Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Dusitn er en meget bra butikk for de som har på seg skylappene. Jeg derimot er realistisk, så jeg holder meg langt unna.

Det er hevet over en hver tvil det faktum om at Dustin driver på en kritikkverdig måte. Jeg vet grunnen til Dustin' meget raske svartid, BARNEARBEID, underbetalt sådan. Dette er noe jeg ikke støtter, hverken indirekte i form av en billig TV, eller dirkete.

Hold dere unna folkens!

Trenger vel ikke svare på denne. Men når gjennomnsnittsalderen er godt over 25 så taler vel det for seg selv.

En på 2 og en på 55?

Hei,

Regnestykket ser ut som følger: 27+27+28+31. Det gir et snitt på straks over 28 faktisk.

Men om du har noen dårlige erfaringer eller noe uløst med oss foreslår jeg at du sender meg en mail så skal vi få til en løsning. Om ikke syns jeg vi legger akkurat denne diskusjonen død.

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et rom på 25 kvm tror jeg det anlegget kommer til å spille helt fantastisk. Jeg hørte de høytalerene spille i en svær butikk jeg ikke husker hvor, og jeg ble overrasket over hvor gode de var.

Takker, da skal jeg vurdere det settet beinhardt :)

Det er vel kurrant å spille musikk på også?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så fort jeg får stipendet, så blir det ny pc :thumbup:

CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB)

GIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H AM3 M-ATX

AMD PHENOM II X4 925 2.8GHZ 8MB SOCKET AM3 BOX

SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB

Er lei feilsøking av pcen jeg har nå. Elendig ytelse i spill får jeg selv om pcen egentlig ikke er såå utdatert. Så da kjøper man ny iteden :p

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Har det skjedd nokon endringar i fraktrutinene frå Dustin til Oslo? La inn ei ordre tysdag kveld, fekk ordre sendt-mail med sporingsnummer i går, men PNL melder framleis bare dette:

EDI Created 2010-08-11 10:31 Status OK, Registered

Posten har heller ikkje noko meir. :hmm:

Edit: Så ikke posten ovenfor...

Meldingen du har mottatt er bare at posten har registrert at pakken er på vei. Når pakken blir skannet og sendt (som posten ovenfor forklarer) vil sporingen bli oppdatert. Den blir nok sendt i løpet av dagen, hvis den ikke er på vei allerede.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Ja, det er eg klar over. Poenget er at den no har vore registrert i over eit døgn.

Frå leveringsvilkår:

Ordre på produkter som finns på lager og som legges inn hverdager før kl 14 ekspederes som regel samme dag.

Eg fekk e-post om "ordre på vei" kl 10:30 (ca.) i går, og ein skulle jo då tru at den bevega seg til Oslo i går. Men, det kan jo vere terminalen i Oslo som tek seg veldig god tid.

Lenke til kommentar

Ja, det er eg klar over. Poenget er at den no har vore registrert i over eit døgn.

Frå leveringsvilkår:

Ordre på produkter som finns på lager og som legges inn hverdager før kl 14 ekspederes som regel samme dag.

Eg fekk e-post om "ordre på vei" kl 10:30 (ca.) i går, og ein skulle jo då tru at den bevega seg til Oslo i går. Men, det kan jo vere terminalen i Oslo som tek seg veldig god tid.

"Ordre på vei" betyr at pakken er pakket og klart til henting og sending fra Dustinhome. Den ble sendt fra Sverige til Oslo i går og vil bli skannet og sendt videre fra Oslo i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...