Magronmhr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er litt missfornøyd med hjem-på-døren, men dette er kanskje mer et lokalt problem (stavanger) enn DH sin feil. Bring leverte kun mellom 10 og 14 hjem på døren, ellers kunne de levere dette på nærmeste postkontor hvor jeg fikk hente selv. DH tilbydde å fikse opp i dette, men da hadde jeg allerede skaffe meg transport til meg og TV'en Hvis det er små-varer du skal ha hjem, kan du benytte deg av hjem-på-døren fra postkontoret alternativet som posten selv har. Dette er billigere enn PAL-sending fra DH og vil gjøre at de levere etter arbeidstid. Er det ikke på grunn av streiken? Bring er vel tatt ut i streik? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (... Whine på posten ...) Er det ikke på grunn av streiken? Bring er vel tatt ut i streik? Nei, det er lenge siden. 9 mnd elns.. Ikke noe med streik å gjøre. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er det ikke i disse tider det er transportstreik? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jo. Men tror ikke Bring/posten er rammet. Edit: Gjelder ikke transportstreiken bare i Trondheim? Endret 2. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Neida, den gjelder i høyeste grad på Vestlandet og. Ikke nok med at de nekter å jobbe, neida, de skal sperre omlastingssentraler så ikke de som vil jobbe får gjøre det en gang. Mafiavirksomhet kalles det andre steder... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvordan er det med leveringstidene nå? Hvis jeg bestiller noe som er på lager i dag, har jeg noen sjanse til å få varene innen lørdag (østlandet)? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det er lite sansynelig, bestiller du i dag så er det i Oslo i morgen. ~ Mortis Endret 3. juni 2010 av Mortis Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvor ligger lageret til Dustin ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sverige, du betaler ikke toll på varene siden Dustin er registrert som Norsk firma med lager i Sverige. Selv med lager i Sverige bruke komplett likelang tid med posten som Dustin. (vertfall for folk på vestlandet) Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ser at de behandlet orderen jeg bestilte i morges raskt. Bor i nærheten av Drammen. Da får jeg muligens varen på fredag. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vanlig tar det meg 3 dager for meg (En ekstra dag fra Bergen siden jeg bur på Voss), Vist du bur i Drammen tar det ikke lang tid, en dag til Oslo så er den i Drammen neste dag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det tar en ekstra dag fra Bergen selv om du bor i Bergen. Pakkene de får inn f.ek.s mandag tidlig ettermiddag, scanner de nemlig ikke inn før sen formiddag tirsdag - ETTER at posten har gått ut fra sentralen den dagen. Så da blir det ikke sendt ut til postkontoret før onsdag. Posten er så gjennomgående inkompetent at det er vanskelig å finne ord. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da er svært idiotisk at det skal ta likelang tid og hente pakken i Bergen som på Voss. Men dessverre er den posten inkompetent som du sier, spesielt med PAL eller levering på døren generelt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Var faktisk positivt overasket over PAL hjem på døren. De kunne komme eettr fire, og det var en selvfølge at han bar den opp fire etasjer (han spurte meg om jeg gadd og hjelpe ) Så akkurat det var en god Posten-opplevelse. Vanlige pakker som skal hjem på døren, derimot, gidder de ikke prøve å levere i to av tre tilfeller. De lar like greit pakken stå på postkontoret, og tar bare med seg en "prøvde å lever - ingen hjemme"-lapp som de legger i postkassen, mens de håper ingen av de som ER hjemme ser dem. Neida, det kan hende de tar den med. Men prøve å levere den gjør de ikke. Lurer på hvordan det blir nå med post i butikk. Da må den vel ned på postsentralen igjen, og så skal den *sikkert* ligge der til morgenen etter, etter at posten har gått, og SÅ, kanskje.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Henter faktisk fra posten fra butikken i nærområdet på Voss. Siden det tar likelang tid og kjøre ned til sentrum som å hente den lokalt her oppe er det samme for min del. Eneste forskjellen er at dem klare og rote vekk pakkene mine hele tiden så det har nesten blitt en vane at når jeg kjem ned på butikken at Assisterende sjefen må finne pakken min mens jeg venter alt fra 5-20 min (spesielt dealextreme pakkene, dem har dei ingen orden på) Opplevelsen for min del av PAL oss posten var mindre hyggelegt. Fant pakken heime heve inni garasjen og bulket til dei grader... Ordnet seg for min del men ikke en trivlig opplevelse. Endret 9. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvor ligger lageret til Dustin ? Og hvis du vil være mer spesifik så ligger det litt nord for Stockholm. De sender lastebil(er) til oslo hver dag, så leveringstid vil være omtrent samme som butikker i norge. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fin leveringstid selv om det er i Sverige Ble lei av ventingen fra en annen butikk da tiden for bekreftet sendt endret seg selv om de var på lager. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva er/var forskjellen på R580 (som jeg handlet i vår) og R530? http://www.dustinhome.no/pd_5010374054.aspx? http://www.dustinhome.no/pd_5010447353.aspx Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Større harddisk, annet design og flere usb-porter. Endret 15. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hadde vært fint med en litt mer konkurransedyktig pris på Lightroom 3 fra Dustin nå. Da hadde jeg bestilt derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå