Teac Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har bare gode erfaringer med dustin. Veldig kjapp levering og utmerket kundeservice. Netgear er jo heftig overpriset over hele linjen. Selv bestilte jeg nettopp Synology DS710+. Synes Synology ds411+ eller ds710+ og DX510 er et bedre valg enn Netgear. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva som er best av Synology og Netgear kan man ta en annen plass. Jeg har gjort mitt valg og du har gjort ditt. Faktum er at etter Henrik sluttet så har responstid på salg/support økt betraktelig, synligheten her på forumet er borte og prisene har steget til værs. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, ja. Det er slik det går med absolutt ALLE. Så mye bra i starten og så går det bare nedover. Når de har fått den kundemassen de ønsker er de "borte vekk" og bare håver inn penger. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Syns de vrker rimelige fortsatt, jeg... sjekket litt rundt på endel komponenter i går, og det var dustin og amentio som dukket opp som de beste allrounderne - hvertfall etter mine observasjoner. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Synligheten på forumet er blitt veldig mye dårligere, men det har jeg egentlig alltid forventet. Det er greit i etableringsfasen, når det ble skrevet flere sider til dagen i denne tråden. Men nå kan det gå lang tid mellom hvert innlegg, og henvendelser bør helst skje direkte til kundeservice. De er innom av og til, og det er jo bra. Kundeservice på e-post og telefon er fremdeles utmerket bra. De svarer alltid i løpet av 24 timer, oftest i løpet av et par timer. Med tanke på den store økningen i kundemasse de har hatt, så er dette veldig bra! De normale prisene føler ikke jeg har steget noe særlig. Nå bygget jeg nettopp en komplett PC til en kamerat for ca 11.000. Den eneste butikken som var billigere var Amentio, men det var bare 500 kr, foruten frakten. Med tanke på leveringstidene og servicen deres ble Dustin førstevalget igjen. Men, som jeg har skrevet noen ganger tidligere, så har studentrabatten sunket betraktelig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Apropo Synology, jeg styrer alltid unna denne produsenten etter å ha slitt i 3-4 år med rackmodellene deres. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 ...De svarer alltid i løpet av 24 timer, oftest i løpet av et par timer... Tja, har en mail til ordre/salgsavdelingen sendt på onsdagen som ikke er besvart ennå. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan hinte om at Dustin.no kom nettopp med en app til android! Du har vel tilfeldigvis ikke link/QR? Edit: Fant det nå, og QR er: Fra android tråden. Vet ikke om folk har fått det med seg. Litt småskremmende at søket i app'en er bedre enn søk på websiden. Men søk med artikkelnummer ifra app gir treff på websiden, så nå er et stk hd598 lagt i handlekurven i avvente lagernotis. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Skal jeg gi ett godt råd til Dustin så må det være å få noen kan kan norsk rettskriving til å sjekke nettsider, ordrebekreftelser og angrerettskjemaer ol. Det er altfor mange stygge og unødvendige skrivefeil i alt dere gir ut! Nå når dere er hovedsponser for "Skal vi danse" og det første som møter besøkende på nettsiden er ordet "bilett" så gir et det dårlig inntrykk fra starten av. Det er bare 1 av mange, mange feil og svorkse ord og uttrykk. Jeg skal gjerne ta jobben, det er bare å ta kontakt. Jøss, har du sett. Dustin har rettet feilen og ikke bare det, men til og med en annen skrivefeil de hadde på siden! Rettet: bilett -> billett vann -> vant Ikke rettet: Sytemkamera -> Systemkamera tilslutning -> tilkobling vinnerene -> vinnerne 18 -> 18 år beslutniger -> beslutninger kommmer -> kommer Endret 11. oktober 2010 av Panter Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 ...De svarer alltid i løpet av 24 timer, oftest i løpet av et par timer... Tja, har en mail til ordre/salgsavdelingen sendt på onsdagen som ikke er besvart ennå. Ja, det kan se ut som om de har begynt å ignorere e-poster som stiller "vanskelige" spørsmål i håp om at problemene bare skal forsvinne av seg selv. Jeg er svært lite imponert over RMA-håndteringen til Dustin. Blir nok gode gamle Komplett framover for min del, ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Da er det komplett fremfor dustin på meg de har også jevnt over mye bedre priser. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) ...De svarer alltid i løpet av 24 timer, oftest i løpet av et par timer... Tja, har en mail til ordre/salgsavdelingen sendt på onsdagen som ikke er besvart ennå. Ja, det kan se ut som om de har begynt å ignorere e-poster som stiller "vanskelige" spørsmål i håp om at problemene bare skal forsvinne av seg selv. Jeg er svært lite imponert over RMA-håndteringen til Dustin. Blir nok gode gamle Komplett framover for min del, ja. Jeg har ikke denne erfaringen, det tok litt tid før jeg fikk endelig svar, men fikk mail tilbake på et par dager med at de drev å undersøkte, og skulle gi tilbakemelding så fort ting var avklart. Har dere som klager på treigt svar purret på en tilbakemelding, eller er det sendt 1 mail og så sittet og ventet? Jeg hadde gjerne sett de sendte midlertidige svar, om de ikke har noe konkret å svare med med engang, men har erfaring med flere butikker om at de gjerne ikke svarer noe før de kan si ting sikkert. Edit: "mye bedre priser" på kompett? Vært gøy med en sammenligning, men har inntrykket av at de ligger ganske likt på det jeg har sammenlignet, gjerne i svak favør av DH (ref: prisguiden) Endret 12. oktober 2010 av lain Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har ikke purret på forrige henvendelse nei, skal gi dem en dag til før jeg maser mer. Saken er at jeg synes 1 måneds behandlingstid på en RMA-sak som er meget klar (dødt produkt) uten noen som helst tilbakemelding annet enn når jeg har mast på dem er urimelig. De skylder på leverandøren, men det er Dustin jeg som kunde skal forholde seg til og da synes jeg de kan ordne opp med kunden først og så heller ta for seg leverandøren etterpå. Men, det kan godt være at det er urimelig av meg å forvente slik service. Jeg ble bare litt skuffet etter å ha lest alle lovordene fra tidligere kunder her på forumet, og jeg hadde inntrykk av at dette var en butikk som strakk seg ganske langt i serviceøyemed. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Edit: "mye bedre priser" på kompett? Vært gøy med en sammenligning, men har inntrykket av at de ligger ganske likt på det jeg har sammenlignet, gjerne i svak favør av DH (ref: prisguiden) Mitt inntrykk hver gang jeg har kjøpt noe siste året, er at DH er generelt dyrere med unntak av enkelte tilbudsvarer (om man finner dem).Derfor har jeg alltid endt opp med å bestille fra komplett eller andre. I noen tilfeller er det selvf. den lave fraktprisen og "hentebua samme dag" som gjør at jeg velger komplett. Samt ikke minst helt upåklagelig RMA uten like i markedet. Endret 12. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har ikke purret på forrige henvendelse nei, skal gi dem en dag til før jeg maser mer. Saken er at jeg synes 1 måneds behandlingstid på en RMA-sak som er meget klar (dødt produkt) uten noen som helst tilbakemelding annet enn når jeg har mast på dem er urimelig. De skylder på leverandøren, men det er Dustin jeg som kunde skal forholde seg til og da synes jeg de kan ordne opp med kunden først og så heller ta for seg leverandøren etterpå. Men, det kan godt være at det er urimelig av meg å forvente slik service. Jeg ble bare litt skuffet etter å ha lest alle lovordene fra tidligere kunder her på forumet, og jeg hadde inntrykk av at dette var en butikk som strakk seg ganske langt i serviceøyemed. Enig i at RMA bør prioriteres. Er redd de kanskje har flere kunder/forespørsler enn de takler etter den braksuksessen de har hatt med norsk kontor. Nå sluttet vel også leder for norsk avdeling her for en kort tid siden, så mulig det er få folk også. Vi får bare håpe de kommer seg tilbake til topps, trenger konkurrenter som har både greie priser og bra support i det norske markedet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har fått tilsendt ny vare uten å behøve å sende tilbake den gamle i det hele tatt, og da Posten/PNL sendte et vareparti til Danmark(!) i stedet for til Norge, tilbød de seg å sende varene på nytt og ordne opp med Posten etterpå - akkurat det tror jeg ikke jeg hadde opplevd mange andre steder. Dette var i sommer (juli), så det er ikke snakk omm nyoppstartet-behandlingen heller. Men du har rett i at RMA saker burde være langt enklere, og det er jo litt trist hvis servicen begynner å holde lavere nivp. (Vi husker jo alle hvordan det gikk med netshop, en butikk forbuftige handlere nå skyr som pesten.) Når det er sagt, har jeg hatt en litt uheldig retursak med Komplett selv. Og ang. prisen, så har jeg aldri opplevd at komplett er billigere. Prisjakt sender som regel Komplett et stykke endover listene i forhold til Dustin, og i tillegg får jeg ti kroner ekstra i studentrabatt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 jeg har flere ganger fått nytt produkt uten å måttet sende inn det gamle, men har så langt kun hatt problemer med varer under 500,- Det at aktiviteten her på forumet har gått ned er ikke overasskende, spesielt med tanke på hvor mange repeterende spørsmål og generelt snakk hvor dustin ikke trenger å involvere seg i som faktisk forekommer i denne tråden. RMA burde selvsagt være enklere, men jeg forstår godt butikkene at de gjør det slik at deres egen utgift blir lavest mulig, selvsagt skal ikke dette gå utover kunden, men det tror jeg ikke det gjør heller. Hvis man ikke får svar på første mail, send en ny! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) lain: Har du tall for å understøtte "braksuksessen" du nevner? Ikke at jeg mistror deg men det er kjekt å se på papiret hvordan den norske satsningen faktisk har gått. Videre så har de egne ansatte for Norge og skal dermed være ekstra bemannet for å svare på bla. RMA henvendelser fra Norge. Det var også snakk om at de skulle bli fler ansatte for Norge, men jeg har kun sett bekreftelse på at èn har sluttet? Det rimer ikke om det skal ha vært en "braksuksess". Men det har vært lite konkrekt informasjon på dette annet enn personen som sluttet. Endret 12. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvis man ikke får svar på første mail, send en ny! Joda, men jeg liker ikke å mase heller. Har sendt cirka en mail i uka for å purre på prosessen, og disse har blitt besvart fram til nå, men nå var det tydeligvis nok. Til sammenligning sendte jeg en e-post til Komplett her om dagen som ble besvart på under ett minutt! Det er imponerende, det! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har du fått noe estimert tid eller purrer du helt vilkårlig? Hvis du purrer etter estimert tid er det for dårlig å ikke få svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå