Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en laptop i april.

Pakken ble sendt 6/4 og ankom 10/4

Bestilte skjermkort i juni.

Pakken ble sendt 17/6 og ankom 22/6

Tatt i betrakning at jeg bor i Rana og at posten tar omveien Oslo -> Fauske(!) -> Rana så synes jeg leveringen tar relativt kort tid.

Lenke til kommentar

Er vel flere postterminaler i Oslo? Mener en ny en har åpna i Lørenskog, samt at det er en nedi byen? Uansett er ikke langt unna, så burde vel gå, så sant posten ikke finner på noe tull.

Oh, but they always do..
Lenke til kommentar

To dager til Oslo, en dag til Oslo fra Sverige der den skal bli sendt ut neste dag fra postterminalen i Oslo mener jeg.

Så om en bestiller idag/tidlig imorgen, og alt går etter planen, kan man forvente å ha pakken på tirsdag?

Fra mandag til tirdag blir den kjørt fra Sverige til Oslo, så tar posten stafettpinnen videre. Bor du i Oslo går det nok ikke mer enn en dag (kanskje to) før du har pakken.

Lenke til kommentar

Er vel flere postterminaler i Oslo? Mener en ny en har åpna i Lørenskog, samt at det er en nedi byen? Uansett er ikke langt unna, så burde vel gå, så sant posten ikke finner på noe tull.

Terminalen på Lørenskog er vel kun for brevpost, meg bekjent.

~ Mortis

Lenke til kommentar

Simpelthen elsker at komplett har åpnet hentebu på lørenskog så slipper jeg kjøre helt over til ytterste vestkanten av Oslo. 2 hentebuer i Oslo området har fått meg til å handle mye hos komplett igjen. Jeg brukte Netshop mye før pga hentebua på grorud.

Da har jeg alltid produktet neste dag og dette reddet meg når jeg skulle ha med en ny laptop på hytta i 2 uker. Hentet den på vei til hytta og fikk en kjempepris på Acer TimelineX 3820TG med i5-450 og HD5650.

Komplett tar konkuransen seriøst :) Komplett har også suveren RMA service i likhet med Dustin.

Dustin bør vurdere hentebuer i Oslo fremfor kun å bruke posten, siden de alikevel kjører egne biler til Oslo hver dag. Ikke minst håper jeg Dustin snart kommer i gang med brevsending på spill og småtterier.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Flere større nettbutikker burde vurdere å gjøre som elkjøp og kjøre fri frakt over en viss sum.

Tviler på at f'eks komplett.no har en så dårlig avtale med posten at de blir nødt til å betale 129 kroner for å sende en vanlig norgespakke.

Lenke til kommentar

To dager til Oslo, en dag til Oslo fra Sverige der den skal bli sendt ut neste dag fra postterminalen i Oslo mener jeg.

Så om en bestiller idag/tidlig imorgen, og alt går etter planen, kan man forvente å ha pakken på tirsdag?

Så langt har pakken blitt gjort klar, om jeg forstår PNL greia riktig. Fått Kollinr. og der står det: EDI Created - Status OK, Registered, noe som skjedde ved 11 tiden. Noen som vet om pakken da har gått glipp av transporten fra dustinhome sine lager idag? Eller pleier de å kjøre seinere på dagen fra Sverige og inn mot Oslo?

Lenke til kommentar

Godt å høre, da satser jeg på at det stemmer, så sant ingen andre har andre meninger om transporten, hehe. Skal sies det virkelig hadde gjort seg med hentebu ala det komplett har, da jeg liker å få ting fortest mulig når jeg bestiller, er ikke alltid like farlig, men kjenner det "brenner" litt etter å få skjermen nå, hehe.

Edit: På PNL: "Sorted at terminal", skjedde rundt 10, dog posten.no sier: "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt", videresendt betyr vel at pakken er sendt til postkontoret? Håper det værtfall, for da kan det jo faktisk hende at jeg får skjermen idag.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Simpelthen elsker at komplett har åpnet hentebu på lørenskog så slipper jeg kjøre helt over til ytterste vestkanten av Oslo. 2 hentebuer i Oslo området har fått meg til å handle mye hos komplett igjen. Jeg brukte Netshop mye før pga hentebua på grorud.

Da har jeg alltid produktet neste dag og dette reddet meg når jeg skulle ha med en ny laptop på hytta i 2 uker. Hentet den på vei til hytta og fikk en kjempepris på Acer TimelineX 3820TG med i5-450 og HD5650.

Komplett tar konkuransen seriøst :) Komplett har også suveren RMA service i likhet med Dustin.

Dustin bør vurdere hentebuer i Oslo fremfor kun å bruke posten, siden de alikevel kjører egne biler til Oslo hver dag. Ikke minst håper jeg Dustin snart kommer i gang med brevsending på spill og småtterier.

Ja dette er jo fint for folk i området, men hva med resten av landet da? Bergen, Trondheim, Stavanger, Bodø, Tromsø osv. De har ikke noen hentebu.. Men Amentio er jo i Trondheim sammen med Datakjeden som er alle de plassene.

Lenke til kommentar

Ja dette er jo fint for folk i området, men hva med resten av landet da? Bergen, Trondheim, Stavanger, Bodø, Tromsø osv. De har ikke noen hentebu.. Men Amentio er jo i Trondheim sammen med Datakjeden som er alle de plassene.

Komplett har hentebu i trondheim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...