Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig nok fungerer dustinhome.no på jobb men ikke hjemme... Har nextgentel hjemme, og muligens det er leverandør som er problemet.

Jeg har NGT, ikke no problem med dustin sine sider her.

Kan nevne at jeg bestilte feil skjerm hos dustin og de skulle sende meg frankert pakke lapp for å sende den i retur. Kjapt hyggelig svar på mail. Terning 6 så langt fra meg ;)

Lenke til kommentar
Har litt dingse/hardware mani og handler for mer enn jeg burde, noe som irriterer min samboer. Mem det er bra at vi har fått flere levrandører. Har allerede lagt inn en ordre og går det bra så blir det mange ordrer.

La opprinnelig inn en stor ordre hos Multicom som iflg hjemmesiden hadde alle varene inne, tok 6 dager og da var enda ikke ordren utsendt og da ble den kansellert og bestilling ble sendt til dustinhome. Virker som flere og flere online hardware shoper er blitt tregere og aventere at det har varer på lager som det ikke har. Dette er en uting. Bra at dustin har en like stort utvalg av varer som de fleste på nett.

Også et stort pluss for rask svar når jeg ringte inn, tok jo telefonen med engang og jeg fikk et godt svar med engang. Fleste andre bruker lang tid eller tar ikke telefonene i det hele tatt. Varen var på vei 5 min etter at jeg bestilte, varer som ikke var på lager ved betaling ble ettersendt uten ekstra kostnader (BRA)..

Har et spm til dustinhome og det er i forhold til nrk lisens på tver dere selger, melder dere inn kundene eller er det overlatt til kunden ? Skal kjøpe tv til min mor og da er det jeg som står for handelen.. Men en annen som skal ha tven, skal da jeg informere om dette ved bestilling eller er det opp til kunden å melde inn den som faktisk har tven ? evt svar kan sendes på PM også...

Kan firmaer handle med dere og får de rabatt i forhold til oppgitt pris på nettsiden deres ?

Mvh

Rscue

Firmaer kan bestille fra oss. Da angir man oranisasjonsnr istedenfor personnr når man registrerer seg for fakturering.

Når det gjelder rabatter får vi ta de i hvert enkelt tilfelle, men handler man en del og vi har litt marginer så er det ikke umulig vi slår av noen kroner.

PS: Angående siden så har vi ikke hatt noen problemer her, så den skal være oppe. Har heller ikke hørt noe om DNS-endringer.

Mvh Per Olav Eidsvoll

EDIT: Endret litt info angående bestilling fra firma.

Endret av DustinHome.no
Lenke til kommentar
XFX RADEON HD4770 SPECIAL EDITION

Kva er så spesielt med dette kortet? Fant ikkje Special Edition andre stader på nettet. Komplett har kortet med same varenummer (HD-477A-YDFC), og det står ikkje noko "spesielt" om det der. :)

Du må sjekke forrige side for ubesvarte spørsmål òg, Per Olav. :p

Litt sent svar på denne, men venter på tilbakemelding fra produktavdelingen. Kommer tilbake med informasjon så fort jeg får den.

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar

@DustinHome.no

På deres svenske nettbutikk så ligger det mange kunde-omtaler og karakterer på veldig mange av produktene deres. Nordmenn flest skjønner godt svensk. Hadde det ikke vært en god ide å kopiere/linke de svenske kommentarene opp mot tilsvarende produkt i den norske butikken?

Lenke til kommentar
Hvorfor...

1... er ikke alle produktene som finnes på .SE på .NO?

2... Kaller dere kabinetter "chassis"?

:)

:whistle:

1. Alle produktene som finnes på .SE skal også finnes på .NO, men noen ganger så tar det litt lengre tid før den er lagt inn på .NO. Hvis dere finner slike produkter mail til oss så ordner vi det så fort som mulig.

2. Denne tror jeg vi har svart på tidligere, men det er mange ting som vi kommer til å endre på når det gjelder rettskriving og norske/svenske ord.

@DustinHome.no

På deres svenske nettbutikk så ligger det mange kunde-omtaler og karakterer på veldig mange av produktene deres. Nordmenn flest skjønner godt svensk. Hadde det ikke vært en god ide å kopiere/linke de svenske kommentarene opp mot tilsvarende produkt i den norske butikken?

Takk for tipset. Jeg skal ta dette opp på neste møte vi har så får vi se om vi vil gjennomføre det.

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar
XFX RADEON HD4770 SPECIAL EDITION

Kva er så spesielt med dette kortet? Fant ikkje Special Edition andre stader på nettet. Komplett har kortet med same varenummer (HD-477A-YDFC), og det står ikkje noko "spesielt" om det der. :)

XFX merket kortet med "Special Edition" når de lanserte kortet, siden de va tidlig ute med 4770-kortet.

Nå har de tatt det bort, så det vil vi også gjøre.

Mvh Per Olav Eidsvoll

Lenke til kommentar
@DustinHome.no

Tenkte på det samme. Bruker ofte dustinhome.se til å sjekke opp produktene, samt MinHembio. (Prisguiden er ikke noe tess her),

Lenke til kommentar

Vil da bare legge til min erfaring.

Bestilte mitt Sapphire 5870 kort sist onsdag kveld og dette ble levert i dag. Skal dog nevnes at kortet ble sendt asap fra Dustinhome på torsdag morgen og var i oslo på fredags morgen. Så var det sløve Posten som gjorde at jeg ikke kunne hente det på postkontoret på mandagen. Attpåtil så klarte de å levere det til feil postkontor, men fikk hentet det der.

Så Dustinhome gjorde sin del av jobbe. :thumbup:

Dette kortet hadde standard bundle fra Shapphire som inkluderer Dirt2 og Pacific Battlestation. Det var ikke nevnt i beskrivelsen til Dustinhome, så det vil jeg oppfordre dere til å gjøre. Slik at folk ikke blir usikre og bestiller dem hos konkurrenter som har denne beskrivelsen.

Alt i alt, godt fornøyd. Vil bruke dere mer. I morgen skal jeg hente kjøleren jeg bestilte hos dere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...