Theo343 Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Nå stussa jeg fælt på hva du hadde kjøpt. "Et fjernstyrt helikopter?". Men kom på at du nok mente in-ears øreplugger . Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 haha, ikke noe fjernstyrt helikopter her i gården nei:) *Ser jeg hadde en fryktelig skrivefeil, rette opp i det* Falt for: MONSTER TURBINE PRO, håper de lever opp til testene sine:) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Drev og siklet på de der jeg også men turte ikke å ta sjansen på de for den prisen. Så jeg endte opp med Klipsch Image S4i siden de har kontroll og mic til iPhone. Men lyden på disse syntes jeg var alt annet enn glimrende. Så om du kommer med en tilbakemelding på de der kan Dustin ende opp med enda 1900 av mine surt opptjente kroner. Passerte 50k hos Dustin med forrige ordre så dette er ikke bra! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) haha, du er ikke alene om å ha brukt alt alt for mye penger hos de. Får håpe det er mange fler som oss, så dustin forblir:) Teknofil ga dem full pott! Endret 23. august 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg har gått for de mye billigere Sennheiser CX400-II Precision som jeg liker veldig godt så langt. Gi veldig gjerne en tilbakemelding på disse Monsterne. Endret 23. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 ha, både Dustin, PNL og posten har vært kjappe! Heyhey:) Skal skrive en kort liten "test" her når jeg får dem. Så blir alle glade:) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Da var MONSTER TURBINE PRO i hus. Har brukt dem i en times tid på spotify på high quality, har ikke testet med flac filer enda, men dette syntes jeg; Rå lyd, den er utrolig ren og kraftig. Musikken ble hakket bedre faktisk. Lydbilde er fryktelig rent, det vil si at jeg ikke opplever at elementet sliter å henge med i det hele tatt. De isolerer særs godt mot utsiden av verden, jeg hører ingen verdens ting av hva som skjer rundt meg. Det følger jo med en del ekstrautstyr blant annet en fin veske som bankkortet også passer ypperlig oppi! Det er også en del forskjellige propper, så her bør det være noe for alle. Fant noen som passet meg selv ypperlig, sliter ikke med å bli "sliten" i øret etter å ha brukt in-ear lengre, utrolig deilig. (Ett problem jeg alltid har hatt med andre in-ear's) Eneste minuset jeg har å komme med er at de er litt tunge, men det fører til at de siter utrolig godt i øret og så er vel kanskje ikke noe å klage over? Det oser kvalitet av dem. Kabelen er også akkurat litt i korteste laget for min del, men det overlever jeg. Utrolig fornøyd, er ingen lyd ekspert akkurat, men dette var desidert verdt pengene sine, syntes jeg. Det knuser alt av billige og mellomklasse in-ear jeg noen gang har hatt! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hmm men dette var omtrent som noe jeg skulle skrevet om mine "Sennheiser CX400-II Precision" til 500,-. Dvs. Alt du nevner er også tilfelle med dem, men jeg vil nå tro at lyden likevel er bedre på dine. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Sennheiser har knallkvalitet på produktene deres, har selv ett sennheiser pc 350 som jeg bruker til pcen, nydelig lyd, dog litt lite bass. Kvaliteten er nydelig. Godt mulig att CX400-II kan sammenlignes med Monster Turbine Pro, men jeg vil tro at turbine leverer bedre lyd uten å ha testet de to. Ser de kommer godt ut i tester, særlig til den prisen. Tror vi kan sammenligne dem som to produkter hvor Sennheiser kommer ut som ett bra produkt (Meget bra hvis vi ser på prisen) og Monster som et meget bra produktet (Bra om vi kun ser på prisen). Det store spørsmålet blir da om man ønsker å legge 1400 kroner ekstra i det ekstra Monster kan tilby over Sennheiser? Angrer ikke ett sekund, har hørt på musikk siden jeg hentet det på posten nå og jeg blir bare mer og mer fornøyd. Men igjen, mulig det kun handler om det lille ekstra, kanskje jeg hadde vært like fornøyd med CX400-II? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg fikk samme følelse av "ekslusivitet". En skinnpung til å putte øreproppene i og en skinnedings man dyttet de inn i og surret ledningen rundt før man la de i pungen. Veldig mange profiler til ørene og ekstremt god lyd når man får de ordentlig inn i øret. Jeg har også noen 270 hvor jeg merker at bassen er helt klart fraværende og lyden er vesentlig dårligere, og synes disse er mange klasser over. Men det er klart det må være kvalitetsforskjeller. Eks. er ikke mine så ekstremt tunge, derimot er de veldig små og kompakte og forsvinner omtrent inn i ørene ift. 270ene. Uansett, grattis og takk for tilbakemeldingen . Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Hei, skulle bestille noe hos Dustin i dag. Så kom det en rar sak når jeg skulle bekrefte: Er dette musemattene som følger med musene? I så fall burde det stått i beskrivelsen Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Er nok de bundlede musmattene ja. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har endelig funnet ut av hva Dustin tjener penger på; Mobiltelefoner! Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har endelig funnet ut av hva Dustin tjener penger på; Mobiltelefoner! Jeg har funnet ut hva de tjener penger på for lenge siden, og det er ikke mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har endelig funnet ut av hva Dustin tjener penger på; Mobiltelefoner! Jeg har funnet ut hva de tjener penger på for lenge siden, og det er ikke mobiltelefoner. svensk import norsk/dansk salg ? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 haha, de tjener selvfølgelig penger på salg av varer til kunder. Generelt over fjøla: Dustin er billige Mobiltelefoner: Dustin er dyre på mobiler i klassen: 2000+ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Generelt over fjøla: Dustin er billigeJeg har fortsatt ikke handlet hos Dustin siden jeg alltid finner varene jeg skal kjøpe billigere hos de store, norske nettbutikkene. Meget mulig at jeg ikke er i målgruppen til Dustin :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg finner ofte en del ting billigere, men så er jeg jo student. Fraktprisen er og god på store, tunge varer. I tilleg betaler jeg gjerne 1650 hos dem i stedet for 1550 hos Amentio eller MPX mtp kundeservicenivået deres, særlig der det er noe feil med varen ved mottak (DOA) eller før mottak (borte i Posten). Er det noe mer enn det deriot, handler jeg andre steder. Så fort noen får hentebu I Bergen blir jeg nok også minde trofast. Lenke til kommentar
jagt Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Sikkert blitt spurt om før, men jeg prøver igjen: Har Dustin noen planer om å innføre brevfrakt på små forsendelser? Skal ha en kabel som koster hele 27 kroner, så 99,- i frakt for denne blir i drøyeste laget, synes jeg. Og nei, Komplett har ikke denne kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå