Pingla Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Andre klarer å sende slikt via Posten til en langt hyggeligere pris og det hjelper Dustin lite å ha ett godt tilbud når summen inklusive frakt blir på høyde med andre. Tviler dessuten sterkt på at en 32" TV virkelig kommer levert på pall. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Tvil hvor mye du vil, men de blir det. Og det er verdt det. Spesielt om du har sett hvordan posten håndterer pakker, f.eks tv'er som skal stå oppreist, blir lagt ned på siden. Og om prisen blir på høyde med andre, inkl pallfrakt, vil det uansett si du får en bedre deal enn via de andre. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Hadde jeg kjøpt ett stor plasma-TV så kan jeg forstå det med levering på pall, nå er dette snakk om en 32" LCD-TV med bærehandtak på esken. For meg så er samlet pris det som er viktig og ikke om TV'n i utgangspunktet er en god deal når en halv høvding blir tillagt sluttprisen jeg må betale. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Nå er det vel uansett snakk om 2-300 kroner tillegg ifra f.eks komplett. Men om det er de kronene som gjør at du ikke ønsker å bruke DH, så er det jo greit egentlig, bare å velge en annen butikk det. Jeg for en er veldig godt fornøyd med frakt politikken til DH, vet hva man får, og kan handle der etter. Og det at det er bærehåndtak i toppen av esken betyr egentlig ganske lite når den skal flyttes ifra bil til bil, bil til sentral, m.m. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Skulle ønske DustinHome tok mindre betalt for å sende ett spill for eksempel, 99 kroner blir bare idiotisk. Var det ikke snakk om at DH skulle lage en ny deal med Posten for sending av små ting? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) For n'te gang. Dustin undersøker muligheten for brevsending av mindre varer som spill, kabler ol. Hovedutfordringen på dette var ikke posten men deres automatiske pakkesystem. Når det gjelder TVer bør de fraktes stående og eneste garanti for at dette blir pent behandlet er via "pall" frakt. Endret 16. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Alias: Neida, jeg tenkte bare at han ikke ønsket å risikere å sitte med en kjøler som ikke virker lenger. Men ellers er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Er dette den eneste CAT6 sertifiserte RJ45 pluggen DustinHome selger? Er det 10pk? Endret 16. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ut fra prisen med studentrabatt regner jeg med at det bare er 1 stk. edit: 20 pakk: http://www.dustinhome.no/pd_5010043582.aspx 25 pakk: http://www.dustinhome.no/pd_5010055537.aspx Men ingen av dem er CAT6 godkjent, men trenger man faktisk at pluggen er det? Endret 16. mai 2010 av arnbju Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ut fra prisen med studentrabatt regner jeg med at det bare er 1 stk. edit: 20 pakk: http://www.dustinhome.no/pd_5010043582.aspx 25 pakk: http://www.dustinhome.no/pd_5010055537.aspx Men ingen av dem er CAT6 godkjent, men trenger man faktisk at pluggen er det? No idea. Men jeg regner med at CAT6 kabelen er tykker osv enn CAT5? Ser nå at det står UTP (unshielded twisted pair) på den CAT6 RJ45 pluggen jeg linket til, hva har det å si i praksis? Edit: Er det en slik RJ45 plug dere selger DustinHome (CAT6)? Endret 16. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, de er fort litt tykkere ja. Tenkte ikke over det. At den er uskjermet vil bare si at den ikke har et metallag rundt seg. Du skal ha ganske lange kabelstrekk før det er et poeng med skjermet kabel. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Er bare snakk om 100 kroner forskjell på 100 meter med FTP (foiled twisted pair) CAT6 og uskjermet CAT6, da er det vel nesten like greit å bare gå for den skjermede? Hvorfor ligger det en CAT5E trommel under uskjermede CAT6 kabler, eller er det bare en typo helt på slutten av produktinformasjonen? Edit: Ser nå at en annen norsk nettbutikk selger den nøyaktig samme RJ45 pluggen til 9 kroner stykket. Edit: Laget like så greit en ny tråd med spørsmål om CAT6 nettverk -> KLIKK Endret 16. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Bestilte fra Dustin, fikk varen raskt, jeg er storfornøyd. Jeg valgt faktura når jeg skulle velge betalingsalternativ når jeg bestilte, men det fulgte ikke med noen faktura i pakken, og jeg finner heller ingen steder på kontosidene mine hvor jeg kan betale. Har forsøkt å kontakte Dustin på mail, men har etter 4-5 dager fortsatt ikke fått svar. (Antar at alle fridagene er årsaken) Uansett, noen som vet hvordan Dustin gjør det med fakturabetaling? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Tror Dustin sender fakturaen i eget brev. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Det kan jeg bekrefte at de gjør Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Meget bra! Har også fått svar fra dem nå. Noen som vet årsaken til at de gjør det på denne måten? Hverken faktura i pakke eller betaling på posten... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Meget bra! Har også fått svar fra dem nå. Noen som vet årsaken til at de gjør det på denne måten? Hverken faktura i pakke eller betaling på posten... Det er vel et eksternt selskap som tar seg av fakturering, det blir sendt ut bestilling på faktura når pakken er hentet ut fra postkontoret (evt etter et beregnet intervall) til fakturering's selskapet og faktura er på vei. (?) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor har det blitt av 3-lisens til win7? Tenkte jeg skulle være litt lovlydig, men orker ikke hvis jeg må kjøpe 3 separate... Lenke til kommentar
crabster Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Den ligger under OEM tab'en. Kan ikke se at det finnes i vanlig version Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 så på de tre-pakkene 3x 1pro dvd koster 4377 1x 3pro dvd koster 4599 det vil si det er mer lønnsomt og ikke kjøpe pakken men heller kjøpe tre enkelte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå