NgZ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jepp, det eneste tilellet der man står dårligere stilt, er der nettbutikken går konkurs før det har gått fem år. Det kan selvfølgelig skje, men Dustin er et relativt stort konsern. Nå betyr vel det i og for seg ikke noe, da de KAN slå Norge-avdelingen konkurs uten at moderselskapet må ta på seg noen forpliktelser, dersom .no-Dustin er et eget AS. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Vil dustin sende ut ordrer selv om du ikke har betalt? Valgte å betale med Visa, men som vanlig så funket det ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Vil dustin sende ut ordrer selv om du ikke har betalt? Valgte å betale med Visa, men som vanlig så funket det ikke. Nei, blir stående i 10 dager før den slettes.. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fjandinn. Jaja..får ordna det..men bare mye ekstra arbeid. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg hadde lignende problemer på fredag. Etter en håndfull mislykkede forsøk på å betale med VISA, brukte jeg nettpratsaken til Skandiabanken for å høre om de kjente til VISA-betalingsproblemer. Det gjorde de ikke, og alt var i orden såvidt de kunne se. Etter et par minutter forsøkte jeg igjen, og da gikk betalingen igjennom. Gudene vet hva som var problemet, jeg gadd ikke kontakte Dustin siden jeg fikk betalt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jepp, det eneste tilellet der man står dårligere stilt, er der nettbutikken går konkurs før det har gått fem år. Det kan selvfølgelig skje, men Dustin er et relativt stort konsern. Nå betyr vel det i og for seg ikke noe, da de KAN slå Norge-avdelingen konkurs uten at moderselskapet må ta på seg noen forpliktelser, dersom .no-Dustin er et eget AS. Ja, og selv da hjelper det ikke alltid så mye om man kjøper igjennom "offisielle" kanaler. Hadde nå en WD-disk som klikka, importøren nektet å erstatte og var helt ukjent med at de hadde noe ansvar. Orker ikke å krangle da WD selv er samarbeidsvillige, men latterlig oppførsel er det allikevel. AtW Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Men det er jo slike saker det er gøy å kjøre dem til knes med. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 har dere bankid prøv å oppdater java https://www.java.com/en/download/manual.jsp Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Så... What's the catch? Svensk bruksanvisning? Ellers er det vel ikke noe ekstra tollgebyr eller noe slikt? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Finnes ingen catch. Kun bra service og greie priser:) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 har dere bankid prøv å oppdater java https://www.java.com/en/download/manual.jsp Skandiabanken bruker *heldigvis* ikke BankID for noe så trvilt som en Verified by Visa-transaksjon. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg sleit med å få betalt et spill for noen dager siden (prøvde på to forskjellige nettsider). Etter å ha snakket med banken og hørt at de ikke fant noe feil, sendte jeg mail til den ene nettbutikken og fikk svar at transaksjonen ble stoppet pga jeg satt på et nett som var routet igjennom Danmark(på jobb) og jeg er norsk. Kanskje det kan være årsaken? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 God helg Per Olav. Har dere planer om å ta inn Crucial RealSSD C300? Vet du om Asus kommer med noe nye spennende laptoper? Tenker på UL30 arvtakere eller noe lignende. Heisann, Crucial ReadSSD kommer vi desverre ikke til å ta inn. Hvertfall ikke i nærmeste fremtid. Men hvem vet hva fremtiden bringer. Ser fortsatt at det er diverse artikler som ikke helt er lagt logisk i butikken. ContourHD f.eks ligger under minnekort, og ikke kameraer. Foto og video > Videokameraer > Minnekort http://www.dustinhom...5010367756.aspx Edit: Leif blandet seg inn. Heisann, Vi har delt opp videokameraer i flere underkategorier. At den ligger under minnekort betyr at den bruker minnekort til å lagre data. Hei! Er ny her og har et lite spørsmål til folket og dustinhome. Lurte på å kjøpe KEF KHT-2005.3 SVART som dustinhome har på kampanje til 5899kr. http://www.dustinhom...5010153461.aspx Er dette akkurat samme produkt som feks. surround.no har til 10990,-? http://www.surround....KHT-2005.3.html Noen som har noen erfaringer med KEF-produkter? På forhånd takk! Mvh, Heisann, Det er samme høytalersett ja Jeg har desverre ingen personlig erfaring av de, men de tester jeg har lest så får de bra omtale. Har sendt mail, men spør her også. Noen som vet målene på støydemings mattene Dustin har? Og eventuelt noen erfaringer.. Heisann, Tror jeg sendte deg en mail om dette. Har også gitt beskjed til produktavdelingen om å legge opp litt mer info. Om du fortsatt ikke har fått svar på dine spørsmål send meg en mail. Dusitn er en meget bra butikk for de som har på seg skylappene. Jeg derimot er realistisk, så jeg holder meg langt unna. Det er hevet over en hver tvil det faktum om at Dustin driver på en kritikkverdig måte. Jeg vet grunnen til Dustin' meget raske svartid, BARNEARBEID, underbetalt sådan. Dette er noe jeg ikke støtter, hverken indirekte i form av en billig TV, eller dirkete. Hold dere unna folkens! Trenger vel ikke svare på denne. Men når gjennomnsnittsalderen er godt over 25 så taler vel det for seg selv. Er det noen som vet om dustin har kundesupport via mail i helgene? Jeg har lagt inn en ordre, som jeg i ettertid ser er feil. Ordren er ennå ikke blitt ekspedert, men jeg ønsker å få fikset dette så raskt som mulig Edit: dessverre er varene allerede betalt. Vi har ingen mailsupport i helgene, hvertfall ikke på nåværende tidspunkt. Under Desember måned bruker vi svare på både mail og telefoner. Om du ikke har fått fikset denne ordren enda, ta kontakt med meg på mail. Du finner epost-adressen min i signaturen. Jeg sleit med å få betalt et spill for noen dager siden (prøvde på to forskjellige nettsider). Etter å ha snakket med banken og hørt at de ikke fant noe feil, sendte jeg mail til den ene nettbutikken og fikk svar at transaksjonen ble stoppet pga jeg satt på et nett som var routet igjennom Danmark(på jobb) og jeg er norsk. Kanskje det kan være årsaken? Dette kan være årsaken. På visse nettverk kan verifiseringen med BankID feile. Ser dette hos flere bedrifter blant annet. Oftest så løses dette ved å teste fra en annen maskin på et annet nettverk. Ellers vil jeg takke for all skryt og tilbakemeldinger vi får. De er gull verdt, slik at vi kan utvikle og forbedre oss 5 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det som er positivt er nettbutikker som tar seg tid til å svare i forumet. Fikk nettopp stjerne i margen hos meg. 2 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dusitn er en meget bra butikk for de som har på seg skylappene. Jeg derimot er realistisk, så jeg holder meg langt unna. Det er hevet over en hver tvil det faktum om at Dustin driver på en kritikkverdig måte. Jeg vet grunnen til Dustin' meget raske svartid, BARNEARBEID, underbetalt sådan. Dette er noe jeg ikke støtter, hverken indirekte i form av en billig TV, eller dirkete. Hold dere unna folkens! Trenger vel ikke svare på denne. Men når gjennomnsnittsalderen er godt over 25 så taler vel det for seg selv. En på 2 og en på 55? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Må jo nevnes at "2-åringen" her yter bedre service enn de fleste andre norske nettbutikker, så det er vel ikke så mye å klage på, håper han får god lønn. 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Dusitn er en meget bra butikk for de som har på seg skylappene. Jeg derimot er realistisk, så jeg holder meg langt unna. Det er hevet over en hver tvil det faktum om at Dustin driver på en kritikkverdig måte. Jeg vet grunnen til Dustin' meget raske svartid, BARNEARBEID, underbetalt sådan. Dette er noe jeg ikke støtter, hverken indirekte i form av en billig TV, eller dirkete. Hold dere unna folkens! Trenger vel ikke svare på denne. Men når gjennomnsnittsalderen er godt over 25 så taler vel det for seg selv. En på 2 og en på 55? Bare på grunn av deg skal jeg jaggu finne noe jeg kan kjøpe fra dustinhome.no bare for å veie opp for negativiteten og vise at slikt sludder ikke lønner seg. Oppfordrer andre som har sett seg lei på usakligheter til å gjøre det samme. En ting er velbegrunnet kritikk. Noe annet er FUD og svertekampanjer. Endret 5. august 2010 av snartenkt 2 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Synd de ikke har Dicapac-undervannspose for videokamera. Jeg vurderer å kjøpe meg det. Men jeg får finne noe annet Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kef 2005.3 til 5899,- var latterlig billig! Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 fatter ikke folk kan klage engang jeg.. hvis man får så bra service hos Dustin, det er jo jævla bra for oss kunder. Kanskje flere i Norge kan lære en ting eller to at f.eks kundene er inntekskilden dems? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå