Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke snakket med han tror jeg...har vært borti en svensk gjøk som ga meg flashbacks til netshop sin kundeservice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Pfft. Prøv de svenske kundebehandlerne til Apple du! "Jag hörer vad du säger om den herran fobrükerkjøpslagen, men garantien vår dekker inte dessa her tilfällan." Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Heisann alle sammen, Ja Henrik er desverre borte, men kvaliteten på kundeservicen og svarstider på mail skal vi opprettholde. Så ingen grunn til panikk folkens Jeg har ikke rukket å lese gjennom alle postene siden Henrik var inne sist, men skal bruke litt tid på det idag og svare på eventuelle ubesvarte spørsmål. Men som sagt tidligere er det noe som haster så send meg en mail, da vi desverre ikke har mulighet til å sjekke her like ofte som vi sjekker mailen. Ha en flott helg alle sammen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 God helg Per Olav. Har dere planer om å ta inn Crucial RealSSD C300? Vet du om Asus kommer med noe nye spennende laptoper? Tenker på UL30 arvtakere eller noe lignende. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har nå hentet ut pakken, skrev en mail til kundeservice på torsdag eller fredag tror jeg, om at pakken hadde komt frem (selv om Posten ikke var klar over at de hadde sendt den ut ). Satser da på at DustinHome bare kansellerer den nyeste ordren som ble lagt inn, må vel sende ny mail på mandag hvis jeg ikke har hørt noe om det da. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tenkte jeg bare skulle informere om at Dustin nå har fått egen Android/iOS-app. Har prøvd den kjapt og kommet frem til at den fungerer greit. Skal visst nok ha "premierekampanjer" som bare finnes innad i app'en. Lenke Lenke til kommentar
ivatyr Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har handlet flere ganger med Dustin, og er veldig fornøyd. Kjøpte først kamera, Panasonic Lumix DMC GF1, billigst pris der, i tillegg slo de av prisen 2000,- med en gang jeg påpekte at spesifikasjonene deres på kameraet ikke stemte med virkeligheten, det var ikke norsk språk i kamera-menyen. Bare svensk og dansk av nordiske språk. I tillegg fikk jeg sendt et minnekort på 16 gb gratis, da jeg hadde glemt å bestille det. Kjøpte nå en PC-skjerm, en DVD-brenner og en USB2 hub. Kom i 2 pakker etter 3 dager. Frakt: 79,20 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fikk ett defekt usb lydkort i går, sendte mail til kundeservice om dette sent i går kveld og kl 10.30 i dag var nytt lydkort på vei til meg. To tomler opp for kundeservicen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bring (PNL) klarte å sende det ene av to kolli til Danmark(!). Dustin tilbød seg med en gang å sende pakken på nytt og ta resten med Bring etterpå. Litt annerledes en den gangen en pakke fra mpx forsvant i Posten, det var fader meg ingen enkel prosess. Jeg sa faktisk at det ikke var så farlig - det var jo ingen ting i den som hastet. Kan jo ikke la dem bruke opp alle pengene sine på god kundeservice heller! Skyldes vel også at jeg synes jeg fikk litt for mye da de sendte meg en 250GB xbox-hardisk som erstatning for en 16GB som viste seg å være b-vare, så jeg hadde nesten litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Genial app fra dustinhome! Ah, genialt! følgende tilbud kommer opp fra appen: Garmin nuvi 255W: 889,- Hp dm3-1130 c2d: 5199,- Xerox Phaser 6125: 969,- Eksklusive tilbud for de som handlet fra appen var det ikke da disse også fantes i nettbutikken deres Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 iPhone appen var snacksy ja. Slike apps som gjør det verdt å ha iPhone! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 For en totalt bak post Captain Ødegård, det er da vitterlig en Android apps også. Klin like slik jeg har forstått, hvorfor skryte frem den ene platformen og ikke den andre`? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 For en totalt bak post Captain Ødegård, det er da vitterlig en Android apps også. Klin like slik jeg har forstått, hvorfor skryte frem den ene platformen og ikke den andre`? enig der.. har faktisk prøvd iphone 4 og var ikke noe posetivt overasket og at prisen er slik den er atm glemte jeg den tlf og kjøpte meg android SE x10 mini pro^^ sktrem følelse og kjapp tlf^^ android har kommet langt! og når tlf får 2.1 oppdatering blir det enda bedre Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Ser fortsatt at det er diverse artikler som ikke helt er lagt logisk i butikken. ContourHD f.eks ligger under minnekort, og ikke kameraer. Foto og video > Videokameraer > Minnekort http://www.dustinhom...5010367756.aspx Edit: Leif blandet seg inn. Endret 23. juli 2010 av lain Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) For en totalt bak post Captain Ødegård, det er da vitterlig en Android apps også. Klin like slik jeg har forstått, hvorfor skryte frem den ene platformen og ikke den andre`? Det var ikke ment som "i stedet for iPhone", men snarere "i forhold til å ikke ha det/ha dumbphone". De fleste mobiler i verden er tross alt fortsatt dumphones, så det er en mye større forskjell mellom de og smartphones enn det er smartphones imellom. Stort sett alle jeg kjenner har en dumbphone. Samme med 7/11 appen, slike apps hjelper på verdien av å ha en iPhone når man får igjen litt i form av tilbud. At appen finnes på andre platformer har da absolutt ingen ting med nytteverdien dens til en iPhone bruker å gjøre. At du konkluderer med at det var kritikk mot Android sier vel heller mer om din egen usikkerhet om platformen enn det gjør noe annet. Kunne jo like lett ha vært kritikk mot Windows Phone 7, Maemo, S60 eller WebOS - faktisk ville det vært en mer logisk konklusjon å dra siden det finnes en Android app for Dustin men ikke de andre platformene - men allikevel ser jeg ingen brukere av de platformene her som tar seg nær av kommentaren. Men nå er nå skremmende mange Android-brukere unaturlig opphengt i hva iPhone brukere synes om mobilvalget deres, så så det var vel ikke annet å vente. Ikke første gang Android brukere brøyter seg vei inn i diskusjoner som ikke har noe med dem å gjøre på forumet her, og neppe siste. Anbefaler dere begge å bry dere litt mindre om hva andre synes om mobilen deres og heller bestemme dere for hva dere liker på egen hånd - mye mindre stressende i lengden Endret 24. juli 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bring (PNL) klarte å sende det ene av to kolli til Danmark(!). Dustin tilbød seg med en gang å sende pakken på nytt og ta resten med Bring etterpå. Litt annerledes en den gangen en pakke fra mpx forsvant i Posten, det var fader meg ingen enkel prosess. Jeg sa faktisk at det ikke var så farlig - det var jo ingen ting i den som hastet. Kan jo ikke la dem bruke opp alle pengene sine på god kundeservice heller! Skyldes vel også at jeg synes jeg fikk litt for mye da de sendte meg en 250GB xbox-hardisk som erstatning for en 16GB som viste seg å være b-vare, så jeg hadde nesten litt dårlig samvittighet. hehe det er jo senderens ansvar å få den til deg, og når du har skrevet at du har motatt den på posten er det du som har ansvaret er fornøyd med dustin jeg, 90% av pcen min er kjøpt der har ikke en gang ringt kundeservice fordi de sender meg mail så fort! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 hehe det er jo senderens ansvar å få den til deg, og når du har skrevet at du har motatt den på posten er det du som har ansvaret Nei. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 det er postens ansvar så lenge den er i post systemet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det er butikkens ansvar å sørge for at du får varen du har bestilt, og selgeren må eventuelt ta kontakt med fraktselskapet for å få dekket sine ekstrakostnader. Ved denne typen kjøp er det en del av avtalen at varene skal leveres til deg, og skjer ikke det, har ikke selger oppfylt sin del av avtalen (aka kontraktsbrudd.) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ...Edit 3: Fikk svar på en mail i løpet av 1 minutt nå... ...kvaliteten på kundeservicen og svarstider på mail skal vi opprettholde... Sendte en mail for snart 2 timer siden som foreløpig er ubesvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå