sinnaelgen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og Netshop, dvs. de har i hvertfall ferdigbygde maskiner. Forrige gang Netshop bygde en maskin for meg (noen år siden nå), så ble det mye tull med feil deler og laaang ventetid for å få dette korrigert. Har ikke tilgitt de ennå. både Netshop og komplett har ferdig bygde maskiner. ut valget er dog lit begrenset . sist jeg sjekket nettsiden virket som at netshop ikke oppgir produsenten bak delene noe derimot komplett gjør . komplett har en begrensning i hvilke deler du kan be dem sett sammen for deg (du må velge innenfor et oppsett). man kan også godta oppsettet slik det er uten endringer Lenke til kommentar
asicman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har akkurat fått min første levering fra Dustin, men hvor blir det av faktura? Blir den sendt etterpå i posten? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Faktura kom i posten i dag. Jeg sendte en e-post til Dustin i går med spørsmål om faktura kom i posten og fikk svar i løpet av et par minutter at det gjorde den. Fikk også svar i løpet av noen minutter (da også fra Vinh) for et par uker siden. Kudos til Dustin og Vinh for ekstremt rask tilbakemelding på e-post. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg og en kamerat deler samme mening som deg asicman, dustin har ekstremt raske og gode svar på spørsmål og er også ekstremt god på service etter handel, anbefales! Har bare erfaring med Henrik, men det virker som om at de har en veldig god innstilling og ønsker det beste for sine kunder. Stå på å fortsett sånn dustin! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sendte epost 08.19 og fikk svar 08.23 (Henrik) 11.13 la jeg inn ordre, og 14.18 fikk jeg beskjed om at det var sendt. DA skal man snart bygge sin første pc Asus P7h55-M Intel Core i5 660 (med Assasins Creed II av alle mulige ting) Kingston DDR 4gb 1333mhz Intel x25-m 80gb Corsair VX 450W ooog grunnen til at jeg valgte Dustin CM Sileo 500 kabinett Det skal være stille, og det er noe av det viktigste da pc'en står i hjørnet i stua. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor lang er frakttiden hos Dustin? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor lang er en pinne? Dustin kjører biler til Oslo hver eneste dag, deretter der det opp til Posten Norge hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor lang er frakttiden hos Dustin? Den samme som hos de andre nettbutikkene + en dag i frakt fra Sverige til Oslo. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor lang er frakttiden hos Dustin? Den samme som hos de andre nettbutikkene + en dag i frakt fra Sverige til Oslo. Nja/Ja Bestilte torsdag rundt lunsj, fredag kl 02.08 var den på terminal i Oslo, lørdag kl 12.14 var den på postkontoret(post i butikk). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor lang er frakttiden hos Dustin? Den samme som hos de andre nettbutikkene + en dag i frakt fra Sverige til Oslo. Nja/Ja Bestilte torsdag rundt lunsj, fredag kl 02.08 var den på terminal i Oslo, lørdag kl 12.14 var den på postkontoret(post i butikk). And? :S Hadde du bestilt fra en butikk med lager i Norge hadde det vel tatt en dag mindre(?) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, det hadde det ikke. Den hadde kanskje vært på hovedsorteringssentralen i Oslo tidligere på ettermiddagen, men den hadde ikke blitt sendt videre derfra før morgnene etter uansett (er jeg rimelig sikker på). Så så lenge pakken når Oslo før morgenen etter at du la inn bestillingen, så bør det bli det samme, så vidt jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Alle pakkene jeg har bestilt har kommet like raskt som det raskeste jeg har fått ifra andre butikker (komplett, netshop, mpx m.f.) Siden DH som flere sier her, sender ting med egen bil til oslo, har jeg inntrykket av at de har jevnere sendetid enn de som leverer til posten i sandefjord. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Dustin må ta inn "Acer Aspire Timeline 3820TG HD5650/4GB/320GB/W7H/9-Celler" og "HP Envy 14 HD5650". Jeg skal garantert ha en av disse avhengig av hvem som kommer på lager først og pris. Endret 9. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvor lang er en pinne? Haha, den var god Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Leeenge siden Dustin var innom her, nesten så jeg savner de vittige svarene til Henrik og Co Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror de har nok å gjøre, og folk har jo gjerne de fleste svarene, utenom det som må/bør tas via mail. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Kan ikke skjønne hvordan Dustin vant Pristesten foran Amentio. Hver eneste produkt jeg har sjekket i det siste er billigere (ofte betydelig billigere) på Amentio. Til og med Dustin sine kampanje-priser er over Amentio sine "vanlige" priser (eks Logitech m505). Blir spennende å se neste slik test. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser ut som Dustin har fått samme sykdom som alle andre "nykommere", prisene blir mer og mer normalisert. Er heller ikke mye vi som studenter sparer nå, enkelte ukurante produkter har god pris men ikke volumvarene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Prisen endrer seg med kursen mellom norske og svenske kronen, og studenttilbudene har ikke blitt noe dårligere siden starten. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg la inn bestilling på deler for en komplett, ny PC i dag, og det eneste jeg valgte å bestille et annet sted var Sapphire 5870 Vapor-X OC (870MHz). Jeg kjøpte det fra en annen butikk for ca 3.100 Kr inkl. frakt. Dustin selger samme modell for 3.399 Kr, nylig satt ned med noen tiere. Resten har jeg bestilt fra Dustin Home, og selv om jeg ikke er kjempefornøyd med at det hele tiden er minst to-tre varer som ikke er på lager når kunden har en slik handleliste der, virker det ut fra andres utsagn som at det ikke forsinker prosessen nevneverdig. Jeg brukte flere uker på å bestemme meg for delene, så noen dager fra eller til er uten betydning. Prisen på hele pakken fra Dustin Home blir adskillig lavere enn fra noen av de andre stedene jeg er villig til å handle (det eksluderer Amentio). Gleder meg mest til å få en raskere PC som støyer mye mindre enn den jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå