DustinHome.no Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Dusitn er en meget bra butikk for de som har på seg skylappene. Jeg derimot er realistisk, så jeg holder meg langt unna. Det er hevet over en hver tvil det faktum om at Dustin driver på en kritikkverdig måte. Jeg vet grunnen til Dustin' meget raske svartid, BARNEARBEID, underbetalt sådan. Dette er noe jeg ikke støtter, hverken indirekte i form av en billig TV, eller dirkete. Hold dere unna folkens! Trenger vel ikke svare på denne. Men når gjennomnsnittsalderen er godt over 25 så taler vel det for seg selv. En på 2 og en på 55? Hei, Regnestykket ser ut som følger: 27+27+28+31. Det gir et snitt på straks over 28 faktisk. Men om du har noen dårlige erfaringer eller noe uløst med oss foreslår jeg at du sender meg en mail så skal vi få til en løsning. Om ikke syns jeg vi legger akkurat denne diskusjonen død. Ha en flott helg! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Ikke mate det mosegrodde, lysømfintlige skogsdyret Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Den barnearbeid diskusjonen er rent vrøvl, en moderator får rydde opp. Kef 2005.3 til 5899,- var latterlig billig! Hadde kjøpt tvert om jeg fikk kjøpt uten SUB... hmm men kanskje alikevel. Hvordan vil det settet yte i en stue på rundt 25kvm? TV kroken er ikke større en halvparten, men hele rommet vil jo ta litt lyd. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 I et rom på 25 kvm tror jeg det anlegget kommer til å spille helt fantastisk. Jeg hørte de høytalerene spille i en svær butikk jeg ikke husker hvor, og jeg ble overrasket over hvor gode de var. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Siden Dustin Home nå har avkreftet anklagen, setter vi strek for barnearbeiddiskusjonen før den sklir ut. Videre slikt fjernes uten varsel. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hei, Hvorfor står det "kampanje" under http://www.dustinhome.no/pd_5010464633.aspx når prisen (med mindre jeg husker veldig feil) ikke er endret ? Mener å huske at prisen var den samme i går, men i går sto det "nyhet" der det i dag står "kampanje". Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Synes Dustin skulle spesifisere prisreduksjoner i kr el. %, slik som f.eks. Komplett gjør. Tror både vi som kunder og Dustin selv hadde tjent på det. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Er det bare jeg som er blind eller har ikke dustin ukens tilbud? Uansett så er jeg kjempefornøyd med leveringene deres, så fortsett å stå på! Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Tror det er dårlig med tilbud og prisreduksjoner hos Dustin ja. I tilfelle er de usynlige. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Fant en knapp som det står "Flere tilbud" på nederst til høyre.. Den som leter skal finne Endret 6. august 2010 av Xander^ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) I et rom på 25 kvm tror jeg det anlegget kommer til å spille helt fantastisk. Jeg hørte de høytalerene spille i en svær butikk jeg ikke husker hvor, og jeg ble overrasket over hvor gode de var. Takker, da skal jeg vurdere det settet beinhardt Det er vel kurrant å spille musikk på også? Endret 6. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Dei har ikkje ukens tilbud, nei, dei kjem med spontane tilbod på e-post, så det er ein fordel å vere meldt på den lista. Elles har dei diverse kampanjevarer rundt omkring. Av og til finn eg ei lenke som heiter "se alle kampanjevarer her", men eg finn den ikkje no. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Søk etter "kampanje" for å se alle tilbudsvarene. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Så fort jeg får stipendet, så blir det ny pc CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB) GIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H AM3 M-ATX AMD PHENOM II X4 925 2.8GHZ 8MB SOCKET AM3 BOX SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB Er lei feilsøking av pcen jeg har nå. Elendig ytelse i spill får jeg selv om pcen egentlig ikke er såå utdatert. Så da kjøper man ny iteden Endret 9. august 2010 av MarB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Er ny her og har et lite spørsmål til folket og dustinhome. Lurte på å kjøpe KEF KHT-2005.3 SVART som dustinhome har på kampanje til 5899kr. http://www.dustinhome.no/pd_5010153461.aspx På forhånd takk! Mvh, Desverre er dette nå utsolgt til den herlige prisen før jeg rakk bestemme meg. R.I.P "KEF thoughts" Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Har det skjedd nokon endringar i fraktrutinene frå Dustin til Oslo? La inn ei ordre tysdag kveld, fekk ordre sendt-mail med sporingsnummer i går, men PNL melder framleis bare dette: EDI Created 2010-08-11 10:31 Status OK, Registered Posten har heller ikkje noko meir. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 den må bli scannet i oslo før sporingen oppdateres Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har det skjedd nokon endringar i fraktrutinene frå Dustin til Oslo? La inn ei ordre tysdag kveld, fekk ordre sendt-mail med sporingsnummer i går, men PNL melder framleis bare dette: EDI Created 2010-08-11 10:31 Status OK, Registered Posten har heller ikkje noko meir. Edit: Så ikke posten ovenfor... Meldingen du har mottatt er bare at posten har registrert at pakken er på vei. Når pakken blir skannet og sendt (som posten ovenfor forklarer) vil sporingen bli oppdatert. Den blir nok sendt i løpet av dagen, hvis den ikke er på vei allerede. Endret 12. august 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ja, det er eg klar over. Poenget er at den no har vore registrert i over eit døgn. Frå leveringsvilkår: Ordre på produkter som finns på lager og som legges inn hverdager før kl 14 ekspederes som regel samme dag. Eg fekk e-post om "ordre på vei" kl 10:30 (ca.) i går, og ein skulle jo då tru at den bevega seg til Oslo i går. Men, det kan jo vere terminalen i Oslo som tek seg veldig god tid. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ja, det er eg klar over. Poenget er at den no har vore registrert i over eit døgn. Frå leveringsvilkår: Ordre på produkter som finns på lager og som legges inn hverdager før kl 14 ekspederes som regel samme dag. Eg fekk e-post om "ordre på vei" kl 10:30 (ca.) i går, og ein skulle jo då tru at den bevega seg til Oslo i går. Men, det kan jo vere terminalen i Oslo som tek seg veldig god tid. "Ordre på vei" betyr at pakken er pakket og klart til henting og sending fra Dustinhome. Den ble sendt fra Sverige til Oslo i går og vil bli skannet og sendt videre fra Oslo i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå