ignoreme Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Det har vel faktisk vært tatt opp før at 3X1 er dyrere enn 1X3 lisenser.. Burde ikke ha vært slik men men Lenke til kommentar
asicman Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Det eneste jeg har å utsette på Dustin (heller Klarna) er at betalingstiden for faktura er for kort. Jeg fikk en vare den 10.5. Fikk faktura i posten i går (20.5) med forfall i dag (21.5). Det hadde nesten vært enklere med KID og kontonummer som lå på on-line kopien av faktura. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Send mail og si ifra. Kan godt være de setter dato ut ifra hva de bruker i sverige, go at det har fungert for dem der, det betyr ikke at de ikke kan sette lengre dato i norge. Om ingen sier ifra, er det vanskelig for dem å gjøre ting bedre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Glad jeg bare betalte 20$ for mine 10 stk "Windows 7 Professional" lisenser takket være Kenneth Myhren i forumet og produktansvarlig i Microsoft Norge. Fikk også en del annet som 2008 lisenser på kjøpet. Godsaker. Det eneste jeg har å utsette på Dustin (heller Klarna) er at betalingstiden for faktura er for kort. Jeg fikk en vare den 10.5. Fikk faktura i posten i går (20.5) med forfall i dag (21.5). Det hadde nesten vært enklere med KID og kontonummer som lå på on-line kopien av faktura. Jeg opplevde noe av det samme og fikk inkassovarsel før jeg rakk å betale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Glad jeg bare betalte 20$ for mine 10 stk "Windows 7 Professional" lisenser takket være Kenneth Myhren i forumet og produktansvarlig i Microsoft Norge. Fikk også en del annet som 2008 lisenser på kjøpet. Godsaker. woot? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvordan er det med Dustin og den pågående transportstreiken? Klarer de å levere varene fra Sverige? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jada. FIkk xbox 360 i dag, sendt på tirsdag. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) EDIT: Dette var ikke hw-cafeen Endret 28. mai 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Du fikk dette hos dustinhome? Eller har jeg gått glipp av hva som var relevant til tråden i den posten? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hm. Det var dårlig av Dustin. En fotosekk jeg bestilte 18/5 skulle komme på lager 27/5. Nå er datoen flyttet helt frem til 23/6. Får vel sende dem en epost... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Helt sikkert Dustin sin feil det der Ratleto... Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Hvordan er det med Dustin og den pågående transportstreiken? Klarer de å levere varene fra Sverige? Nei, fordi jeg ringte dme og snakket med en Norsk der for å bestille varer. De hviste ikke at det var streik i Norge....Da tok jeg ikke sjansen å bestille derfira selv om de har meget god service hos Dustin. De bruker jo bring inn til Norge... Bestilte da hos Kundedata som holder til i Norge og som kunne sende med vanlig posten. Tok jo en dag ekstra men samme det..posten har vell nok å gjøre nå om dagen..Så fikk varen og var fornøyd.. Nå kan jeg ta skikkelig gode bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Bestilte kamerakit på mandag fra dustin, kom torsdag, så ingen problemer med levering Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Helt sikkert Dustin sin feil det der Ratleto... Vanskelig å tolke om det der var ironi eller ikke. Jeg vet at det ikke er direkte Dustin sin feil, men de må klare å sette en realistisk dato for når de får et produkt på lager. Synes jeg. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Det var 100% ironi. Vel, da syntes du at alle nettbutikker bør skjerpe seg, de får en dato fra leverandøren de må forholde seg til. Ting kan skje som gjør at disse datoene faktisk må flyttes, alt fra produksjonsstopp/problemer til streiker til båter som går på grunn osv.. Dermed at en dato flyttes på en slik måte som har blitt gjort her er greit, manipulasjon og total overlegen datoflytting fordi butikker vil skaffe seg fler kunder, vel det er ikke greit! Dustin skal ha skryt for å være den eneste nettbutikken (komplett er nesten flinke) som setter realistiske datoer for når de får inn en vare på lager igjen uten å flytte datoen 2-3 dager frem i tid i en liten evighet først. Ta å ring dem, så får du nok ett helt ærlig svar... Sist gang jeg lurte på noe fikk jeg dette svaret: "Det vet jeg faktisk ikke, leverandøren skriver dato XX, men det virker svært usannsynlig så jeg kan ikke love deg noen dato for når varen kommer tilbake" Å akkurat det svaret der er langt bedre enn at butikker skriver dato XX, som flytter til XX to dager etterpå, når disse 2-5 nye dagene har gått så forflyttes jaggu meg datoen igjen, og igjen... På denne måten lurer de kunder de vanligvis ikke ville ha fått. Tror du meg ikke? Les lengre bak i tråden, stikk innom andre tråder også kan du gjøre deg opp en mening om temaet... Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Helt sikkert Dustin sin feil det der Ratleto... eg vet at det ikke er direkte Dustin sin feil, men de må klare å sette en realistisk dato for når de får et produkt på lager. Synes jeg. Enkelte andre nettbutikker setter bare +1 dag for hver dag det er forsinket i slike tilfeller. Det er utrolig irriterende. Det er tydlig at Dustin faktisk kommuniserer med produsenten og oppdaterer leveringsdato. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Helt enig med deg ang nettbutikker som flytter datoen 2-3 dager frem hele tiden. Har selv opplevd det, og det er grenseløst irriterende. Jeg har sendt dem en epost, så jeg får vel svar på mandag, tenker jeg. Problemet med flyttingen av datoen med nesten en hel måned, for min del, er at jeg skulle hatt produktet allerede. Det gamle tilsvarende holder på å rakne. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 For noen uker siden handlet jeg en SO-DIMM hos Dustin. Den kostet da 439. Nå koster den 1069!? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Dustin skal ha skryt for å være den eneste nettbutikken (komplett er nesten flinke) som setter realistiske datoer for når de får inn en vare på lager igjen uten å flytte datoen 2-3 dager frem i tid i en liten evighet først. Amen! Det er utrolig irriterende med nettbutikker som bare flytter leveringsdato +1 dag for hver dag som går. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Vurderer å kjøpe fra DustinHome. Noen som har erfaring med levering på døren av store produkter? Og hvordan er eventuelt returen av slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå