Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny HW-butikk i Norge: Dustin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne hvordan Dustin vant Pristesten foran Amentio. Hver eneste produkt jeg har sjekket i det siste er billigere (ofte betydelig billigere) på Amentio. Til og med Dustin sine kampanje-priser er over Amentio sine "vanlige" priser (eks Logitech m505). Blir spennende å se neste slik test.

Spennende og spennende. Det er jo bare å senke prisene rett før testen og sette den opp rett etterpå. Fatter ikke hva man skal med en slik test. Den sier like lite som en unge på 2 måneder. Hvem som er billigst er såpass lett å finne ut av selv idag på en rask og effektiv måte.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvordan Dustin vant Pristesten foran Amentio. Hver eneste produkt jeg har sjekket i det siste er billigere (ofte betydelig billigere) på Amentio. Til og med Dustin sine kampanje-priser er over Amentio sine "vanlige" priser (eks Logitech m505). Blir spennende å se neste slik test.

Spennende og spennende. Det er jo bare å senke prisene rett før testen og sette den opp rett etterpå. Fatter ikke hva man skal med en slik test. Den sier like lite som en unge på 2 måneder. Hvem som er billigst er såpass lett å finne ut av selv idag på en rask og effektiv måte.

Sånn jeg oppfattet den testen, så annonserer ikke hw.no at de gjør den i forkant, men mulig jeg tar feil.

Om de sier ifra, blir det for dumt. Og legger opp til triksing.

Men det er jo ikke å legge under en stol at prisene var mer fordelaktige oss (kurs m.m.) i starten.

Lenke til kommentar

Er det noe vits å gå for HD5870 istedenfor HD5850? Er vel 30% dyrere men bare 10% bedre ytelse slik jeg husker det.

Edit: Hvor mange skjermer støtter den på en gang, og er det noe spesielt med den kjøleren?

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Nei, kke alle kortene i 5xxx serien gir støtte for Eyefinity.

Og tallene med % bedre ytelse er utfra helt spesifike situasjoner og et HD5870 vil dra fra mer i andre spesifike situasjoner.

Blir alltid litt oppgitt av folk som vet best hva andre trenger.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Heisann,

Ser at svar har uteblitt fra oss i det siste, det må vi få en endring på! :)

Vi er jevnt og trutt inne her og titter, men siste ukene har vi hatt hendene fulle med opplæring, samt dustin.no. (170.000 kataloger sendt ut, sikkert noen her som har sett den) :).

Hardware.no's pristest får nesten Harwdware svare for selv, ettersom det er dem som utfører testen.

Frakttiden er 1-2 dager Stor-Oslo, 3-4 Sør+vestland, ca 4 Trøndelag og nordnorge!

(Føles som vi snart må få en FAQ opp).

Vi sitter også og dunderer på noen litt utviklede "Om dustinhome"-sider. Der tenkte vi få opp vanlige spørsmål og svar, utfyllende info om frakt, tips til PC-bygging, feilsøkingsskjemaer etc. Det kan også bli en mer personlig presentasjon av de ansatte. Hva tenker dere (forumbrukere) om det? :)

//Henrik B

Lenke til kommentar

Når du først er her, er det mulig å få ordentlige bilder av T410i?

Jeg har etterlyst det hos mange leverandører, og ingen som kan produsere annet enn av T410.

T410 har oppgitt fysisk tykkelse på 3.2cm, og vekt på 2.3kg

T410i har oppgitt fysisk tykkelse på 2.1cm og vekt på 1.8kg. Likevel bruker dere samme bilder (av en pc som tydelig er rundt 3cm tykk)

http://www.dustinhome.no/pd_5010442358.aspx Denne maskinen altså

Lenke til kommentar

Nei, kke alle kortene i 5xxx serien gir støtte for Eyefinity.

Hvilke kort i 5xxx serien er det som ikke støtter Eyefinity.

Selv 5450 gjør det jo

Skjermkorte er det kortet i 5-serien som byr på lavest ytelse, og dermed også lav pris. Videre kan vi nevne at dette er og forblir det eneste kortet i denne serien hvor referansekortet er vifteløst. Det snakk om et lavprofilkort, men selv om produktet er lite byr det på alle de godsakene som DirectX 11 tilbyr sammen med Eyefinity og mye mer.

http://www.hardware.no/artikler/xfx_radeon_hd_5450/75373

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...