Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte mail angående vaanvittig høye priser på noen produkter for et par dager siden. dette fikk jeg til svar:

"Heisann,

Det ser ut som en feil i vårt prissystem. Gjelder et par andre produkter også.

Vi skal få fikset prisene i løpet av dagen J

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik"

så vet dere det.. Veldig raskt og greit!

:)

-DJ

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe fra DustinHome. Noen som har erfaring med levering på døren av store produkter?

Og hvordan er eventuelt returen av slike?

Kjøpte TV, og de leverte på pall. Husker ikke om det var Bring, DHL eller tilsvarende. Retur har jeg ikke prøvd på store produkt, men på mindre produkter sender de deg en returlapp (type betalt frakt og adresse påskrevet). Sannsynligvis en ekstraservice de yter fordi lageret er i Sverige.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis en ekstraservice de yter fordi lageret er i Sverige.

De fleste bruker da ferdige lapper, fjerner risiko på at adressen blir feilskrevet og forsinket, men ikke minst så betaler de mindre pr postlapp i større kvanta så de sparer penger.

Lenke til kommentar

Jeg har bare 51 sider i denne tråden, så ca. innleggnummer er en langt bedre måte å forklare hvor man skal starte søket.. =)

Edit:

Jeg har ikke returnert så fryktelig mange varer, men sist jeg returnerte til Komplett, fikk jeg ikke returseddel. Netshop sendte meg til en "lokal" forhandler, mens SHG ei heller sendte returseddel.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Jeg er litt missfornøyd med hjem-på-døren, men dette er kanskje mer et lokalt problem (stavanger) enn DH sin feil. Bring leverte kun mellom 10 og 14 hjem på døren, ellers kunne de levere dette på nærmeste postkontor hvor jeg fikk hente selv.

DH tilbydde å fikse opp i dette, men da hadde jeg allerede skaffe meg transport til meg og TV'en :)

Hvis det er små-varer du skal ha hjem, kan du benytte deg av hjem-på-døren fra postkontoret alternativet som posten selv har. Dette er billigere enn PAL-sending fra DH og vil gjøre at de levere etter arbeidstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...