Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Jeg er litt missfornøyd med hjem-på-døren, men dette er kanskje mer et lokalt problem (stavanger) enn DH sin feil. Bring leverte kun mellom 10 og 14 hjem på døren, ellers kunne de levere dette på nærmeste postkontor hvor jeg fikk hente selv.

DH tilbydde å fikse opp i dette, men da hadde jeg allerede skaffe meg transport til meg og TV'en :)

Hvis det er små-varer du skal ha hjem, kan du benytte deg av hjem-på-døren fra postkontoret alternativet som posten selv har. Dette er billigere enn PAL-sending fra DH og vil gjøre at de levere etter arbeidstid.

Er det ikke på grunn av streiken? Bring er vel tatt ut i streik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, den gjelder i høyeste grad på Vestlandet og. Ikke nok med at de nekter å jobbe, neida, de skal sperre omlastingssentraler så ikke de som vil jobbe får gjøre det en gang. Mafiavirksomhet kalles det andre steder...

Lenke til kommentar

Det tar en ekstra dag fra Bergen selv om du bor i Bergen. Pakkene de får inn f.ek.s mandag tidlig ettermiddag, scanner de nemlig ikke inn før sen formiddag tirsdag - ETTER at posten har gått ut fra sentralen den dagen. Så da blir det ikke sendt ut til postkontoret før onsdag. Posten er så gjennomgående inkompetent at det er vanskelig å finne ord.

Lenke til kommentar

Var faktisk positivt overasket over PAL hjem på døren. De kunne komme eettr fire, og det var en selvfølge at han bar den opp fire etasjer (han spurte meg om jeg gadd og hjelpe :wee:) Så akkurat det var en god Posten-opplevelse.

Vanlige pakker som skal hjem på døren, derimot, gidder de ikke prøve å levere i to av tre tilfeller. De lar like greit pakken stå på postkontoret, og tar bare med seg en "prøvde å lever - ingen hjemme"-lapp som de legger i postkassen, mens de håper ingen av de som ER hjemme ser dem.

Neida, det kan hende de tar den med. Men prøve å levere den gjør de ikke. Lurer på hvordan det blir nå med post i butikk. Da må den vel ned på postsentralen igjen, og så skal den *sikkert* ligge der til morgenen etter, etter at posten har gått, og SÅ, kanskje..

Lenke til kommentar

Henter faktisk fra posten fra butikken i nærområdet på Voss. Siden det tar likelang tid og kjøre ned til sentrum som å hente den lokalt her oppe er det samme for min del. Eneste forskjellen er at dem klare og rote vekk pakkene mine hele tiden så det har nesten blitt en vane at når jeg kjem ned på butikken at Assisterende sjefen må finne pakken min mens jeg venter alt fra 5-20 min (spesielt dealextreme pakkene, dem har dei ingen orden på)

Opplevelsen for min del av PAL oss posten var mindre hyggelegt. Fant pakken heime heve inni garasjen og bulket til dei grader... Ordnet seg for min del men ikke en trivlig opplevelse.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...