Flimzes Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja jeg ser poenget og er klart enig. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tittet litt rundt på ting hos dere som jeg har hatt lyst på en liten stund og kom over dette når jeg så på D-Link DNS 323 Nas`en http://www.dustinhome.no/pd_5010099690.aspx og http://www.dustinhome.no/pd_5010314314.aspx Er ikke dette samme produkt men en betydelig prisforskjell ? Mvh Bendel Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sjekk varenummeret frå produsenten på den dyraste: DNS-323-1TB. Den billige har varenummer DNS-323. Går ut frå at den dyre kjem med diskar installert, anten 2x500GB eller 1x1TB. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis du ser etter, så har den dyre utgaven 1TB disk inkludert. Det står inne spesifisert noe medfølgende disk på den billige. ~ Mortis Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper virkelig dere vurderer å satse litt på kjøling av typen vann osv. Da dette er blitt latterlig dårlig de senere årene. Tenker da på DangerDen, EK, Heatkiller, xspc osv... Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann, Den første er uten disker, mens den andre selges med en 1TB-disk installert. Mvh Per Olav Eidsvoll Tittet litt rundt på ting hos dere som jeg har hatt lyst på en liten stund og kom over dette når jeg så på D-Link DNS 323 Nas`en http://www.dustinhome.no/pd_5010099690.aspx og http://www.dustinhome.no/pd_5010314314.aspx Er ikke dette samme produkt men en betydelig prisforskjell ? Mvh Bendel Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet dere når Popcorn Hour C200 kommer på lager? Svært hyggelig pris på denne hos dere sammenlignet med for eksempel Komplett! Hei, Den datoen vi har fått forespeilet fra leverandør er 30 Oktober. Veldig bra pris på den der:) Mvh Per Olav Eidsvoll Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har sjekka Dustin litt, og det virker veldig bra:) Veldig bra priser... MEN hadde vært bra å kunne betalt i oppkrav, er litt skeptisk til forhåndsbetaling.. er dette aktuelt? Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Muligens litt off topic..Jeg bestilte en Intel X25 80GB Gen 2 den 11.08 fra amentio.. Og på fredag denne uken fikk jeg endelig disken levert fra Tech Data AB med DHL/Tollpost. Har ikke prøvd den ennå dessverre.. Over til litt mer topic.. Dustin Home ser bra ut.. Har dere noen antagelser om dere får inn Nokia Booklet 3G når den omsider kommer Hei, Nokia Booklet 3G har vi ikke fått lagt opp i systemet vårt enda, så der har jeg ingen dato desverre. Jeg ønsker å bestille et par maskiner fra Dustin, men venter på 5850. Har dere fått noen dato på 5850? Amentio har forventet leveringstid på 1-3 dager på Gigabyte 5850. Vi venter fortsatt på dato når det gjelder 5850-kortet fra Gigabyte. Så snart vi har fått dato blir hjemmesiden automatisk oppdatert med dato også. Kva CPU er dette? Er det i7 920? Hei, Dette er en i7 920. Har gitt informasjon om de som oppdaterer siden at de skal legge til den infoen. I mellomtiden kan du lese specs på den svenske siden. Har sjekka Dustin litt, og det virker veldig bra:) Veldig bra priser...MEN hadde vært bra å kunne betalt i oppkrav, er litt skeptisk til forhåndsbetaling.. er dette aktuelt? Hei, Vi kommer til å tilby forsendelser mot postoppkrav kommer om ikke så lenge. Frem til da kan vi ta kortbetaling eller faktura. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 XFX RADEON HD4770 SPECIAL EDITION Kva er så spesielt med dette kortet? Fant ikkje Special Edition andre stader på nettet. Komplett har kortet med same varenummer (HD-477A-YDFC), og det står ikkje noko "spesielt" om det der. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Virker litt rart at de har to modeller av i7 920 inne. Link 1 Link 2 T.o.m. ulike pris har de på dei og, er det ulik stepping versjon som gjer dette? Eller har de berre tatt inn 920 frå ulike importørar? Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) JEg bestilte i7 920, asus p6t deluxe v2 og corsair dominator 6gb (3x2) 1600 mhz. La vel inn bestillingen kl 11 på tirsdag og kunne hente pakka på posten på onsdag etter jobb Utrolig bra gjort da varene sendes fra sverige. Skal nok ikke se bort ifra at det blir en ny bestilling derifra neste gang jeg trenger noe Endret 5. oktober 2009 av Medicaner Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 bare meg eller er dustinhome.no nede? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg har bestilt en rekke varer fra Dustinhome i dag, og er spent på hvor kjapt de klarer å levere til vestlandet. Blir resultatet bra, blir det en ny identisk bestilling neste uke:) Endret 5. oktober 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 bare meg eller er dustinhome.no nede? oppe for meg. http://downforeveryoneorjustme.com/ Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) It's not just you! http://dustinhome.no looks down from here. .se delen er oppe tho Endret 5. oktober 2009 av Bendelormen Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) It is just you two . Dustinhome.no fungerer ypperlig for meg. @Dustinhome.no: Jeg ser konkurranse er inne å lurer på tråden (Komplett-Marius). Det betyr kanskje at dere gjør noe riktig:) Logg av nå å løp og få fart på ordren som skal til Sandnes. Endret 5. oktober 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dustinhome er nede får meg og. Eg har prøvd fra server pc på vestlandet (Telenor) og nettet på Thorn hotelet men kjem ikkje inn. Eg får pinget Dustinhome.no men siden kjem ikkje opp. // Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet. // Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kommer inn med engang. Bruker http://www.dustinhome.no/ som adresse. ~ Mortis Lenke til kommentar
rscue Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har litt dingse/hardware mani og handler for mer enn jeg burde, noe som irriterer min samboer. Mem det er bra at vi har fått flere levrandører. Har allerede lagt inn en ordre og går det bra så blir det mange ordrer. La opprinnelig inn en stor ordre hos Multicom som iflg hjemmesiden hadde alle varene inne, tok 6 dager og da var enda ikke ordren utsendt og da ble den kansellert og bestilling ble sendt til dustinhome. Virker som flere og flere online hardware shoper er blitt tregere og aventere at det har varer på lager som det ikke har. Dette er en uting. Bra at dustin har en like stort utvalg av varer som de fleste på nett. Også et stort pluss for rask svar når jeg ringte inn, tok jo telefonen med engang og jeg fikk et godt svar med engang. Fleste andre bruker lang tid eller tar ikke telefonene i det hele tatt. Varen var på vei 5 min etter at jeg bestilte, varer som ikke var på lager ved betaling ble ettersendt uten ekstra kostnader (BRA).. Har et spm til dustinhome og det er i forhold til nrk lisens på tver dere selger, melder dere inn kundene eller er det overlatt til kunden ? Skal kjøpe tv til min mor og da er det jeg som står for handelen.. Men en annen som skal ha tven, skal da jeg informere om dette ved bestilling eller er det opp til kunden å melde inn den som faktisk har tven ? evt svar kan sendes på PM også... Kan firmaer handle med dere og får de rabatt i forhold til oppgitt pris på nettsiden deres ? Mvh Rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå