Balli Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 noen andre som ikke har fått svar fra henrik på en stund ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Kan ikke skjønne hvordan Dustin vant Pristesten foran Amentio. Hver eneste produkt jeg har sjekket i det siste er billigere (ofte betydelig billigere) på Amentio. Til og med Dustin sine kampanje-priser er over Amentio sine "vanlige" priser (eks Logitech m505). Blir spennende å se neste slik test. Spennende og spennende. Det er jo bare å senke prisene rett før testen og sette den opp rett etterpå. Fatter ikke hva man skal med en slik test. Den sier like lite som en unge på 2 måneder. Hvem som er billigst er såpass lett å finne ut av selv idag på en rask og effektiv måte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 noen andre som ikke har fått svar fra henrik på en stund ? Kanskje han sitter askefast i Asia. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Kan ikke skjønne hvordan Dustin vant Pristesten foran Amentio. Hver eneste produkt jeg har sjekket i det siste er billigere (ofte betydelig billigere) på Amentio. Til og med Dustin sine kampanje-priser er over Amentio sine "vanlige" priser (eks Logitech m505). Blir spennende å se neste slik test. Spennende og spennende. Det er jo bare å senke prisene rett før testen og sette den opp rett etterpå. Fatter ikke hva man skal med en slik test. Den sier like lite som en unge på 2 måneder. Hvem som er billigst er såpass lett å finne ut av selv idag på en rask og effektiv måte. Sånn jeg oppfattet den testen, så annonserer ikke hw.no at de gjør den i forkant, men mulig jeg tar feil. Om de sier ifra, blir det for dumt. Og legger opp til triksing. Men det er jo ikke å legge under en stol at prisene var mer fordelaktige oss (kurs m.m.) i starten. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 De norske prisene er en direkte konsekvens av de svenske prisene * kurs. Og de svenske prisene har ikke endret seg nevneverdig i det siste. Syns jeg finner de øverst i prisguiden litt nå og da jeg, men kanskje jeg ser for mye på rare varer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg bestilte dette skjermkortet nå, det er ikke å lager. Noen som vet ca hvor lang tid det kommer til å ta før jeg får det? Jeg har sendt epost til Dustin. Endret 12. mai 2010 av olehh Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Er det noe vits å gå for HD5870 istedenfor HD5850? Er vel 30% dyrere men bare 10% bedre ytelse slik jeg husker det. Edit: Hvor mange skjermer støtter den på en gang, og er det noe spesielt med den kjøleren? Endret 12. mai 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Er det noe vits å gå for HD5870 istedenfor HD5850? Er vel 30% dyrere men bare 10% bedre ytelse slik jeg husker det. Edit: Hvor mange skjermer støtter den på en gang, og er det noe spesielt med den kjøleren? 5870 støtter 3 skjermer Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Det gjør alle de andre kortene i 5xxx serien også. Edit: Ikke på lager hos dustin er vel det samme som ubekreftet i andre nettbutikker, og da er det vanskelig å si når det kommer. Endret 13. mai 2010 av arnbju Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Nei, kke alle kortene i 5xxx serien gir støtte for Eyefinity. Og tallene med % bedre ytelse er utfra helt spesifike situasjoner og et HD5870 vil dra fra mer i andre spesifike situasjoner. Blir alltid litt oppgitt av folk som vet best hva andre trenger. Endret 13. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Heisann, Ser at svar har uteblitt fra oss i det siste, det må vi få en endring på! Vi er jevnt og trutt inne her og titter, men siste ukene har vi hatt hendene fulle med opplæring, samt dustin.no. (170.000 kataloger sendt ut, sikkert noen her som har sett den) . Hardware.no's pristest får nesten Harwdware svare for selv, ettersom det er dem som utfører testen. Frakttiden er 1-2 dager Stor-Oslo, 3-4 Sør+vestland, ca 4 Trøndelag og nordnorge! (Føles som vi snart må få en FAQ opp). Vi sitter også og dunderer på noen litt utviklede "Om dustinhome"-sider. Der tenkte vi få opp vanlige spørsmål og svar, utfyllende info om frakt, tips til PC-bygging, feilsøkingsskjemaer etc. Det kan også bli en mer personlig presentasjon av de ansatte. Hva tenker dere (forumbrukere) om det? //Henrik B Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Velkommen tilbake henrik! Tenker at det kan bli bra, men at dere bør prioritere søkemotoren og at passordet ikke lagres og sendes i klarformat før alt det andre Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Danke. Søkemotor ligger ikke på mitt bord på noen måte, det er webgruppen som holder på med. Snakkes om sommeren her. Samme gjelder passordene, den endringer kommer med ny oppdatering av vårt CRM+Order+etc system var det siste jeg fikk høre . Feeback på disse sendes med fordel til [email protected] /HB Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Når du først er her, er det mulig å få ordentlige bilder av T410i? Jeg har etterlyst det hos mange leverandører, og ingen som kan produsere annet enn av T410. T410 har oppgitt fysisk tykkelse på 3.2cm, og vekt på 2.3kg T410i har oppgitt fysisk tykkelse på 2.1cm og vekt på 1.8kg. Likevel bruker dere samme bilder (av en pc som tydelig er rundt 3cm tykk) http://www.dustinhome.no/pd_5010442358.aspx Denne maskinen altså Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Heisann, Prøver å leite opp bilder nå, videresender også forespørsel. http://www.segeimport.se/img/p/8733-9449-large.jpg /HB Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Om dere hadde kunnet ta egne bilder hadde det vært fantastisk, det virker enormt vanskelig å finne bilder av disse tynne t410i på nett. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Nei, kke alle kortene i 5xxx serien gir støtte for Eyefinity. Hvilke kort i 5xxx serien er det som ikke støtter Eyefinity. Selv 5450 gjør det jo Skjermkorte er det kortet i 5-serien som byr på lavest ytelse, og dermed også lav pris. Videre kan vi nevne at dette er og forblir det eneste kortet i denne serien hvor referansekortet er vifteløst. Det snakk om et lavprofilkort, men selv om produktet er lite byr det på alle de godsakene som DirectX 11 tilbyr sammen med Eyefinity og mye mer. http://www.hardware.no/artikler/xfx_radeon_hd_5450/75373 Endret 14. mai 2010 av arnbju Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Tror jeg går for Dustinhome denne gangen selv om de satt opp prisen på Corsair Obsidian 800D Ellers gæren bra service fra Henrik på mail Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Hvorfor skal Dustin ta kr. 499,- i frakt på ett 32" LCD-tv når andre har en mer liberal fraktkostnad via Posten? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Fordi DustinHome frakter alle TV'er (og andre store ting) på pall, og de har et fast beløp på pall-frakt på 499. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå