Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Må gi litt skryt til Dustin sin kundeservice (som vanlig). Skulle bestille ny laptop, og hadde forelsket meg i Asus UL30VT: http://www.dustinhome.no/pd_5010372344.aspx Leste en del tester og noen av dem påpekte at noen modeller kom med 4400mah batteri, andre med 5600mah- begge 8 celler, men forskjellen i batteritid var ca 9 timer mot ca 12. Dustin oppga 11, så gikk ut fra at det var 5600mAh som var med, men siden kapasiteten ikke var oppgitt slik som på modellene hos Komplett så sendte jeg mail og fikk bekreftet at det var 5600mAh. Bestilte maskinen som kom i dag, og der så jeg at det var 4400mAh batteri. Sendte mail til Dustin om dette og spurte om å få bytte (siden de har løse batterier), og fikk svar om at de sender 5600mah og jeg kan beholde det andre. Riktignok var det deres feil i den saken her, men etter å ha handlet ting hos f.eks Netshop før er ikke det nødvendigvis det samme som at de bryr seg. Derfor fint å se at de ordner opp både det de er pliktige og "det lille ekstra". Derfor jeg handler hos Dustin i utgangspunktet, men første gang jeg har måttet benytte meg av kundeservicen deres. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Er som du sier, noe de burde ordne opp i. Men det er nok av eksempler på butikker som ikke ønsker å gjøre dette raskt og smertefritt. Det at Dustinhome opptrer på denne måten, er hva som gjør at jeg alltid ser om de har hva jeg ser etter på lager først. Tror de beholder endel kunder og får mye bra reklame når de oppfører seg såpass ryddig og imøtekommende. Jeg for en anbefaler alltid dustinhome om noen lurer på hvilken butikk de skal kjøpe hardware i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 indeed, ikke mer enn 2 dager siden dustin fikk en bestilling på 8k fra noen andre etter at jeg anbefalte dem, så de tjener forhåpentligvis på det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Noen som kan bekrefte om dette er utgaven med 8 cellers batteri og 5600 mAh? Lurer også på om den takler Intel 80gb SSD? Endret 28. juni 2010 av Teac Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Noen som kan bekrefte om dette er utgaven med 8 cellers batteri og 5600 mAh? Lurer også på om den takler Intel 80gb SSD? Spesifikasjonene sier ihvertfall at den har 8 battericeller... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Lurte på en sak, har bestilt ny tlf til søstersen fra Dustin, men ser at de bruker noen annen shipping enn posten (PNL). Hentes pakken framdeles på postkontoret eller hvordan funker det? (står sikkert noe sted i tråden her men har ikke lest alle 129 sidene) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Dustin bruker vel posten? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Pakken kjem med posten. Det bli shippet til Oslo av et annet firma og forsette så videre med posten fra Oslo. Uansett skal dustin ha skryt fra min side. Manglet en ledning som skulle komme med kabinettet og sendte en epost for litt mer en veke siden. I dag kom det en konvolutt med den manglende ledningen. Bra service som alltid. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Og PNL eies av Posten Norge. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Og PNL eies av Posten Norge. er ikke *posten norge* for det, andre folk som kjører Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som kan bekrefte om dette er utgaven med 8 cellers batteri og 5600 mAh? Lurer også på om den takler Intel 80gb SSD? Spesifikasjonene sier ihvertfall at den har 8 battericeller... Det klarte jeg og å lese Likevel stoler jeg ikke blindt på diverse spesifikasjoner hos nettbutikker. Hvertfall ikke når det ikke står hvilken modell det er. Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor har Samsung LED 3D tver forsvunnet fra sidene deres? Hadde tenkt å slå til på en ny TV, men nå er de borte? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Må gi litt skryt til Dustin sin kundeservice (som vanlig). Skulle bestille ny laptop, og hadde forelsket meg i Asus UL30VT: http://www.dustinhome.no/pd_5010372344.aspx Leste en del tester og noen av dem påpekte at noen modeller kom med 4400mah batteri, andre med 5600mah- begge 8 celler, men forskjellen i batteritid var ca 9 timer mot ca 12. Dustin oppga 11, så gikk ut fra at det var 5600mAh som var med, men siden kapasiteten ikke var oppgitt slik som på modellene hos Komplett så sendte jeg mail og fikk bekreftet at det var 5600mAh. Bestilte maskinen som kom i dag, og der så jeg at det var 4400mAh batteri. Sendte mail til Dustin om dette og spurte om å få bytte (siden de har løse batterier), og fikk svar om at de sender 5600mah og jeg kan beholde det andre. Riktignok var det deres feil i den saken her, men etter å ha handlet ting hos f.eks Netshop før er ikke det nødvendigvis det samme som at de bryr seg. Derfor fint å se at de ordner opp både det de er pliktige og "det lille ekstra". Derfor jeg handler hos Dustin i utgangspunktet, men første gang jeg har måttet benytte meg av kundeservicen deres. Fikk du 5600 mAh batteri fordi Dustin ikke oppgir hvilket batteri den leveres med? Sliter med å finne en VT utgave som har 5600 mAh. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Idag fikk Dustin en ny konkurrent for min del. Komplett har åpnet hentebu i Trondheim, og varene er fremme dagen etter kl 12 dersom man bestiller før kl 14. Jeg vil nok handle så mye jeg kan hos Dustin pga servicen, men trenger jeg noe raskt, så blir det nok Komplett. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Kjedelig at det ikke er noen av nettbutikkene som har hentebu i bergensområdet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 trondheim, bergen og en tredje som jeg mener var stavanger var hentebuene komplett skulle komme med i år. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Pickup point er jo genialt. Håper det kommer til bergen snart. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 5 måneder igjen av året, kvalifiserer det? Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Teac skriver i en post litt lenger opp at han sliter med å finne en VT utgave som har 5600 mAh. Jeg sitter her klar til innkjøp av en VT, men er veldig usikker på dette med batteri. Hos nesten samtlige nettbutikker oppgis det 4400 mAh. Har ikke sett noen med 5600 mAh, men av en eller annen grunn oppgir Siba at den de selger har 5200 mAh, og 11 t. (trykk på spesifikasjoner) Men dette har bare 6 celler. De andre har åtte. (hva er best) http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=3728036 Ser at det som skiller denne fra de fleste andre er modellbeskrivelsen. Hos Siba: QX008V, hos de andre: QX030V Noen som vet litt mer? Mer som skiller disse utgavene? (Hdd, nettverk, farge e.l.) Hvor mye skiller disse batteriene? Har kanskje Siba oppgitt feil? Vil jo bare ha best mulig VT når jeg først skal kjøpe. De nyere skal visstnok ha en WD harddisk i motsetning til de tidligere som det var problemer med. Trenger desperat litt hjelp her Endret 10. juli 2010 av tepe2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som har erfaring med hvor lang leveringstid dustinhome/posten, eller hvem de bruker, har på ting man bestiller som de har på lager? Har muligens tenkt å bestille en PC skjerm. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå