fraktpris.

 

2. Videre ønsker man muligheten til å slette en ordre inntil den er begynt plukket. Altså dere burde innføre status "åpen" med muligheten for at vi kan slette den på egenhånd om vi har gjort noe feil. Det er litt unødvendig å måtte gjøre slikt via e-post i dag synes jeg.

 

3. Det bør også være mulig å slette markerte varelinjer fra en "åpen" ordre.

 

4. Ellers ønsker jeg meg muligheten til å legge til varelinjer på en "åpen" ordre, men dette er det få/ingen som har selv om jeg synes det burde være mulig.

 

5. Sist burde det være mulig å slå sammen egne åpne ordre. Hvorfor ikke disse funksjonene eksisterer forstår jeg meg ikke helt på.

 

1, 2 og 3 er det jeg ser hos andre nettbutikker i dag. 4 er noe jeg alltid har ønsket og 5 er noe som burde være mulig i nettbutikker snart.

Slik som systemet vårt er bygget opp akkurat nå så blir disse punktene vanskelig å innføre, men det jobber med nye systemer som skal løse punkt 1-3. 4 og 5 er jeg mer usikker på. Men når det nye systemet kommer har jeg ingen ETA på dessverre.

På alle møter vi har angående dette så dukker disse punktene opp og det blir fremhevet at våre kunder ønsker dette. Dette gjør jo både jobben for kundeservice enklere, samt raskere for våre kunder.

 

Jeg tar med meg tilbakemeldingene dine videre så får vi krysse fingrene at de dukker opp på websiden innen nær fremtid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Når det gjelder brevfrakt så er ikke noe klart enda, men vi får se hva det blir til. Det som er dumt er at man ikke kommer til å få mye billigere frakt selv om man sender som brevpost.
Dette må da ligge på dere siden dere kunne lempet brevposten på samme bil og levert sentralt i Oslo til norske brevpost priser?

 

Dvs. fraktselskapet dere bruker tar samme pris uansett hva de skal kjøre over grensa og andre transportmetoder ville kostet like mye.

 

Har dere sett på hva eks. selskaper som play.com gjør ift. brevfrakt?

 

Vi jobber med å få på plass en slik avtale med fraktselskapet vi bruker nå.

Men vi må også gjøre endringer i hvordan en ordre blir pakket, samt fysisk på lageret/pakkdisker må det også gjøres endringer. Derfor ting tar litt tid. Vi har ikke dette tilbudet på svenske Dustin heller, så dette gjelder ikke bare norske kunder.

 

 

Jeg for en har ikke behov for brevpost så lenge dere har fastpris på 100 spenn for småpakker.

 

Jeg er også veldig fornøyd med kundesupporten jeg har fått, og bare det at dere tar inn varer på forslag/hint/spørsmål ifra kunder er et kjempepluss i min bok.

Gjerne også en av grunnene til at jeg velger å bruke butikken selv om prisen på enkelte varer kan bli litt høyere enn i andre butikker.

 

Nå venter jeg bare på at en ny arbeidsuke starter, så jeg kan komme meg tilbake til mine sexy Sennheiser HD598 på jobb, etter en uke med offsite jobbing.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett at DustinHome tok inn Scythe's 120mm slim vifter:

http://www.scythe-eu...20-mm-slim.html

 

Denne ligger nå oppe på websiden: http://www.dustinhom...5010445336.aspx

Sorry, men dette er ikke SLIM-utgaven. Dere har ingen modell som heter noe med SY1212SL12. Slim-utgaven er kun 12mm tykk mens den du refererer til er 25mm. REF: http://www.scythe-eu...20-mm-slim.html

 

Slip-Stream-120-SLIM-Fan2_01.jpg

 

Heisann,

 

Nå skal det ligge opp noen slike slim-vifter. De får følgende artikkelnummer:

5010519060 SCYTHE SLIP STREAM SLIM 120MM FAN 800RPM

5010519062 SCYTHE SLIP STREAM SLIM 120MM FAN 1200RPM

5010519064 SCYTHE SLIP STREAM SLIM 120MM FAN 1600RPM

5010519067 SCYTHE SLIP STREAM SLIM 120MM FAN 2000RPM

 

Jeg for en har ikke behov for brevpost så lenge dere har fastpris på 100 spenn for småpakker.

 

Jeg er også veldig fornøyd med kundesupporten jeg har fått, og bare det at dere tar inn varer på forslag/hint/spørsmål ifra kunder er et kjempepluss i min bok.

Gjerne også en av grunnene til at jeg velger å bruke butikken selv om prisen på enkelte varer kan bli litt høyere enn i andre butikker.

 

Nå venter jeg bare på at en ny arbeidsuke starter, så jeg kan komme meg tilbake til mine sexy Sennheiser HD598 på jobb, etter en uke med offsite jobbing.

 

HD598 ser spennende ut, her selv kun testet HD555. Der var jeg ikke helt fornøyd så ble et par B&W P5 istedenfor.

Lenke til kommentar

Hei dere i Dustin...

 

Vurderer dere å ta inn kinesiske mediespillere (PMP/Portable Media Player) fra Ainol, Onda og andre anerkjente kinesiske produsenter?

 

Det er jo en ekstrem mangel på gode mediespillere her i landet, og produsenter som Ainol har bedre spillere enn vi her i Norge kan drømme om. Samtidig som vi nesten ikke har spillere med HDMI-output og disse er begrenset til 720p, har kineserne spillere som takler 1280p (ikke bare 1080p)!

Lenke til kommentar

Damn! Første DOA ever på meg nå. Håpe retur osv. går smertefritt.

Var selvfølgelig bare noe jeg slang med på en kompis sin ordre.

 

Har aldri hørt om noen som har slitt med retur før til Dustin så jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig.

 

Sett bort fra den ene saken som ble nevnt for 1-2 sider siden da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...