bIsk0p Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Mellom 15 og 16 blir det kjørt en eller flere biler fra Sverige til Oslo. I løpet av dagen etterpå (mandag hvis bilen kjører fredag), så vil pakken bli registrert (som regel mellom 10 og 12) Bruk posten.no sin sporing da PNL sin ikke virker så bra mot Posten.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Dustin; hva med å legge denne (5010368076) under kampanje Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Og der var pakka skanna i Oslo. Tidlegare har eg opplevd at pakker sendt frå Dustin vart skanna i Oslo same kveld, og i Bergen dagen etter. Difor lurte eg på om det var gjort endringar, eller om andre opplevde det same. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Heisann Har nylig bestilt varer fra dustinhome og skjønner ikke helt leveringsmåten. Står at det er PNL, og har sporing fra online.pannordic.com eller "My PNL". Hva er dette for noe? Er det pga varelager i sverige eller? Sporingsnummeret dukker forresten opp på posten.no, hva er forskjellen? På posten.no dukker også pakken opp som Produktnavn: CARRYON HOMESHOPPING Får jeg dette på døren? Lov og håpe Men har forøvrig ikke valgt noe spesiel fraktmetode, tror ikke jeg fikk noe valg om det heller. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 CARRYON HOMESHOPPING er en tjeneste fra Bring (Posten) for firmaer som driver med netthandel. Bring omtaler produktet som følger: Med CarryOn HomeShopping når du privatpersoner i Norden og i hele verden. Vi henter dine pakker hos deg i henhold til avtale og leverer på postkontoret til mottageren. En hentemelding sendes ut til mottager. Ergo du får nok ikke levert pakken hjem på døren, dessverre... PNL står for Pan Nordic Logistics men har egentlig endret navn til Bring Parcels, altså en avdeling under Bring (Posten) og man kan derfor enkelt benytte Postens sporingstjeneste. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Hvis du oppgir et mobilnummer, får du melding når pakken er framme. Praktisk. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Du kan få den på døra ved å ringe Postens kundeservice når pakka ligg på postkontoret, og bestille dørlevering. Det kostar vel 60 kr eller noko slikt. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ok, takk for hjelpen Har oppgitt mobilnummer ja, og huket av for å få sms. Veldig greit det, slipper å vente på pakkeseddelen. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Har det skjedd nokon endringar i fraktrutinene frå Dustin til Oslo? La inn ei ordre tysdag kveld, fekk ordre sendt-mail med sporingsnummer i går, men PNL melder framleis bare dette: EDI Created 2010-08-11 10:31 Status OK, Registered Posten har heller ikkje noko meir. Jeg har bestilt mer enn de fleste på Dustin siden de åpnet og jeg også har stusset over dette du skriver her nå. Noe er ihvertfall forskjellig fra de utallige andre bestillingene jeg har hatt der. Tar også 1 døgn lenger enn det har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 La inn en bestilling i går kveld. I dag har ikke ordren flyttet på seg. Synes at store nettbutikker bør få sendt ut ordrene dagen etter. Visst ikke er man fort oppi en ukes leveringstid med sommelet til posten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 La inn en bestilling i går kveld. I dag har ikke ordren flyttet på seg. Synes at store nettbutikker bør få sendt ut ordrene dagen etter. Visst ikke er man fort oppi en ukes leveringstid med sommelet til posten. Sikker på alle varene er på lager? Dustin pleier å sende dagen etter bestilling (mandag hvis du bestiller etter 14 på fredag) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Til dustin: Har dere noen datoer på når Athlon X4 635 eller Athlon X4 620 kommer på lager? Er prisene riktige? mvh MB Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hvis man bestiller med faktura, kommer da fakturaen etter man har mottatt pakken? ~ Mortis Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Hvis man bestiller med faktura, kommer da fakturaen etter man har mottatt pakken? ~ Mortis Ja Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Utrolig nok så hadde ikke DH noen av tingene jeg skulle bestille i dag, så dessverre ble det en annen nettbutikk. Igjen Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Det er en trend jeg merker meg også at de har litt rufsete utvalg og tilfeldige priser. Men sender man en mail så ordner det meste seg allikevel. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Skulle gjerne sett at DustinHome tok inn Scythe's 120mm slim vifter: http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/slip-stream-120-mm-slim.html Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Bestilte et hovedkort , i5 760 og RAM fra Dustin i går. Måtte ta betalingsmåte : faktura , da jeg ikke har no kort å betale med akkuratt nå. Dustin tar kredittsjekk av meg da, og det er jo helt greit og fått papirer på at kredittsjekk er tatt og den ser helt bra ut selvfølgelig. Det jeg lurte på, var om noen andre hadde bestilt med faktura fra Dustin og vet hvor lenge den da vil stå i status: "Klarna faktura" før de begynner å behandle orderen min? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg vet bare at de er rimelig strikse. Ingen problemer med 15K i kreditt andre steder, men ingen ting hos Klarna. Fikk til og med 10K hos Skandiabanken, og de deler ikke ut penger så lett. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Da var enda en bestillingen lagt inn, huff alt for mye penger har gått til Dustin i år... Men men:) Nye in-ear og ikke minst ett skjermkort til blir bra:) Edit: Fjernet en fryktelig skrivefeil! Endret 23. august 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå