Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann,

Så tidligere i tråden at det allerede var plukket opp, jeg har min siste dag i dag.

Vil takke alle som har skrevet og lest i tråden her, uten dere ville ikke Dustin vært som de er idag. Dere har også lært meg som person veldig mye, det takker jeg ekstra mye for!

Ha en fantastisk sommer, kansje vi høres noen gang! :)

Per Olav Eidsvoll fortsetter på Dustin, og kikker jevnlig innom tråden.

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Simpelthen elsker at komplett har åpnet hentebu på lørenskog så slipper jeg kjøre helt over til ytterste vestkanten av Oslo. 2 hentebuer i Oslo området har fått meg til å handle mye hos komplett igjen. Jeg brukte Netshop mye før pga hentebua på grorud.

Da har jeg alltid produktet neste dag og dette reddet meg når jeg skulle ha med en ny laptop på hytta i 2 uker. Hentet den på vei til hytta og fikk en kjempepris på Acer TimelineX 3820TG med i5-450 og HD5650.

Komplett tar konkuransen seriøst :) Komplett har også suveren RMA service i likhet med Dustin.

Dustin bør vurdere hentebuer i Oslo fremfor kun å bruke posten, siden de alikevel kjører egne biler til Oslo hver dag. Ikke minst håper jeg Dustin snart kommer i gang med brevsending på spill og småtterier.

Ja dette er jo fint for folk i området, men hva med resten av landet da? Bergen, Trondheim, Stavanger, Bodø, Tromsø osv. De har ikke noen hentebu.. Men Amentio er jo i Trondheim sammen med Datakjeden som er alle de plassene.

Her må man se sammenhenger. De kjører allerede biler hver dag til postsentralen i Oslo, ergo skal det ikke store endringene til mot å opprette dette i Oslo.

Derimot må inntekter for oslo/omegn området analyseres for å se om det er lønnsomhet i det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fikk mail om at pakken var på vei klokken 3 på mandag, men statusen har enda ikke blitt oppdatert, er dette vanlig?

Kanskje jeg skal ta det på mail med kundeservice?

Bruk postens sporings system. PNL er dårlig i og med at den ikke blir oppdatert etter pakken har blitt levert til sentralen i Oslo.

Jeg bestilte deler på søndag (kjørt fra lager Mandag), hentet dem på onsdag i Stavanger. Veldig fornøyd! =)

Lenke til kommentar

Til dere over:

Slik var det for meg også sist gang jeg handlet fra DH. Men Posten Norge har ikke noe informasjon om pakken (sier at de ikke har mottatt den) når jeg søker på pakkenummeret.

Når kan jeg forvente svar fra kundeservice?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nå som Henrik er borte? Gudene vet. Har dårlig erfaring med andre kundebehandlere hos Dustin, så for min del er service-fortrinnet hos Dustin kraftig redusert nå

Lenke til kommentar

Åh :( Hørte mye bra om Henrik ja.

Edit: Sjekket nettopp mailen. Fantastiske greier. Posten hadde klart å rote bort pakken, så Dustin skal sende meg en ny pakke (Posten skal levere tilbake den andre hvis/når de finner den) :D

Edit 2: Kjipt at begge varene er utsolgt nå, håper virkelig at de kommer på lager om 1-3 dager, da jeg er nødt å ha den ene av varene innen 26 juli.

Edit 3: Fikk svar på en mail i løpet av 1 minutt nå, de sier at jeg skal ha pakken den 26. uten noe problem :)

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...